cege
Well-known member
Nee, de dagen die eindigen op een GAlleen de eerste 7 dagen van de week?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, de dagen die eindigen op een GAlleen de eerste 7 dagen van de week?![]()
Ik hoop dat je er genoeg aan likt?De perks van een Wit-Russische vriendin... Elke keer ze/we naar daar gaan heeft ze afspraken ingepland bij een schoonheidsinstituut. Als ze terug is, zo glad als een paling. Snorren boven en beneden weg. Heerlijk.![]()

Verschrikkelijk. Zeg wat er mis is terwijl het nog kan hersteld worden of zodat het kan besproken worden of zwijg gewoon.Ik weet niet onder welke eigenschap dit precies te benoemen maar zaterdag deden we samen boodschappen en toen ik terug kwam van de vriezers met een doos vanille ijs als dessert voor een bbq met vrienden zaterdagavond trok ze een lang gezicht.
Ik vroeg wat er scheelde, dat wou ze niet zeggen. Ik zag dan aan de kassa pas dat ze een bericht gestuurd had terwijl ik onderweg was naar de vriezers met de vraag om speculoosijs mee te brengen. Dus ik zeg dat er wsl geen plaats in de vriezer is voor 2 dozen en vraag of ze daarover slecht gezind is. Beeld zonder klank. Uurtje later bleek dan dat ze speculoosijs wou voor de kinderen “want die vinden alle 3 vanille ijs niet lekker”.
Waarop ik zei dat die vanille toch voor na de bbq was en wsl al op is tegen dat de kinderen terug bij ons zijn en we dan dus speculoosijs kunnen bijhalen. Brommend kwam er dan een halve sorry uit.
Vandaag zijn de kinderen terug bij ons. Ze vertrekt na het avondeten naar een drink met vriendinnen en zegt dat ze de kinderen een dessert beloofd had. Dus ik vraag welk dessert
Zij: “ijsje met aardbeien en merengue”.
Ik: “Maar er is nog geen speculoosijs hè!”
Zij: “Dat moet met vanille”
….
![]()

Ik snap die heel goed want doe net hetzelfde.Time management en vrouwenlogica
We hadden afgesproken met een bevriend koppel om naar een pretpark te gaan.
Openingstijd: 10u
Rijtijd: +-45 minuten
Mijn madam: "Hoelaat vertrekken wij?"
Euhm pakt rond 9u
"Oké dan sta ik op om 7u"
Vreemd, maar ok..
Ik kom om 8u beneden en ze zit nog aan de keukentafel met haar gsm en tas koffie "ik heb dat nodig om wakker te worden"
Uiteindelijk ben ik nog diegene die tijd over heeft op n rugzak klaar te leggen met n regenjas, wat koeken etc
's avonds is het dan "Ik ben moe" en als ik dan iets zeg is het "Mja ik sta ook wel vroeger op als u hè"![]()
Bij ons idem, maar om "Oei, is het al 9h15?" zou ze plots beseffen dat ze haar pyama/nachtkleed whatever nog aan heeft en zich eerst nog moet gaan omkleden en opmaken e.d.Time management en vrouwenlogica
We hadden afgesproken met een bevriend koppel om naar een pretpark te gaan.
Openingstijd: 10u
Rijtijd: +-45 minuten
Mijn madam: "Hoelaat vertrekken wij?"
Euhm pakt rond 9u
"Oké dan sta ik op om 7u"
Vreemd, maar ok..
Ik kom om 8u beneden en ze zit nog aan de keukentafel met haar gsm en tas koffie "ik heb dat nodig om wakker te worden"
Uiteindelijk ben ik nog diegene die tijd over heeft op n rugzak klaar te leggen met n regenjas, wat koeken etc
's avonds is het dan "Ik ben moe" en als ik dan iets zeg is het "Mja ik sta ook wel vroeger op als u hè"![]()

... dan ambras zitten maken bij het vertrekken dat als ze onredelijk vroeg wilt vertrekken ze dat misschien effe op voorhand had mogen communiceren.
Maar ik moet wel toegeven: ik snapte de stress gelinkt aan ziekenhuizen ergens wel én ze geeft nadien wel toe dat ik eigenlijk gelijk had.

Boos op de vrouwen?puberaal en kinderachtig gedrag.
En dan zijn vrouwen zogezegd sneller “volwassen”.
Neen? Waar slaat dat op.Boos op de vrouwen?
En mannenNeen? Waar slaat dat op.
Het is gewoon gedrag wat je ook bij pubers ziet en kinderen.
Om 4 koffers te pakken met wat kledij. Elk jaar ook hetzelfde liedje, "als we iets vergeten kopen we dat daar wel hé?" => "Ja, ik wil gewoon niks vergeten". Maw liever stress over dat we mogelijk iets vergeten dan aanvaarden dat we niet naar het hol van pluto reizen en alles gewoon lokaal beschikbaar is.En dan verweren ze zich van: "Ja, maar die kleine heeft x, y en z nog nodig EN DAAR DENKTE GIJ NOOIT AAN HE!".Het absolute onvermogen om gewoon naar een winkel te gaan.
Eerste dag op verlof aan de kust, nog niets van eten in huis. Dus ik stel voor om naar de bakker en slager te gaan. "Ok, maar wel snel éh, want de kleine gaat honger hebben"
Drie klerenwinkels, de kruidvat & de hema later "ocharm da kind heeft honger, khad het gezegd éh"![]()
Mijn ex kwam ook steeds te laat door het uitgebreid klaarmaken, na enkele maanden was het standaard aankomstuur -1u en werkte goed voor mij.Bij ons idem, maar om "Oei, is het al 9h15?" zou ze plots beseffen dat ze haar pyama/nachtkleed whatever nog aan heeft en zich eerst nog moet gaan omkleden en opmaken e.d.
Altijd hetzelfde.