Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had echt 0,0 voorkennis, enkel Dune 2000 gespeeld back in the day, en ik had toch echt meteen zin in meerDune van villeneuve.
Voor wie voorgeschiedenis heeft.... (de boeken gelezen, de game gespeeld, de toch wel belachelijke david finch versie gezien heeft, Jodorowskys dune docu gezien heeft op youtube)... is het een dijk van een film die je wel met een smachtend gevoel naar meer achterlaat na de film.
Echter ben je een jonge snaak die zonder voorgeschiedenis in de film duikt denk ik wel dat hij gaat tegenvallen.

Neenee, die zijn allemaal van David Lincher. Die was vooral populair in "the south" een 100tal jaren geleden, maar ze schreven dat met een "y".Wie is die finch soms? Die van fight velvet, de zodiac man en seven drive die zich vandaag bezighoud met het weer voor te lezen op youtube?
100 jaar geleden en nu nog het weer aant voorspellen op youtube. Damn die vent moet oud zijnNeenee, die zijn allemaal van David Lincher. Die was vooral populair in "the south" een 100tal jaren geleden, maar ze schreven dat met een "y".
Gewoon gaan want zelfs als er geen vervolg komt is deze al de moeitePfff echt ni motiverend om te lezen hoe Dune eigenlijk een proloog? lijkt te zijn op een volwaardige film waarvan het vervolg mogelijk uit blijft. Villeneuve is sowieso wel hit en miss hier dus misschien beter eens het boek proberen.
gewoon gaan want hoe meer mensen er gaan zien hoe meer kans op een vervolg!Gewoon gaan want zelfs als er geen vervolg komt is deze al de moeite

Thisgewoon gaan want hoe meer mensen er gaan zien hoe meer kans op een vervolg!![]()
Could be me.Wie is die finch soms? Die van fight velvet, de zodiac man en seven drive die zich vandaag bezighoud met het weer voor te lezen op youtube?
Fellowship of the Ring is ook een proloog, en dat vervolg zal er wel komen. Is een soort van marketingstruc. We hebben er ook geen invloed op, want we hebben geen HBOMax hier, en het is vooral naar dat dan men zal kijken. Maken ze geen vervolg, dan zal Dune de geschiedenis ingaan als een gefaald product, terwijl het nochtans goede recensies kreeg. Een beetje onnozel als ze de film in twee zouden splitsen, om dan op basis van tegenvallende verkopen voor Deel 1 (nog steeds in volle coronatijd) Deel 2 niet te gaan maken. Dan kunnen Villeneuve en HBO zich bij Jodorowsky en Lynch gaan voegen bij mannen die faalden een goede Dune-franchise op te starten.Pfff echt ni motiverend om te lezen hoe Dune eigenlijk een proloog? lijkt te zijn op een volwaardige film waarvan het vervolg mogelijk uit blijft. Villeneuve is sowieso wel hit en miss hier dus misschien beter eens het boek proberen.
Welke zijn z'n missers volgens jou misschien?Pfff echt ni motiverend om te lezen hoe Dune eigenlijk een proloog? lijkt te zijn op een volwaardige film waarvan het vervolg mogelijk uit blijft. Villeneuve is sowieso wel hit en miss hier dus misschien beter eens het boek proberen.

Passengers? Bedoel je prisoners?Ik moet eigenlijk bekenen dat hij hier maar 1 enkele hit heeft met Sicario. Voor derest enkel zijn bekendste gezien.
Arrival was ok, ietwat afgekeurd door een pet peeve hier(sound design). Ik ben ne moeilijke mens.
2049 begon goed maar wist eigenlijk niet echt iets toe te voegen aan het origineel. Verbluffend mooi om naar te kijken maar ik had eigenlijk tegen het einde toch liever het origineel nog maar eens herbekeken. Passengers met in slaap gevallen. Oudere films klinken me wel allemaal interessanter.
Ach ja, ik zal hem wel gaan zien jongens, 'tis al goed![]()
Passengers is van Morten Tyldum.Ik moet eigenlijk bekenen dat hij hier maar 1 enkele hit heeft met Sicario. Voor derest enkel zijn bekendste gezien.
Arrival was ok, ietwat afgekeurd door een pet peeve hier(sound design). Ik ben ne moeilijke mens.
2049 begon goed maar wist eigenlijk niet echt iets toe te voegen aan het origineel. Verbluffend mooi om naar te kijken maar ik had eigenlijk tegen het einde toch liever het origineel nog maar eens herbekeken. Passengers met in slaap gevallen. Oudere films klinken me wel allemaal interessanter.
Ach ja, ik zal hem wel gaan zien jongens, 'tis al goed![]()
Sicario wel, prisoners misschien iets daaronder en incendies is te lang geledenPassengers is van Morten Tyldum.
Moet zeggen dat ik van Dune, Blade Runner 2049 en Arrival enorm genoten heb. Zijn zijn andere films ook allemaal van dat niveau?
Precies weinig liefde voor hier, maar Enemy is echt goed, sowieso al stukken beter dan PrisonersPassengers is van Morten Tyldum.
Moet zeggen dat ik van Dune, Blade Runner 2049 en Arrival enorm genoten heb. Zijn zijn andere films ook allemaal van dat niveau?