Bij ons is dat ook wel zo en dat was voor onze dochter al het geval. Ik merk dat vooral wanneer we op vakantie gaan. Wanneer ik ga skiën met vrienden, maak ik gewoon mijn tas de dag of avond ervoor en klaar. Soms noteer ik wel eens iets als ik denk dat ik het zou kunnen vergeten. Als we als gezin op vakantie gaan, dan begint mijn vrouw al een week of 2 van tevoren dingen klaar te leggen op een andere kamer. Bij het inpakken kan ik ook beter wegblijven, want als ik wil helpen met inpakken, is heel haar overzicht weg en is ze bang dat ze iets vergeet. Met een kind is het natuurlijk allemaal wat meer organisatie, maar meestal zijn de belangrijkste dingen de eerste dingen die je pakt en als je iets vergeet, ga je het daar ook wel kunnen kopen.
Nu moet ik zeggen dat een kind echt wel iets bizars is. Ik ben extreem georganiseerd en mijn vrouw eerder wat meer chaotisch. Maar bij onze dochter zijn we beiden helemaal het tegenovergestelde.
Nu moet ik zeggen dat een kind echt wel iets bizars is. Ik ben extreem georganiseerd en mijn vrouw eerder wat meer chaotisch. Maar bij onze dochter zijn we beiden helemaal het tegenovergestelde.
En ook zeker geen plastieken bakjes van de Colruyt weggooien. Nee, vaatwas, dan in de schuif en dan na een jaar de 10 nieuwe potjes weggooien wegens 'we gebruiken die niet' (nee, en de volgende 100 dat je wast, gaan we ook niet gebruiken WANT WE HEBBEN ER AL 1000)