Film Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Poor Things
In drie keren moeten kijken, eerste twee keren in slaap gevallen (bad timing, niet door de film iig).

Zoals hier al aangehaald, echt een heel goede en vooral unieke film. Wat een prestaties van Emma Stone, Willem Dafoe en voor mij zeker ook Mark Ruffalo. Sowieso nog eens opnieuw kijken binnenkort. Ook wel blij dat ik de twist nog niet wist.

Grappig, gisteren ook beginnen kijken, maar ook in slaap gesukkeld. Ga het vanavond een nieuwe kans geven.
 
Godzilla x Kong: The New Empire(2024)

Heerlijke over the top cinemavoer. Voor mij toch wel het leukste wat hypercommercieel Hollywood aanbied voor het moment. Enige minpuntjes zijn de ietwat karakterloze ost en een nogal zwak onovertuigend menselijk plot met een emotieloze protagonist. Maar daar hebben dan uiteindelijk wel Minus One voor.

WWE Kaiju ranking:

1.Godzilla: King of the Monsters
2.Godzilla x Kong: The New Empire
3.Kong: Skull Island.
4.Godzilla vs Kong
5.Godzilla
 

Gekke film.

Om ook maar mee in het treintje te stappen. In twee keer gezien. Een keer in slaap gevallen. Het was laat.
 

Gekke film.

Om ook maar mee in het treintje te stappen. In twee keer gezien. Een keer in slaap gevallen. Het was laat.
Zegt misschien iets over de gemiddelde leeftijd op het forum hier :p
 
Three musketeers: d'Artagnan. Beetje onder de radar gebleven hier omdat het een Franse film is, maar ik vond hem heel goed. Snel het vervolg zoeken, blijkbaar ook al uitgekomen :)

Also, Eva Green is blijkbaar Frans :unsure: was toch ook verrassend om ze perfect Frans te horen spreken :p
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Wij zijn gisteren naar Dune 2 gaan zien in de IMAX in Brussel. Eerste keer IMAX voor mij, ik vond het wel de moeite. Prachtig beeld en geluid, en vooral een respectvol publiek: geen enkel gebabbel tussendoor gehoord, en ook geen zakjes chips of zo.
En de film was ook goed :D
 
Munich
Stond op Streamz dus een rewatch gedaan nu hij terug relevanter is dan ooit. Geen idee waarom er zo weinig over deze film gebabbeld wordt want imo echt wel een topfilm. Eric Bana is de laatste tijd precies ook wel wat uit the picture verdwenen. Zonde
 
Munich
Stond op Streamz dus een rewatch gedaan nu hij terug relevanter is dan ooit. Geen idee waarom er zo weinig over deze film gebabbeld wordt want imo echt wel een topfilm. Eric Bana is de laatste tijd precies ook wel wat uit the picture verdwenen. Zonde
Zoek op Google Images op 'Eric Bana Troy' en kwijl 🤤
 
Ik vind deze boyband...
FQcfA0eX0AQG4Yi.jpg
 
Terug
Bovenaan