Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Ik stoorde mij daar zo hard aan dat ik in die vriendenkring een poll heb afgenomen met de vraag of zij een scheet inhouden als ze in companie zitten of niet. Bleek dat de 'ik laat geen scheet want ik heb manieren en vind dat bijgevolg niet ok' NET gewonnen te hebben.

Ik zou dat beter hier ook eens doen. Ik kan mij niet inbeelden dat een normaal weldenkend mens het zomaar ok vind om in 't volk ene zonder gène te laten vliegen.
Dan moet je gewoon de silencer gebruiken hé, dan valt dat niet zo op. Ken uw kringspier.

Ik stoorde mij daar zo hard aan dat ik in die vriendenkring een poll heb afgenomen met de vraag of zij een scheet inhouden als ze in companie zitten of niet. Bleek dat de 'ik laat geen scheet want ik heb manieren en vind dat bijgevolg niet ok' NET gewonnen te hebben.

Ik zou dat beter hier ook eens doen. Ik kan mij niet inbeelden dat een normaal weldenkend mens het zomaar ok vind om in 't volk ene zonder gène te laten vliegen.
Het moet gevraagd worden, hoeveel van die vrienden zijn vrouwen? Ik wil niet seksistisch zijn, maar het is sterker dan mezelve. Wie was de beslissende stem?

Hoedanook, een winderige anecdote hier. Jaren geleden mijn vrouw mij naar zo'n uber serieus Russisch toneelstuk laten meenemen. Staan in de veel te kleine lobby te wachten voor de show begint. Pakweg 70 max 100 man. Klein zaaltje niet ver weg van de Kinepolis Gent.

Net indisch gegeten. En ik geraak door de drukte niet tot bij de wc en voel, ik ga open staan. Serieus open. Ik wil wel weg en beleefd blijven, maar het is onmogelijk. En indisch.. ik weet niet wat dat gaat geven qua potentie, maar ervaring zegt.. "it's not looking good". Dus ik heb net nog een geniale inval, ik geef op voorhand al een stankfase aan de oudste grote mensch die teveel aanwezig was in dat warm knus lobbytje met zijn zwaar bier, en ik drop daar de meest zuuuuuure silent killer. Het nam gewoon zuurdstof weg. Iedereen ging de muren op. En iedereen maar mee kijken naar die mensch. Die letterlijk een seconde of 5 even afgezonderd stond. Arme sukkel.

Achteraf bekeken, denk ik dat het toch voor vele het hoogtepunt van de avond was. Welcome to my TedTalk.

Het moet gevraagd worden, hoeveel van die vrienden zijn vrouwen? Ik wil niet seksistisch zijn, maar het is sterker dan mezelve. Wie was de beslissende stem?

Hoedanook, een winderige anecdote hier. Jaren geleden mijn vrouw mij naar zo'n uber serieus Russisch toneelstuk laten meenemen. Staan in de veel te kleine lobby te wachten voor de show begint. Pakweg 70 max 100 man. Klein zaaltje niet ver weg van de Kinepolis Gent.

Net indisch gegeten. En ik geraak door de drukte niet tot bij de wc en voel, ik ga open staan. Serieus open. Ik wil wel weg en beleefd blijven, maar het is onmogelijk. En indisch.. ik weet niet wat dat gaat geven qua potentie, maar ervaring zegt.. "it's not looking good". Dus ik heb net nog een geniale inval, ik geef op voorhand al een stankfase aan de oudste grote mensch die teveel aanwezig was in dat warm knus lobbytje met zijn zwaar bier, en ik drop daar de meest zuuuuuure silent killer. Het nam gewoon zuurdstof weg. Iedereen ging de muren op. En iedereen maar mee kijken naar die mensch. Die letterlijk een seconde of 5 even afgezonderd stond. Arme sukkel.

Achteraf bekeken, denk ik dat het toch voor vele het hoogtepunt van de avond was. Welcome to my TedTalk.
Zoals ze in Frozen zingen: "let it goooo". Het is niet gezond om het allemaal op te houden.

Dan moet je gewoon de silencer gebruiken hé, dan valt dat niet zo op. Ken uw kringspier.
't Gaat om de geurhinder, niet zozeer de lawaaihinder.

Geen. Dat is een bende vrienden die bestaat uit ne man of 30. We kennen elkaar al meer dan 15 jaar. Van arbeiders tot CEO's. Van vrouwezotten tot een voorkeur voor de mannen. Van voetballers op serieus niveau tot lamzakken die geen halve kilometer kunnen wandelen. Het is een perfecte balans.

Den eerste maat die mij zegt dat ik geen scheet kan laten wanneer ik daar zin in heb die is maat af, not kidding, echt oprecht waar niet. Enige uitzondering zou de peter van mijne zoon zijn al sjaans dat ik daar vaak mee op verlof geweest ben en weet dat die verstandelijk sterk genoeg is om een scheet, zelfs die van het meer stinkende soort, geen drama te vinden.

Het is tijd dat we het topic splitsen want hier valt nog veel over te discuttere. "Gebakken Lucht" is een goeie titel denk ik. Ahem.
Geen. Dat is een bende vrienden die bestaat uit ne man of 30. We kennen elkaar al meer dan 15 jaar. Van arbeiders tot CEO's. Van vrouwezotten tot een voorkeur voor de mannen. Van voetballers op serieus niveau tot lamzakken die geen halve kilometer kunnen wandelen. Het is een perfecte balans.
Fuck. Ik heb geen enkele CEO. Wel vriendinne!
Den eerste maat die mij zegt dat ik geen scheet kan laten wanneer ik daar zin in heb die is maat af, not kidding, echt oprecht waar niet. Enige uitzondering zou de peter van mijne zoon zijn al sjaans dat ik daar vaak mee op verlof geweest ben en weet dat die verstandelijk sterk genoeg is om een scheet, zelfs die van het meer stinkende soort, geen drama te vinden.
Ik heb letterlijk een maat die ik al mijn hele leven ken, en die moet wegwandelen van het geluid alleen al. South Park The Movie samen in de cinema gaan zien, en die is het gewoon afgetrapt. Beweert ook al doodserieus een heel leven geen scheet te hebben gelaten. En ik moet bekenne, nog nooit betrapt. Komt ge dan bij hem binne is het precies een squatterkot van heroinejunkies ma howeee die scheet.

Nu iedereen is wel gevoellig aan iets, schrijf ik niet meteen iemand voor af, en de geurhinder, is nu niet iets dat overal hetzelfde is. Lange zwapper op het werk die dagelijks zijn handvol zware bieren verzet en die heeft zonder zwans een bereik van 20 meter ofzo. Ontzagwekkend.

Ja jong, dat is net als Russische roulette spelen.

Voor je het goed en wel beseft laat je zo een scherpe, piepende fluiter dat alle honden binnen een straal van 1 kilometer beginnen janken van oorpijn.

En daarna komen ze aan uw gat ruiken.

Weinig tot geen gevoel voor prioriteiten kennen.

Wij vertrekken dit weekend op vakantie dus nog ff goed doorwerken zodat ik nie teveel shit moet overdragen aan de collega's

Intussen mijn vrouw
- een dagje met haar metekind op stap

- er MOEST nog iemand langskomen voor de vaatwasser. Dat heb ik dan geregeld, die man moet een stuk bestellen en vroeg "Wanneer past het om te komen plaatsen" - lullig als ge dan moet zeggen "We zijn er 3 weken niet"

- Gisteren storm, dus willen gaan zwemmen met een vriendin, parking ligt half in een bos "Kunt ge mij nie brengen en halen ipv dat ik daar parkeer"

- afspraak bij de pedicure

Op zich allemaal nie erg, maar nu is het natuurlijk ook
"Allè, nu kan ik weer beginnen strijken om 21u ipv te ontspannen" "Ik zou nog wel eens naar mijn ouders en grootmoeder moeten" "Hier thuis moet nog wel vanalles gedaan worden hè" "Ik moet nog naar de droogkuis voor men jas te brengen, kunnen uw ouders die dan gaan halen?"

Hoe vaak al: Doet eerst wat ge moet doen en kijk dan waar nog tijd voor is

Niet van de huidige partner maar van men ex-partner na relatie van 12 jaar.

Die kon 2 uur in de badkamer blijven om zich klaar te maken om ergens naartoe te gaan of als er volk kwam.
Ik kom dan even kijken om te vragen hoe lang nog en was het van "jaag me niet op!!"
Is ze eindelijk klaar vertrekt ze naar boven om te kijken of ze nog iets anders wil aandoen en welke schoenen ze wil aandoen.
Dat is dan nog maar eens 2 uur erbij.

Je komt dan aan en moet ik wat verder in de straat parkeren.
Reactie: "Niet te ver parkeren, ik heb geen schoenen aan om te wandelen"... (ze had van die hoge hakken aan)
Mijn autistische kant naar boven met een smartass-comment: "Sorry, wat? hoezo, je hebt geen schoenen aan om te wandelen? Waarvoor dienen schoenen dan?"

Tot op de dag van vandaag heb ik dus nog steeds geen idee waarvoor schoenen dienen als ze niet dienen om te wandelen...

Vandaag dagje verlof. Mijn vrouw begint meteen haar to do lijst op mij af te vuren in plaats van te zeggen "geniet van uw dagje verlof!".

Daarom vertel ik niet meer aan mijn vrouw dat ik een dagje verlof heb, als ik er van wil genieten.

"Ja, ik werk vandaag op kantoor he" en dan lekker de stad in wat kuieren, koffietje drinken en boek lezen, op gemak eindelijk eens naar die winkel waar ik nooit tijd voor heb, eventueel saunaatje bezoeken als het hoofd er naar staat, etc.

Tot op de dag van vandaag heb ik dus nog steeds geen idee waarvoor schoenen dienen als ze niet dienen om te wandelen...
Om je goed te voelen, iets te willen uitstralen, zelfexpressie, ... zo zijn er nog wel wat zaken die je kan bedenken. Schoenen zijn niet altijd louter functioneel he.

Als mijn vriendin haar Louboutins draagt dan ben ik niet van plan om te gaan wandelen he :)

Om je goed te voelen, iets te willen uitstralen, zelfexpressie, ... zo zijn er nog wel wat zaken die je kan bedenken. Schoenen zijn niet altijd louter functioneel he.

Als mijn vriendin haar Louboutins draagt dan ben ik niet van plan om te gaan wandelen he :)
Ik kon mijn beide vuisten onder die hak zetten... wat het idee er ook achter was, comfortabel was het niet dus "goed voelen" lijkt me sterk.

Van vriendengroep uit wordt er wel hevig gespeculeerd van verdoken Narcist (altijd slachtoffer, manipulatie om haar zin te krijgen, een zekere imago houden zonder dit echt uit te spreken, etc...) dus ik kan het wel plaatsen.

Also, kan je verzekeren dat ze ze niet droeg om mij een plezier te doen, zeker niet in de wetenschap dat er al ruim 5 jaar niet meer werd gerotzooid dusja :censored:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan