Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Das standaard imo...

Ik hoor telkens "De vaatwas vullen das gelijk tetris voor volwassenen, maar mannen snappen da precies niet".
Conclusie: als ze dat zegt, mag ze hem zelf vullen!
Volgende keer terug zeggen dat ge daarom juist probeert geen lijn te vullen zodat ge geen nieuwe borden moet kopen.

Baneens. Just daarom dat het zo frappant is dat ze hem niet vindt.

Ik hang soms wa vuiligheid aan het front van de vaatwas en zet die zo op een kiertje open.
Ze wil dat dan direct afkuisen en ziet dan ook meteen de vaatwas. Hare frank valt dan terug.
Zo help ik het haar vantijd eens herinneren waar hij staat. Works like charm!

Same.. + dat ze denkt dat de vaatwas een vuilbak is. "ja maar er staat op dat je je borden niet moet afspoelen.". Eens met een pannenlikker erover gaan is ook niet afspoelen!

En de grootste ergernis is dat ze alles van bestek met de steel omhoog in het mandje steekt. Waardoor er dan nog altijd vieze brokken aan de vorken en lepels hangen. Het resultaat dus van de borden niet eerst eens wat properder te maken voor ze erin gaan.

Ik ben van plan om dat deksel met die gaatjes van het bestekmandje eens vast te plakken. Dan kan ze niet anders dan het bestek juist erin te steken.
Dit x1000.

Aaah het afwasmachine, dat blijft inderdaad altijd wel een ding, hier is het zij die zegt dat ik het niet kan inladen en andersom ik die dat van haar inlaad methode vind. Als compromis flikker ik gewoon alles in de pompbak en laat ik haar het afwasmachine in en uitladen.

Ik krijg 50% meer materiaal in de vaatwas door correct te 'stapelen'.

We hadden deze zomer een BBQ. Alle vaat staat op het aanrecht. Ik begin de vaatwas te vullen. Maat van mij komt helpen. Doet die graat van het bestekmandje open en gooit er alle bestek in, steel naar boven, terwijl alle eten er nog aanhangt. Ik glimlachte dankbaar.

't Is nu 3 maanden geleden dat ik hem gesproken heb. Ligt al van Facebook ook.

Niet heel het topic gelezen dus weet niet of het hier al aan bod is gekomen maar wat ik is als ze mij gebruikt als braindump.

Voorbeeld: ahja, help je er mij aan denken dat ik nog moet vragen aan persoon X of die ...

Dafaq, zoiets ga ik echt ni in m'n kop steken en ik reageer daar dan heel krekelig of sec op, wat dan natuurlijk nooit in goede aarde valt, maar toch blijft ze het doen van tijd tot tijd.

Ik zelf ben heel gestructureerd en als er iets is dak ni mag vergeten of later wil bekijken omdat ik ni wil dat da op dat moment ruimte inneemt in m'n kop vlam ik da ergens in m'n notities en/of agenda. Daar dient da voor. :wallbash:

Niet heel het topic gelezen dus weet niet of het hier al aan bod is gekomen maar wat ik is als ze mij gebruikt als braindump.

Voorbeeld: ahja, help je er mij aan denken dat ik nog moet vragen aan persoon X of die ...

Dafaq, zoiets ga ik echt ni in m'n kop steken en ik reageer daar dan heel krekelig of sec op, wat dan natuurlijk nooit in goede aarde valt, maar toch blijft ze het doen van tijd tot tijd.

Ik zelf ben heel gestructureerd en als er iets is dak ni mag vergeten of later wil bekijken omdat ik ni wil dat da op dat moment ruimte inneemt in m'n kop vlam ik da ergens in m'n notities en/of agenda. Daar dient da voor. :wallbash:

Doe mij er is aan denken dat ik u morgen een thumbs up geef? Ik heb nu even geen tijd.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan