Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Mijn ex dit weekend:
Ik stuur een bericht om iets te bevestigen.
Geen antwoord.
Stuur het een half uur later (tijd begon te dringen) nog eens.
Geen antwoord.
Ik bel, hij neemt niet op.

's avonds: wilt ge in het vervolg een berichtje sturen of het wel past dat ge belt als het niet levensbedreigend dringend is?
:oink::crazy::eek:

Dus als je niet antwoordt op berichten, moet ik vragen of het okee is om te bellen om de vraag te stellen waar je niet op antwoordt in berichten? Klinkt.... Heel efficiënt! :thumb:
Dan staat het u vrij de voor u voordeligste optie te kiezen. Dat is natuurlijk alleen maar praktisch als het gaat over materiële zaken en moeilijker als het gaat om een klein mensje. Kan je een ‘safe word’ afspreken ttz als je bericht begint met ‘randdebiel’ (ik zeg maar iets) is het serieus en dringend (verschil tussen ‘kan je een half uur vroeger komen, ik moet werken’ en ‘vergeet haar geen trui aan te doen’ bijvoorbeeld)

Dan staat het u vrij de voor u voordeligste optie te kiezen. Dat is natuurlijk alleen maar praktisch als het gaat over materiële zaken en moeilijker als het gaat om een klein mensje. Kan je een ‘safe word’ afspreken ttz als je bericht begint met ‘randdebiel’ (ik zeg maar iets) is het serieus en dringend (verschil tussen ‘kan je een half uur vroeger komen, ik moet werken’ en ‘vergeet haar geen trui aan te doen’ bijvoorbeeld)
Probleem in perceptie én manier van communiceren tussen ons, is al altijd een probleem geweest dus ik moet er idd maar mee om gaan. Blijkbaar had ze toen net een mega driftbui, stuurde hij me om 14u, maar nog steeds geen concreet uur om haar af te halen.

En ik heb foert gezegd en in een stralende zon mijn terras staan afspuiten wat geen optie was geweest met haar erbij 😁.

frozen.jpg

Ik dacht altijd dat een afwasmachine inladen niet moeilijk is, maar als ik de machine open nadat mijn vrouw ze ingeladen heeft, waan ik me een kunstenaar. Niet te vatten dat een mens niet inziet dat die manier NIET DE JUISTE IS.
Ik kan met mijn ogen toe, die vaatwasser beter vullen zodat er twee- tot driemaal zoveel in kan en alles is picco bello proper achteraf.

Nochtans al een paar keer uitgelegd hoe je borden, tassen en kommen juist in de vaatwasser stopt zodat er meer in kan, maar dat gaat 1 oor in en het andere eruit.

Ik dacht altijd dat een afwasmachine inladen niet moeilijk is, maar als ik de machine open nadat mijn vrouw ze ingeladen heeft, waan ik me een kunstenaar. Niet te vatten dat een mens niet inziet dat die manier NIET DE JUISTE IS.
Ik kan met mijn ogen toe, die vaatwasser beter vullen zodat er twee- tot driemaal zoveel in kan en alles is picco bello proper achteraf.

Nochtans al een paar keer uitgelegd hoe je borden, tassen en kommen juist in de vaatwasser stopt zodat er meer in kan, maar dat gaat 1 oor in en het andere eruit.
Dan zul jij de vaat moeten doen. :rofl: Dat heeft ze dus goed gezien.

Dat doe die van ons ook verkeerd. Een casserolle met een bijpassend stoommandje op elkaar en daar nog eens een vuile pan bovenop leggen. Dat wordt niet zuiver he.

Ook op andere vlakken heel weinig praktisch inzicht.

Same.. + dat ze denkt dat de vaatwas een vuilbak is. "ja maar er staat op dat je je borden niet moet afspoelen.". Eens met een pannenlikker erover gaan is ook niet afspoelen!

En de grootste ergernis is dat ze alles van bestek met de steel omhoog in het mandje steekt. Waardoor er dan nog altijd vieze brokken aan de vorken en lepels hangen. Het resultaat dus van de borden niet eerst eens wat properder te maken voor ze erin gaan.

Ik ben van plan om dat deksel met die gaatjes van het bestekmandje eens vast te plakken. Dan kan ze niet anders dan het bestek juist erin te steken.

Fijn te lezen dat ook koppels die niet manueel afwassen nog steeds ruzie maken over de afwas.

Sommige problemen zal technologie toch nooit uit de wereld helpen. :p

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan