Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Mijn vrouw vond het een goed idee om het plaspotje van onze zoon in de vaatwasser te stoppen. Iemand geïnteresseerd in een tweedehands vaatwasser?

Grote momenten niet kunnen inschatten.

Zonet op het moment met Remco zijn platte band de vaatwasser aant leegmaken, kabaal tot en met. Dan beginnen rammelen met potten, al willen eten

Nu sebiet ist de ceremonie en staat die hier op de deur te kloppen en te roepen dat het regent buiten 😒

Grote momenten niet kunnen inschatten.

Zonet op het moment met Remco zijn platte band de vaatwasser aant leegmaken, kabaal tot en met. Dan beginnen rammelen met potten, al willen eten

Nu sebiet ist de ceremonie en staat die hier op de deur te kloppen en te roepen dat het regent buiten 😒
Waarom staat je TV in de keuken?

Mijn vrouw vond het een goed idee om het plaspotje van onze zoon in de vaatwasser te stoppen. Iemand geïnteresseerd in een tweedehands vaatwasser?
Valt best mee als je leest wat er nog allemaal in de vaatwasser 'mag' ...

Zelf nooit gedaan... wegens geen vaatwasser ;)

Ook eens gehoord van kennissen die na enkele jaren er bij uitkwamen dat hun poetshulp de wc borstel in de vaatwasser stak 😬

Ook eens gehoord van kennissen die na enkele jaren er bij uitkwamen dat hun poetshulp de wc borstel in de vaatwasser stak 😬
Smakelijk is het niet, maar de vaatwasser maakt dat toch allemaal proper?

Meest irritante eigenschap van mijn partner is dat ze echt overal haar gsm meeneemt. Toilet, avondeten, tijdens het kijken van een film, als we samen gamen of een bordspel spelen, tijdens een wandeling, overal die gsm. Als ze gaat slapen is het laatste dat ze doet filmpjes kijken op de gsm en rara wat er 's morgens als eerste aandacht krijgt.
Langs de ene kant, als het dat maar is, langs de andere kant: mijn stiefzoon van bijna twaalf begint nu wel te vragen waarom hij zijn gsm of tablet niet mag meenemen naar tafel of zijn slaapkamer.

Meest irritante eigenschap van mijn partner is dat ze echt overal haar gsm meeneemt. Toilet, avondeten, tijdens het kijken van een film, als we samen gamen of een bordspel spelen, tijdens een wandeling, overal die gsm. Als ze gaat slapen is het laatste dat ze doet filmpjes kijken op de gsm en rara wat er 's morgens als eerste aandacht krijgt.
Langs de ene kant, als het dat maar is, langs de andere kant: mijn stiefzoon van bijna twaalf begint nu wel te vragen waarom hij zijn gsm of tablet niet mag meenemen naar tafel of zijn slaapkamer.
Gsm aan tafel is hier een no-go, die komt niét mee aan tafel. Mijn man durft er ook wel eens naar grijpen, als hij iets hoort binnenkomen maar daar zal ik steeds iets van zeggen. Vind ik ook allesbehalve een voorbeeld naar de kinderen toe.

Ik herken mij hier volledig in 🤣

Herkenbaar, hier ook zo één zitten, hebde juist wat bed/zetelpret gehad, ja ik ga naar t wc, minuut later terug één of ander onnozel spel aan t spelen op de GSM :laugh: .

Ja ok dan, have fun. :sop:

En effectief dat zijn geen drama's maar ik denk dat die op een week vlotjes 24u op haar gsm zal zitten, vlotjes, film zien is al iets gebeterd maar ook daar, toch nog vaak die gsm bovenhalen en één of ander spel spelen of voor de driehonderdste keer het nieuwsblad lezen of de mails checken of ... . Meh.

Maar goed voor de rest bijzonder weinig klagen over eigenlijk, dus dan neem ik het er maar bij :love: .

en dan tijdens een serie nooit kunnen volgen en dan vragen beginnen stellen wat er gebeurd is.
"als ge nie antwoord dan spoel ik wel ff terug he"

Ne film kijken? amper tot nooit want ze zijn toch nooit goe.
Ahja, ge ziet maar 40%, als ge om de bladzijde van nen boek een overslaat dan gade ook nooit meer ne goeien boek in u leven tegekomen.

Maar het meest irritante van al:
Als we geparkeerd zijn, en ik stap al uit den auto, en ik zie door mijn gesloten deur hoe die nog me hare riem aan op hare gsm zit.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan