Welke film die je gezien hebt zou beter scoren met andere acteurs?

D

Deleted member 2181

Guest
Ik zal wellicht niet de enige zijn die vaak heeft van ok .cava..maar...als dieje dat zou spelen en dieje acteur dat ..
Film zou niveau beter zijn...


Shoot...

Als deze thread in een bepaalde vorm al bestaat...mijn excuses en delete..danku.
 
Keanu Reeves in Bram Stoker's Dracula.

Ik vind Keanu een toffe kerel en één van de meest prominente actiefilmsterren van de voorbije drie decennia, maar de kerel was nu niet bepaald een groot acteertalent in zijn jonge jaren en zijn Jonathan Harker inclusief belachelijk slecht Engels accent steekt gewoon af tegenover de rest.

Mickey Rooney in Breakfast at Tiffany's springt ook in gedachten...probably één van de meest racistische dingen die ooit op pellicule is gezet in mainstream cinema.

Katie Holmes in Batman Begins. Nope, iedereen van mijn generatie heeft zwaar gecrushed op Joey van Dawson's Creek, maar als actrice valt ze door de mand, zeker in een Nolan film tegenover Christian Bale, Liam Neeson en My Cocaine.

Cameron Diaz in Gangs of New York. Zie bovenstaande. Als actrice in een epische Scorsese tegenover Daniel Day Lewis en DiCaprio bleek Diaz meerdere maten te licht.
 
Laatst bewerkt:
Don Cheadle als War Machine.
Quentin Tarantino in zijn eigen films op Reservoir Dogs na
Christian Bale in Terminator Salvation

Zijn zo de eerste die mij meteen te binnen schieten

Edit: Jeremy Renner in The Bourne Legacy.
 
Don Cheadle als War Machine.
Quentin Tarantino in zijn eigen films op Reservoir Dogs na
Christian Bale in Terminator Salvation

Zijn zo de eerste die mij meteen te binnen schieten

Edit: Jeremy Renner in The Bourne Legacy.

Wie zou je liever zien dan Don Cheadle in de rol van War Machine?

Edit: Jamie Fox
 
Elijah Wood als Frodo. Ik heb die altijd als een miscast ervaren en mijn appreciatie voor zijn personage heeft eronder geleden toen ik de boeken las nadat ik eerst de films heb gekeken. Ik vond hem een zagevent in de films.
 
Tbh had ik dat ook een beetje met Daniel Radcliffe als Harry Potter. Maar waar vind je een kind dat goed kan acteren.
ik heb nog nooit een van de films gezien, maar verleden week stond die toevallig even op toen ik mijn moeder bezocht (trein-scene met dementor of zo iets?) en dat was het eerste wat ik dacht: hoe slecht geacteerd is dit wel niet? Hoe zijn die films zo populair?
 
ik heb nog nooit een van de films gezien, maar verleden week stond die toevallig even op toen ik mijn moeder bezocht (trein-scene met dementor of zo iets?) en dat was het eerste wat ik dacht: hoe slecht geacteerd is dit wel niet? Hoe zijn die films zo populair?
Buiten Radcliffe valt dat acteren nog wel goed mee vind ik. Persoonlijk vind ik de boeken echt geweldig en dan is het altijd wel fijn om bepaalde zaken eens "in het echt" te zien in de films. Vanaf de Goblet of Fire worden ze ook wel serieuzer en beter. De eerste twee zijn nogal kinderfilms (vind ik).
 
Ik heb gekeken voor de films die ik dit jaar heb gezien. Ik kan maar 1 tot 3 films opnoemen en dat is de volledige prequel trilogie van Star Wars, en niet 1 acteur, maar ik zou ze van de eerste tot de laatste al buiten bonjouren, op de stem van Yoda/C3PO na. Al moet er meer op de schop bij die films natuurlijk. Maar de cast is één van de grootste minpunten.

Hayden Christensen is één van de zwakste lead acteurs die ik ooit gezien heb. Ewan McGregor als Obi-Wan Kenobi valt te licht uit. Alles aan Jar-Jar Binks is volledig verkeerd. Natalie Portman, tja, is niet de minste, maar ik vind ze een licht overschatte actrice. De enigste die het wel goed doet is die die Palpatine speelt. En ook over de bijcast ga ik nu niet spreken. Maar ik zou zeker op zijn minst Anakin vervangen en ik denk ook Obi-Wan voor alle drie de films. Ze vallen gewoon te licht uit. En bij Hayden Christensen niet eens een klein beetje.

Nog een film waar de acteur niet goed is Spider-Man... hmm. Tobey Maguire, in bijna al zijn rollen. En voor een of andere reden heeft elke Spider-Man een babyface (geldt voor ze alle drie, Holland, Garfield en Maguire, maar de eerste 2 zijn ok, en misschien is het de bedoeling dat spider-man meer overkomt als een klein kind met babyface - in MCU is dat toch zo). En Kirsten Dunst valt ook te licht uit.

En nog een acteur waar ik absoluut geen fan van ben, en die nooit indruk maakt, behalve in Pulp Fiction: Samuel L. Jackson. Ook veel te overbetaald voor altijd belachelijke kleine rollen. Ik heb 22 films gezien van hem (geen enkele acteur doet beter), en ik ken hem enkel als Nick Fury die meestal maar cameo's doet, of dat hij in Pulp Fiction speelt (en ik weet zelfs niet meer van die film). ik vind het zo een overschatte vent.
 
Ik denk dat je te jong bent om te beseffen hoe zalig Tobey en Kirsten waren in Spiderman. En hoe knap Kirsten toen was 👌
Die eerste keer Spidey op het scherm zien webslingen, zalig.

ok hij ziet er wat te oud uit voor de eerste film, maar zodra hij aan de unief zit, cava
 
Ik vind Zendaya een knappe dus zij is mijn fav Spideycrush maar in Kirsten heb ik het nooit in gezien. Het probleem is alleen dat ik actrices vaak in films een stuk mooier vind dan er buiten op awardgala's en al, want dan is elke vrouw die ik knap vind in een film niet meer knap. En elke wikipage is lelijk. Maar dat zal hetzelfde principe zijn als met pasfoto's zeker en onze ID kaart. En dat je op IG kan kiezen uit 100 foto's en dan de beste met filter en op een shoot dat dat niet gaat + dat vrouwen als ze bewegen zijn mooier zijn dan statisch, en een foto kan een beweging niet vastleggen, dat denk ik ook + ze komen normaler over in een film want ze acteren en zijn niet de ster dan, maar de persoon die ze spelen. In Zendaya's geval een mooi tienermeisje waar Spidey verliefd op wordt.
 
Terug
Bovenaan