Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap niet waarom dat taboe moet zijn. Als ik nooit tienen moet geven en amper negens, dan zou mijn gemiddelde onder 5/10 liggen, of kun je even goed elke film een 6, 7 of 8 geven, waardoor je geen onderscheid maakt en je opnieuw de ratings kan laten voor wat het is. En ja voor iedereen ligt wat een cijfer voor hij/zij betekent anders.Ik geef alles puntenmaar ik geef naar mijn weten nooit een tien. Nochtans geef ik af en toe wel een 9.
1. Bangelijk slecht bedoel je ;-)Allez Tokyo Drift was bangelijkDe laatste, die is pas slecht.
Ik spreek ook niet van een taboe he, beschouw het als een gereserveerd plekje voor als ik ooit toch de film tegenkom die voor mij een tien waard is. In mijn ogen moet dat gewoon heel speciaal zijn, een gans lijstje films met 10/10 zou voor mij niet werken.Ik snap niet waarom dat taboe moet zijn. Als ik nooit tienen moet geven en amper negens, dan zou mijn gemiddelde onder 5/10 liggen, of kun je even goed elke film een 6, 7 of 8 geven, waardoor je geen onderscheid maakt en je opnieuw de ratings kan laten voor wat het is. En ja voor iedereen ligt wat een cijfer voor hij/zij betekent anders.
Tokyo Drift vond ik geweldig!
Allez Tokyo Drift was bangelijkDe laatste, die is pas slecht.

Kom kom. Dat is met alle F&F films hé. De laatste films in de saga zijn gewoon op tieners gericht. Precies of je naar Marvel, Transformers of gelijk welke andere familiefilm zit te kijken. Die films waren destijds gewoon cool. Maar de reeks is niet mee geëvolueerd met het publiek van toen. Het blijft voor tieners.Ik weet niet of het misschien niet al even geleden is dat jullie die gezien hebben? In mijn herinneringen toen ik die als 15 jarige zag was die ook heel erg cool. Maar ik heb em onlangs nog eens opnieuw opgezet en ik vond hem nog te pijnlijk om uit te kijken. En ik heb me toen verontschuldigd bij mijn vriendin want ik zat maar aan te dringen dat die wel tof was![]()
Idem, maar ieder zijn ding zeker? Vrijdagavond kijkt half Vlaanderen naar the Masked Singer maar dat boeit mij geen hol en ik begrijp de aantrekkingskracht ervan ook maar moeilijk.Ik heb in een heel ver verleden eens 1 F&F film gezien en wist toen al: daar verspil ik nooit van mijn leven nog tijd aanDat zo'n reeks zo'n aanhang kan hebben en zo'n discussies kan losweken kan ik moeilijk vatten.
Kom kom. Dat is met alle F&F films hé. De laatste films in de saga zijn gewoon op tieners gericht. Precies of je naar Marvel, Transformers of gelijk welke andere familiefilm zit te kijken. Die films waren destijds gewoon cool. Maar de reeks is niet mee geëvolueerd met het publiek van toen. Het blijft voor tieners.
Triple X vond ik destijds als kind ook de max. Als ik dat nu terug bekijk dan is dat met een plezant nostalgisch gevoel. Veel serieuzer neem ik dat niet.
Wait, what? Een F&F / Marvel crossover?Zijn pure entertainment films, popcornfilms, zelfde als met de marvel films. Daarvoor zijn dat geen slechte films.
Zou leuk zijn als er daarvan ooit een crossover film gemaakt wordt.

In welke films met een goed verhaal doet Dwayne Johnson dan wel mee?WELCOME TO THE JUNGLE
toch wel één van dwayne johnson zijn mindere.... wordt nergens echt interessant, is gewoon een soort van indiana jones met spierballen ,
maar helaas zonder deftig verhaal.
Alléé allééIn welke films met een goed verhaal doet Dwayne Johnson dan wel mee?
Ik was indertijd wel fan van Pitch Black, de veel minder bekende Chronicles of Riddick prequel. Geen idee of die de tand des tijds heeft doorstaan.Nooit de appeal van Fast and furious begrepen. Vin Diesel was enkel goed als Groot en die 10 minuten in Saving private ryan. Dwayne Johnson ben ik ook geen fan van. Wel opgegroeid met een broer die obsessed is door die reeks en bepaalde films uit de reeks bijna dagelijks opnieuw zien passeren in de living heeft de degout niet minder gemaakt
Ja maar nu ga je een brug te ver hé. Bij de F&F reeks heb je van dat marginaal volk die toekomt aan de cinema met nen opgezette peugeot 206 met stickers 'RIP PAUL WALKER' op de achteruit.Idem, maar ieder zijn ding zeker? Vrijdagavond kijkt half Vlaanderen naar the Masked Singer maar dat boeit mij geen hol en ik begrijp de aantrekkingskracht ervan ook maar moeilijk.
Hoh, een realistischere, donkere en serieuzere film in de trend van F&F (fast cars, gangsters, enz.) zou ik wel kunnen pruimen.Zijn pure entertainment films, popcornfilms, zelfde als met de marvel films. Daarvoor zijn dat geen slechte films.
Zou leuk zijn als er daarvan ooit een crossover film gemaakt wordt.