Dat is nooit anders geweest. Remember Sucker Punch?Ik had bij elke scene het gevoel dat Snyder geweldige ideeën had voor actie-scenes, maar niet voor een film.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is nooit anders geweest. Remember Sucker Punch?Ik had bij elke scene het gevoel dat Snyder geweldige ideeën had voor actie-scenes, maar niet voor een film.

Het enige creatieve werk dat die ooit geleverd heeft. Die film is zo bonkers, ik zou liegen als ik zou beweren dat ik daar niet enorm van genoten heb.Dat is nooit anders geweest. Remember Sucker Punch?![]()
Als hij door blijft doen gaat hij in genius territory terecht komenI am detecting a pattern here. Die is in serieus dalende lijn bezig imo. Almost makes you wonder, How low can he go? ;p
, Uwe Bill / Neil Breen / Ed Wood / Tommy Wiseau / Andy Sedaris territorium.Een van mijn all time favorites. Het eerste deel van de film is mij altijd bijgebleven qua sfeer en muziek. Een van de beste soundtracks vind ik. Tot op het moment dat ze het 2de schip ontdekken en de ‘horror’ stijl begint en de film een andere wending aanneemt.Sunshine
Goeie film, toch niet weggeblazen, wat ik verwacht had na de aanprijzing van een goeie vriend

Nobody was voor mij ook een 9/101) Nobody : 8.5/10. Om niet te zeggen een 9. Heb mij er kostelijk mee geamuseerd.
2) https://en.wikipedia.org/wiki/My_Name_Is_Nobody 8/10 het blijft een goede film![]()
Vind hem zeker meer dan ok, maar 'k had echt een meesterwerk verwacht, wat dit niet is naar mijn mening.Een van mijn all time favorites. Het eerste deel van de film is mij altijd bijgebleven qua sfeer en muziek. Een van de beste soundtracks vind ik. Tot op het moment dat ze het 2de schip ontdekken en de ‘horror’ stijl begint en de film een andere wending aanneemt.
Muziek is me ook wel bijgebleven ja, let ik wel altijd op bij filmsEen meesterwerk zou ik het nu ook niet noemen. Maar ik werd wel direct meegezogen in het verhaal en er zitten wel enkele top scenes in, opnieuw mede dankzij de muziek. Deze was zelfs vrij low budget dacht ik.
Welke volwassene gaat er nu ook om 14u in de kerstvakantie naar de cinema... Gelukkig kon het ticket nog geruild worden voor 's avonds.Oei. En ik wou die morgen gaan zienGodzilla minus one
Ik begrijp de lovende recensies niet. Vond hier bitter weinig aan.