Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Nog eentje: niks van elektronica kennen, maar denken dat ze alles weten/kunnen en dan beginnen opjagen als het niet lukt

Int verleden vaak gevraagd of ik eens moest kijken/proberen, maar die tijden zijn ook voorbij. Ze weet het toch beter

Nog eentje: niks van elektronica kennen, maar denken dat ze alles weten/kunnen en dan beginnen opjagen als het niet lukt

Int verleden vaak gevraagd of ik eens moest kijken/proberen, maar die tijden zijn ook voorbij. Ze weet het toch beter
Ah elektronica, the gift that keeps on giving :tongue:

Ik zat mij gisteren in den auto heel even te ergeren omdat android auto weer kuren had en ik kreeg direct de opmerking "zijt ies kalm, u daarin opjagen helpt niet.". Als zij iets probeert te doen op haar laptop en dat lukt niet van de eerste keer (of ze is voor de elvendergtigste keer haar Apple login vergeten) dan ben ik al blij als dat ding 30 seconden later niet door de kamer vliegt :laugh:

hulp vragen tot daar aan toe.
hulp aanbieden daarentegen..

Als ik aan het klooien ben dan moete nie komen met "anders moete dit eens proberen?"
ik werk al 20j in den IT en troubleshoot elken dag. Bedankt.

Nog 1 en dan kom ik naar huis wilt niet zeggen dat ik binnen een kwartier thuis ben. Dat wil zeggen dat ik nog 2 pinten zal drinken, 1 moeten weigeren, toch toezeggen en dan zelf nog een slaapmuts trakteren, dat maakt nog 4 pinten en ik ben daar dan.

Moeilijk is da niet é.

Nog 1 en dan kom ik naar huis wilt niet zeggen dat ik binnen een kwartier thuis ben. Dat wil zeggen dat ik nog 2 pinten zal drinken, 1 moeten weigeren, toch toezeggen en dan zelf nog een slaapmuts trakteren, dat maakt nog 4 pinten en ik ben daar dan.

Moeilijk is da niet é.

Manage the manager !

Underpromise and underdeliver.

"Nog 4 pinten, ik ben binnen 2h schijtezat thuis" *zet telefoon af*

Ga binnen 1h semi zat naar huis en zeg 'ik ben naar huis gekomen omdat je het vroeg'.

Manage the manager !

Underpromise and underdeliver.

"Nog 4 pinten, ik ben binnen 2h schijtezat thuis" *zet telefoon af*

Ga binnen 1h semi zat naar huis en zeg 'ik ben naar huis gekomen omdat je het vroeg'.
Machtig. :laugh:

De volgende keer neem ik u mee. Dergelijke wijsheden moeten aan den toog gedeeld worden!

M'n vriendin valt regelmatig in slaap in de zetel, wordt wakker rond bv 11u om naar haar bed te gaan. I.p.v. meteen te gaan slapen, ligt ze eerst nog een halfuur op haar gsm te tokkelen . Bijgevolg slechte nachte nachtrust keer op keer... Hoeveel keer ik haar zei dat ze haar gsm niet meer moet aanraken of dat ze gewoon vroeger moet gaan slapen... Maar neen... 'Ik ga wel nog niet gaan slapen om 9u eh, zo vroeg'... Maar in de zetel slapen al geen probleem :crazy:

M'n vriendin valt regelmatig in slaap in de zetel, wordt wakker rond bv 11u om naar haar bed te gaan. I.p.v. meteen te gaan slapen, ligt ze eerst nog een halfuur op haar gsm te tokkelen . Bijgevolg slechte nachte nachtrust keer op keer... Hoeveel keer ik haar zei dat ze haar gsm niet meer moet aanraken of dat ze gewoon vroeger moet gaan slapen... Maar neen... 'Ik ga wel nog niet gaan slapen om 9u eh, zo vroeg'... Maar in de zetel slapen al geen probleem :crazy:

Hier identiek hetzelfde. Iets prut op tv aanzetten om 8.30 (type "Boer zoekt vrouw") terwijl ik dan maar iets anders mag doen (gelukkig is het binnenkort s avonds lang licht en kan ik in de tuin werk). Dan om 9h in slaap vallen. "Ga naar je bed". "Wil je me hier weg misschien". "Nee, ga naar je bed ipv in zetel te slapen". Om 10 h sloft die dan uiteindelijk naar boven. Ik kijk dan naar TerZake of De Afspraak of Darts of iets anders mannen-tv. Kom om 23h boven en ligt ze wat instagram videos te swipen.

Om dan 's morgens wakker te worden met 'ik ben nog moe'. No shit, Sherlock. :laugh:

Soms kijken we 'samen' naar iets. 95% kans op "The Notebook" of "Love Actually". Hoe vrouwen die films kunnen blijven bekijken, mij een mysterie. Heb die nu 5x gezien in 10y, meestal met een half oog terwijl ik emails of betalingen aan het doen ben in de zetel en kan de dialogen al half meezeggen, incl voorspelling wanneer de madam een traantje zal wegpinken. :hakkuh:

Soms kijken we 'samen' naar iets. 95% kans op "The Notebook" of "Love Actually". Hoe mijn vrouw die films kan blijven bekijken, mij een mysterie. Heb die nu 5x gezien in 10y, meestal met een half oog terwijl ik emails of betalingen aan het doen ben in de zetel en kan de dialogen al half meezeggen, incl voorspelling wanneer de madam een traantje zal wegpinken. :hakkuh:

fixed it!

Mijne wederhelft vindt het net ambetant dat ik niet graag dingen herbekijk (maar mijn geheugen is meestal wel zo slecht dat ik soms dingen kies die ik wel al gezien heb - besef ik dan tegen het einde van de film)

kzou ook wel echt betere slaaproutine moeten hebben en die gsm niet meer vastnemen, goed voornemen nr zoveel!

Hier identiek hetzelfde. Iets prut op tv aanzetten om 8.30 (type "Boer zoekt vrouw") terwijl ik dan maar iets anders mag doen (gelukkig is het binnenkort s avonds lang licht en kan ik in de tuin werk). Dan om 9h in slaap vallen. "Ga naar je bed". "Wil je me hier weg misschien". "Nee, ga naar je bed ipv in zetel te slapen". Om 10 h sloft die dan uiteindelijk naar boven. Ik kijk dan naar TerZake of De Afspraak of Darts of iets anders mannen-tv. Kom om 23h boven en ligt ze wat instagram videos te swipen.

Om dan 's morgens wakker te worden met 'ik ben nog moe'. No shit, Sherlock. :laugh:

Soms kijken we 'samen' naar iets. 95% kans op "The Notebook" of "Love Actually". Hoe vrouwen die films kunnen blijven bekijken, mij een mysterie. Heb die nu 5x gezien in 10y, meestal met een half oog terwijl ik emails of betalingen aan het doen ben in de zetel en kan de dialogen al half meezeggen, incl voorspelling wanneer de madam een traantje zal wegpinken. :hakkuh:
Zijn wij met dezelfde vrouw getrouwd? :unsure:

Hier heeft ze ook zo'n paar films dat als ze er voorbij zapt, er steeds weer naar blijft kijken (Titanic, The Notebook, Legally Blonde, Pearl Harbour, ...).

En inderdaad, vaak vroeg in slaap vallen in de zetel, om vervolgens naar boven te gaan en daar nog wat op de smartphone zitten. Al snap ik dat wel. Ik kan ook soms laat in de zetel in slaap vallen, als je daarna dan uiteindelijk naar boven gaat en je omkleedt, toilet gaat, tanden poetst, dan ben je daar soms terug té wakker als je in je bed kruipt.

Vrouwen en hun smartphone (allé of vooral de socials dan), misschien is het toch wel meer een ding dan bij mannen. :wink:

Dat denk ik wel dat laatste, gebeurt hier ook al wel is bij haar moe zijn quasi of letterlijk in slaap vallen in de zetel, uiteindelijk anderhalf uur later nog aan t tokkelen op die smartphone in bed. Sowieso aantal uren dat die spendeert met haar smartphone... . Als ik dat zou doen met films, games, boeken, ... . Ik ben zeker dat zowat iedereen mij zou betichten een film, game, boek, ... verslaving te hebben en geen kleintje, ze zouden nog gelijk hebben ook... .

Ik ben toch blij dat ik mijn vriendin heb kunnen overtuigen van het feit dat er geen smartphones in de slaapkamer komen...

Om on-topic te blijven: gebrek aan planning, en nu ze zwanger is heeft dat nog net iets meer impact op mij.

Afgelopen zaterdag en zondag 3 x naar de winkel gegaan terwijl dat allemaal in 1 keer kon, maar ze vergeet dan zaken. Dat vergeten staat los van het zwanger zijn, dat ik de derde keer toch nog zelf ga ipv haar te sturen is dan weer wel omdat ze zwanger is :laugh:

Boer zoekt vrouw is dan nog n00b-level, hier is het al geavanceerder met "My big fat fabulous life" en "Teen Mom OG".

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan