Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja 10,5 euro valt nog net te doen vind ik dan.Tgoh, ik vind dat altijd zo dubbel. Waar ga je tegenwoordig nog ergens naartoe voor 5-5,5 euro per uur? Ik koop ze trouwens altijd via https://vouchers.dreamland.be/parks/kinepolis, dan heb je al €3 korting per ticket en zit je aan +- €10,5 per ticket. Scheelt ook al een pak, en je moet er niets voor registreren ofzo, gewoon tickets via dreamland kopen en je krijgt de codes in je mailbox.
Ik geef er met plezier geld aan uit in ieder gevalkan er echt van genieten. Een cinema-ervaring krijg je thuis toch niet zo rap (en ik heb hier ne goeien tv en surround staan, maar 't is toch iets anders)

Tokyo Drift vond ik geweldig! Die van 2009 suckte zwaar, met die onnozele tunnels.The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006) - 4/10 -> Hoe slecht was deze niet?! Was al compleet verdrongen in mijn gedachten. Enkel de soundtrack was nog leuk samengesteld
Los Bandoleros (2009) - 6/10 -> 20' nietszeggende prequel op F&F maar ze leggen tenminste uit hoe ze in de DR terechtkwamen en waarom Han er plots weer is
Fast & Furious (2009) - 7/10 -> Bwah, de eerste twee waren beter![]()
Let's agree to disagree want daar kan ik echt geen beschaafde en constructieve discussie dit forum waardig over beginnenTokyo Drift vond ik geweldig!

hoeft ook niet,Let's agree to disagree want daar kan ik echt geen beschaafde en constructieve discussie dit forum waardig over beginnen![]()
bwa dat zijn allemaal dingen die je kan uitschakelen.Die ticketprijzen tot daar nog aan toe. Dan heb je nog wel geen overpriced popcorn en veel te dure cola natuurlijk. Ook aan het toilet mag je nog even betalen om je gevoeg te doen. Als je dat allemaal meetelt, is zo'n uurtje of 2 film toch al snel kostelijk op jezelf. Laat staan met je volledige gezin.
De meeste films zie ik dan ook gewoon thuis als het lekker donker is, met een gezellig kaarsje en biertje bij de hand. Indien nodig kan daar kaas/chips/popcorn aan toegevoegd worden. Het is niet helemaal de big screen ervaring, maar het komt in de buurt.
zeveraars.Allez Tokyo Drift was bangelijkThe Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006) - 4/10 -> Hoe slecht was deze niet?! Was al compleet verdrongen in mijn gedachten. Enkel de soundtrack was nog leuk samengesteld
Los Bandoleros (2009) - 6/10 -> 20' nietszeggende prequel op F&F maar ze leggen tenminste uit hoe ze in de DR terechtkwamen en waarom Han er plots weer is
Fast & Furious (2009) - 7/10 -> Bwah, de eerste twee waren beter![]()
De laatste, die is pas slecht.Is 7,5 goed voor u?Dredd (2012): 7.5 @Lint en/10
Meer à la 'valt best wel mee'. Design was erg goed gedaan net als de ietwat grimmige sfeer. Het tempo zit goed, Karl Urban is idd badass en Olivia Thirlby beviel me ook wel. Langs de andere kant viel Lena Headey me wat tegen als ook andere acteurs bij de 'bad side'. Iets te veel cheesy, over the top acteerwerk daar imo.Is 7,5 goed voor u?
Ik liever ook niet.Ik geef gewoon geen punten.