Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankzij jouw post ook gekeken.Promising Young Woman op VRT MAX. Hard Candy meets Drive, briljant gewoon.
Heb hem ook eens bekeken.Dankzij jouw post ook gekeken.
Inderdaad een heel goede film, bedankt voor de tip!

Ja lap, gisteren tot in de helft gekeken. Vanavond de rest. Ik was redelijk omvergeblazen van de coole actie.Extraction 2 (Sam Hargrave, 2023)
![]()
De actiescènes -> al de rest van de film
Meesterwerk vond ik het ook niet, wel keer iets anders en goed.Ok wel een amusant tussendoortje, maar een meesterwerk zie ik er nu ook weer niet in![]()
Heb hem ook eens bekeken.
Ok wel een amusant tussendoortje, maar een meesterwerk zie ik er nu ook weer niet in
Extraction 1 en 2:
1 had ik al es gezien, maar ter voorbereiding beiden nog es bekeken.
Ik vind ze beiden heel goed, maar 2 vond ik toch de beste.
Schitterende locaties ook over beide films heen, India, Bangladesh, Oostenrijk, Georgië...
@Buon @FlyingHorseman
ik zit toch met vraag ivm de eerste film:
De eerste plotwending begreep ik wel: De opdrachtgever die voor de vader van dat kind werkt, kon blijkbaar team Chris Hemsworth niet betalen en heeft hen gedouble crossed. Maar dan later begrijp ik niet dat ze dan toch terug zij aan zij vechten ??
En zo zie je maar dat smaken verschillen.Eurocrash - The grand tour.
Deze hadden ze best weggelaten. Het is altijd een beetje minder want de formule geraakt uitgewerkt en ze worden ouder maar nu gebeurde er echt niks in. Het gezeur met de Crosley en de HotRod van James werd ook letterlijk afgezaagd.
Gisteren ook gezien (en de dag ervoor nog eens deel 1 ter opfrissing).Extraction 2
Lang geleden dat ik nog zo'n deftige actiefilm gezien heb. Verhaal is pover en het einde vond ik wat lame. Wel veel en degelijke actie! Leuk!
Je mag er wel niet teveel over nadenken, want
Die gast spaart kosten nog moeite om z'n broer te wreken. Heeft een leger ter beschikking en runt het land. Politici ook in z'n zakken. Maar zijn broer uit een oude gevangenis krijgen, ho maar. Want ja, er zijn rivaliserende bendes. Maar ik had niet den indruk dat hij veel moet vrezen van gelijk wie op eigen bodem.
Ook omdat ik Chris Hemsworth graag bezig zie.
Het duel zelf is fantastisch goed geëensceneerd, de aanloop ernaar vond ik persoonlijk nogal saai. Ik vond het interessant hoe ze dit verhaal de Rashomon-treatment gaven, maar de uitwerking ervan was toch niet zo bijzonder vond ik, met veel meer herhaling dan nodig en imo te veel dode momenten.Na de halve finale basket nog gauw even het laatste stukje van "The Last Duel" meegepikt (rewatch uiteraard). Veel intenser wordt een duel toch niet.![]()