Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet zeggen dat Vin Diesel qua acteren "ok" was, zoals Pitch Black ea. Maar sinds de F&F franchise vind ik dat hij het serieus in zijn bol heeft gekregen. Films zoals Bloodshot, XXX, daarin speelt hij precies Dom Torretto maar onder een andere alias ? Qua acteren hoort hij in de bende van Jason Statham, en the Expendables hoop. Zoals ik al eerder heb gezegd, als we een film zien met Vin Diesel dat zogezegd een actiefilm moet voorstellen dan bezien we het eerder als een comedy. (zie het gegrom, kwaad kijken, praktisch onoverwinnelijk enzovoort)Ik zou niet zeggen dat Vin Diesel een meesteracteur is, maar als je kijkt naar Sidney Lumets Find Me Guilty, dan kan je duidelijk zien dat Diesel toch wel meer kan dan actieheld spelen. Hij zal dat wellicht zelf leuk vinden om te doen, maar ik ook dat dat deels te maken heeft met de rollen die hij aangeboden krijgt.

Velen zeggen van wel. Maar zoals ik zeg de filmkeuzes tussen 2005 en 2015 bepalen dat beeld wel. Er was een tijd dat velen hem niet serieus namen, maar ik vind het een enorm toffe acteur om naar te kijken. Voor mij is hij mijn favoriete acteur. Zeker na Color out of Space gezien te hebbenIk ga u toch moeten corrigeren @Lakigigar : Nic Cage is geen slechte acteur. Heiligschennis wat ge daar neerpent!![]()

Deze vond ik echt géweldig !A Simple Plan (1998): 7.5/10
Haha ook juist gekeken. Zalige film.Texas chainsaw massacre 2022
Een film op zaterdagavond zoals ik ook m'n vrouwen graag heb op zaterdagavond.
1.5 uur hersenloos plezier met weinig inhoud maar zonder taboes.![]()
.Haha ook juist gekeken. Zalige film.
Geen uren gezwets voor een half uurtje actie, maar gewoon van het begin tot het einde bloed vergeten. Ook de beste van alle Texas chainsaws vind ik.
Was wel grappig om die woke gastjes tussen echte texanen te zien.
Ik heb net Titane bekeken, wtf toestanden zijn mijn dingLamb
Enkel te bekijken als wtf toestanden je ding zijn.