Ja iedereen krijgt meer hooi op zijn vork, maar wat ik bij
@Pompi zie is een ongelijke verdeling.
tzijn dak ook mijn ergernissen he; zij pendelt 2h per dag naar antwerpen en ik ben er op 30min van af; dat 1.5h dat ik daarmee win is voor mij dan dan niet volledig huishoudtijd, maar wel een groot deel, anders hebben we helemaal geen qualitytime.
(ze spreekt enkel engels voorlopig, dus een job in de buurt zal nog wel even duren)

Justeat.be
Wat voor job doet ze? Sommige dingen kan je volgens mij wel perfect doen met wat muziek/podcasts (maar vaak mag het dan nog niet).
justeat gaat idd ook wel, maar als het kan bel ik graag, tscheelt die mensen toch de 20% of wat is het dat die dieven tegenwoordig vragen.
Ze verwerkt vrachtdossiers, dus checken of de lading de juiste documenten heeft voor van land tot land te gaan enzo.
In mijne kop is dat toch detailwerk, maar ik heb het dan nog nooit gedaan.
Die toestanden van 'ik *kan* niet bellen' of 'ik *kan* daar niet naar toe rijden' zijn wel serieuze 'red flags' zoals men tegenwoordig zegt.
Al die basis dingen waar iemand stelt dat niet te kunnen is gewoon problematisch imo. En ik zeg dat als iemand die dat zelf veel te gemakkelijk doet/deed. Zo van 'kunt gij niet bellen want om dat in het Noors aan een loodgieter uit te leggen..' maar uiteindelijk wat had ik gedaan moest ik alleen zijn? Dan moet ik ook zelf bellen uiteraard.
Gohja ik wist ook wel waar ik aan begon hoor; ze komt uit een baltische staat en woonde in een grootstad.
Koken? => waarom, bedrijfsrestaurant + savonds iets klein
Rijden? => Uber
iets kopen voor het huis? => app was 18m² ; daar kwam nooit iets bij, onderhoud was volledig voor den huisbaas.
Wassen? => geen plek voor een wasmachine; was mee naar de mama.
Dus ze heeft dat allemaal nooit moeten doen.. dat gecombineerd met angst om iets te misdoen (da's voordat de nochalance inslaat he) moet ze gewoon gepushed worden.
Dat schrikt me niet af, ik herkneed wel waar nodig
Er zijn ook massa's dingen dat ons wél bind, ik ben dol op het feit dat ze er altijd verzorgd bijloopt, we lachen kei veel af, we kunnen heel goed met elkaar praten, zijn open over alles, zijn elkaars steun en toeverlaat. we hebben elkaar echt jaren als soulmates gezien voor we iets begonnen zijn, en dan bleek dat we ook wel.. bodymates waren.. en was het allemaal prijs.
Ze heeft na een tijdje ook beslist dat ik head of the house ben; waardoor mijn beslissingen in 90% van de gevallen definitief zijn; dus we discuteren niet eindeloos over alles, ze aanvaard dat ik beslissingen neem die ons beiden ten goede komen.