Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das standaard imo...Hier is de vrouw de zaagt over mijn vaatwas skills.
Die van jullie vinden de vaatwas tenminste ...
Volgende keer terug zeggen dat ge daarom juist probeert geen lijn te vullen zodat ge geen nieuwe borden moet kopen.Das standaard imo...
Ik hoor telkens "De vaatwas vullen das gelijk tetris voor volwassenen, maar mannen snappen da precies niet".
Conclusie: als ze dat zegt, mag ze hem zelf vullen!
Baneens. Just daarom dat het zo frappant is dat ze hem niet vindt.Mag uw vrouw uit de keuken misschien?
Ik meen dit niet dames!!!!
Baneens. Just daarom dat het zo frappant is dat ze hem niet vindt.
Tot in het waskot.Mag uw vrouw uit de keuken misschien?
Ik meen dit niet dames!!!!
Maar dat is normaal mannen hun tactiek!Dan zul jij de vaat moeten doen.Dat heeft ze dus goed gezien.
Dit x1000.Same.. + dat ze denkt dat de vaatwas een vuilbak is. "ja maar er staat op dat je je borden niet moet afspoelen.". Eens met een pannenlikker erover gaan is ook niet afspoelen!
En de grootste ergernis is dat ze alles van bestek met de steel omhoog in het mandje steekt. Waardoor er dan nog altijd vieze brokken aan de vorken en lepels hangen. Het resultaat dus van de borden niet eerst eens wat properder te maken voor ze erin gaan.
Ik ben van plan om dat deksel met die gaatjes van het bestekmandje eens vast te plakken. Dan kan ze niet anders dan het bestek juist erin te steken.
toxische relatie!Ik zou eens graag op het altaar van ons kerk poepen. maar zij ziet zoiets niet zitten.

Niet heel het topic gelezen dus weet niet of het hier al aan bod is gekomen maar wat ik is als ze mij gebruikt als braindump.
Voorbeeld: ahja, help je er mij aan denken dat ik nog moet vragen aan persoon X of die ...
Dafaq, zoiets ga ik echt ni in m'n kop steken en ik reageer daar dan heel krekelig of sec op, wat dan natuurlijk nooit in goede aarde valt, maar toch blijft ze het doen van tijd tot tijd.
Ik zelf ben heel gestructureerd en als er iets is dak ni mag vergeten of later wil bekijken omdat ik ni wil dat da op dat moment ruimte inneemt in m'n kop vlam ik da ergens in m'n notities en/of agenda. Daar dient da voor.![]()
Doe mij er is aan denken dat ik u morgen een thumbs up geef? Ik heb nu even geen tijd.
Daar mag ik alleen aankomen om de was eruit te halen. Op de droogkast staan dan een W(it) of een K(leur) zodat ik het volgens haar juiste programma zou kiezen.Nu de afwasmachine gepasseerd is, niemand problemen met de wasmachine?