Wij kijken nauwelijks samen tv. In het weekend kijken we elke dag 1 uur samen een reeks, maar voor de rest vullen we onze avonden apart in hoe we willen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is het een half uur zoeken tegen we iets gevonden hebben waar we samen naar willen kijken. Na 15minuten geronk vanuit de andere kant van de zetel
En dan vragen om niet verder te kijken zonder dat zij het gemiste stuk heeft kunnen herbekijken![]()
Ieder apart in zijn kamer met een boek?Wij kijken nauwelijks samen tv. In het weekend kijken we elke dag 1 uur samen een reeks, maar voor de rest vullen we onze avonden apart in hoe we willen.
Redelijk accuraat.Ieder apart in zijn kamer met een boek?
Soms zelfs in dezelfde kamer! 
3 à 4 zal idd zo ongeveer gemiddeld zijn.
De andere avonden, gebeurt het dan wel dat ik wat klusjes doe in huis, dingen die moeten gebeuren.

Elke avond naar voetbal kijken op tv lijkt me een mooi compromis.Thing is: ik ben idd iemand die veel sociaal contact nodig heeft (vrienden) & graag van het leven geniet door zoveel mogelijk te doen. Life is short you know
Maar zij is daar tegenovergestelde in, zou 6/7dagen in de zetel naar tv zien. Vrees dat het verschil té groot is om te overbruggen & een evenwicht te vinden dat voor beide werkt
Of de vrienden gewoon thuis uitnodigen in de zetel naast uw vriendin.Elke avond naar voetbal kijken op tv lijkt me een mooi compromis.

Amai zo lief. Ze zou van mij mogen bier brengen en hapjes tijdens de voetbal.Of de vrienden gewoon thuis uitnodigen in de zetel naast uw vriendin.![]()
Geven en nemen. Zien waar jullie beiden heen willen en elkaars grenzen respecteren. Bedoeling kan niet zijn om elkaar te veranderen, maar een relatie vraagt aan beide zijden wel opofferingen. Anders blijf je beter single. Als dat niet lukt om een balans te vinden ... kan het wel eens doodlopen.Thing is: ik ben idd iemand die veel sociaal contact nodig heeft (vrienden) & graag van het leven geniet door zoveel mogelijk te doen. Life is short you know
Maar zij is daar tegenovergestelde in, zou 6/7dagen in de zetel naar tv zien. Vrees dat het verschil té groot is om te overbruggen & een evenwicht te vinden dat voor beide werkt

#metooDit zou mijn madam ooit es kunnen voorhebben
![]()
Vermiste wandelaar in berggebied negeert oproepen van hulpdiensten 24 uur lang omdat hij “het nummer niet herkende”
In de Verenigde Staten is een man meer dan 24 uur lang als vermist opgegeven in een berggebied nadat hij niet op tijd was teruggekeerd naar zijn overnachtingsplaats. De hulpdiensten probeerden de wandelaar meermaals te bellen, maar die laatste nam zijn telefoon niet op “omdat hij het nummer niet...www.hln.be
ik ken u ni, ik pak ni op!
Mijn ex dit weekend:och ja, ze pakt voor mij zelfs ni op
ik doe al de moeite niet meer om te bellen, 't is altijd voice mail
whatsappke en zie wel wanneer ze het leest.

De hamvraag (@straight_six see what I did hereDa's gewoon ambetant doen om u te kloten.
) is hier natuurlijk, wat heeft zij gedaan waardoor hij dit doet. Want actie en reactie enzo!