PBR Streetgang
Well-known member
Misschien kort door de bocht, maar ergens vind ik wel dat je gelijk hebt.Als je telkens een DC moet maken om je verhaal te vertellen over +4u ipv 2-3 uur dan doe je als regisseur toch echt wel iets fout
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien kort door de bocht, maar ergens vind ik wel dat je gelijk hebt.Als je telkens een DC moet maken om je verhaal te vertellen over +4u ipv 2-3 uur dan doe je als regisseur toch echt wel iets fout
Als je telkens een DC moet maken om je verhaal te vertellen over +4u ipv 2-3 uur dan doe je als regisseur toch echt wel iets fout en kan je beter gaan voor een serie.
Viel eigenlijk best wel mee imo, John Woo heeft weer zijn handelsmerk afgeleverd namelijk deftige car chases, schiet- en vechtscenes.'Silent Night'
Silent Movie meets John Wick, maar het is bijna letterlijk een nogal stomme film dan. Woo weet wel nog hoe een actie scene deftig te filmen, maar we zagen dit dan ook al ... tig keer.
Vond ‘m ook wat tegenvallen. Plezant tijdens het kijken maar het werd inderdaad steeds minder goed en op het einde had ik een “ehh“ gevoel, ook al omdat dat einde zeer getelefoneerd was. Niet de beste film in het ‘Barry Keoghan speelt een weirdo’ cinematic universe.Saltburn
Werd gradueel slechter naar het einde toe. Pluspunten voor de cinematografie en de throwback naar de muziek van 2007.
We kunnen Jupiter Ascending veel kwalijk nemen, maar niet dat het ziel mist. Redmayne legt heel zijn ziel bloot godverdomme.Had zo wat hetzelfde met Jupiter Ascending, een poging tot het genre space opera die een beetje ziel mist.
Die film heeft toch nul ziel? Als je dan kijkt naar een Hard Target of een Face off... Ook absoluut geen oscar-materiaal maar in dat genre (hersenloos vertier) zijn die toch 10.000x leuker dan zo'n Silent Night?Viel eigenlijk best wel mee imo, John Woo heeft weer zijn handelsmerk afgeleverd namelijk deftige car chases, schiet- en vechtscenes.
Ge kunt toch moeilijk een oscarnominatie voor best drama verwachten van die man?
Gohja, ergens heb je wel een punt dat het buiten de actie maar een mager beestje is.Die film heeft toch nul ziel? Als je dan kijkt naar een Hard Target of een Face off... Ook absoluut geen oscar-materiaal maar in dat genre (hersenloos vertier) zijn die toch 10.000x leuker dan zo'n Silent Night?
Vond dat echt een drol. Verwachtingen lagen wel vrij hoog want de trailer vond ik behoorlijk tof - al waren die verwachtingen ook al wel terug een pak getemperd door de slechte reviews.
Ik ben een liefhebber van het genre 'hersenloos vertier' maar écht goede films in dat genre zijn toch zeldzaam aan het worden. De eerste Extraction vond ik wel heel leuk (tweede ook al een stuk minder) en de eerste John Wick ook (de liefde voor de sequels heb ik nooit zo goed begrepen). Maar verder...
"Jupiter Ascending" vond ik nog wel okay hoor, laat ons zeggen dat er van de rest van de cast ook wat meer ziel in mocht zitten buiten den Eddy dan.We kunnen Jupiter Ascending veel kwalijk nemen, maar niet dat het ziel mist. Redmayne legt heel zijn ziel bloot godverdomme.
Ik vond JA verschrikkelijk, maar geef mij een supercut van Eddie Redmayne screaming, and I'm a happy camper"Jupiter Ascending" vond ik nog wel okay hoor, laat ons zeggen dat er van de rest van de cast ook wat meer ziel in mocht zitten buiten den Eddy dan.
De Wachoswkis zijn vandaag ook niet meer wat ze waren, maar moeten zich ver van schamen met wat ze bereikten.
.Glorious deed indeed wat het moest doen, niet meer en niet minderNet "Glorious 2022" bekeken.
Thx voor de tip! Vond em zeer genietbaar en zeer goed in elkaar zitten, ondanks de soms wat overacting van de main. Uitstekende low budget HP Lovecraft die niet goedkoop over komt. B++. JK Simmons maakt het af natuurlijk.