The *whoosh* is strong in this one.Het welk? Er zijn 2 citaten geplukt waarvan 1 van een andere thread om er 1 verhaal van te maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The *whoosh* is strong in this one.Het welk? Er zijn 2 citaten geplukt waarvan 1 van een andere thread om er 1 verhaal van te maken.
Pas op dat hier opeens niet iemand vertrekt met sloande deuren.The *whoosh* is strong in this one.
Laat die gewoon zijn kuis programma draaien met kuisproductMijn vrouw vond het een goed idee om het plaspotje van onze zoon in de vaatwasser te stoppen. Iemand geïnteresseerd in een tweedehands vaatwasser?
Die typische vaatwastabletten zijn zo bijtend dat ik me daar nu eens geen zorgen over zou maken.Mijn vrouw vond het een goed idee om het plaspotje van onze zoon in de vaatwasser te stoppen. Iemand geïnteresseerd in een tweedehands vaatwasser?

Waarom staat je TV in de keuken?Grote momenten niet kunnen inschatten.
Zonet op het moment met Remco zijn platte band de vaatwasser aant leegmaken, kabaal tot en met. Dan beginnen rammelen met potten, al willen eten
Nu sebiet ist de ceremonie en staat die hier op de deur te kloppen en te roepen dat het regent buiten![]()
Open keukenWaarom staat je TV in de keuken?

Valt best mee als je leest wat er nog allemaal in de vaatwasser 'mag' ...Mijn vrouw vond het een goed idee om het plaspotje van onze zoon in de vaatwasser te stoppen. Iemand geïnteresseerd in een tweedehands vaatwasser?

Open keuken
En ik wou niet in de 2e living, bureau, slaapkamer gaan zitten kijken.
Ook eens gehoord van kennissen die na enkele jaren er bij uitkwamen dat hun poetshulp de wc borstel in de vaatwasser stakMijn vrouw vond het een goed idee om het plaspotje van onze zoon in de vaatwasser te stoppen. Iemand geïnteresseerd in een tweedehands vaatwasser?

zo lang de poetshulp uw tandenborstel niet gebruikt om uw wc schoon te maken.Ook eens gehoord van kennissen die na enkele jaren er bij uitkwamen dat hun poetshulp de wc borstel in de vaatwasser stak![]()
Smakelijk is het niet, maar de vaatwasser maakt dat toch allemaal proper?Ook eens gehoord van kennissen die na enkele jaren er bij uitkwamen dat hun poetshulp de wc borstel in de vaatwasser stak![]()
Gsm aan tafel is hier een no-go, die komt niét mee aan tafel. Mijn man durft er ook wel eens naar grijpen, als hij iets hoort binnenkomen maar daar zal ik steeds iets van zeggen. Vind ik ook allesbehalve een voorbeeld naar de kinderen toe.Meest irritante eigenschap van mijn partner is dat ze echt overal haar gsm meeneemt. Toilet, avondeten, tijdens het kijken van een film, als we samen gamen of een bordspel spelen, tijdens een wandeling, overal die gsm. Als ze gaat slapen is het laatste dat ze doet filmpjes kijken op de gsm en rara wat er 's morgens als eerste aandacht krijgt.
Langs de ene kant, als het dat maar is, langs de andere kant: mijn stiefzoon van bijna twaalf begint nu wel te vragen waarom hij zijn gsm of tablet niet mag meenemen naar tafel of zijn slaapkamer.
Ik herken mij hier volledig inMeest irritante eigenschap van mijn partner is dat ze echt overal haar gsm meeneemt. Toilet, avondeten, tijdens het kijken van een film, als we samen gamen of een bordspel spelen, tijdens een wandeling, overal die gsm. Als ze gaat slapen is het laatste dat ze doet filmpjes kijken op de gsm en rara wat er 's morgens als eerste aandacht krijgt.
Langs de ene kant, als het dat maar is, langs de andere kant: mijn stiefzoon van bijna twaalf begint nu wel te vragen waarom hij zijn gsm of tablet niet mag meenemen naar tafel of zijn slaapkamer.

Is uw rechterhand zo een klootzakske?Alles.
Herkenbaar, hier ook zo één zitten, hebde juist wat bed/zetelpret gehad, ja ik ga naar t wc, minuut later terug één of ander onnozel spel aan t spelen op de GSMMeest irritante eigenschap van mijn partner is dat ze echt overal haar gsm meeneemt. Toilet, avondeten, tijdens het kijken van een film, als we samen gamen of een bordspel spelen, tijdens een wandeling, overal die gsm. Als ze gaat slapen is het laatste dat ze doet filmpjes kijken op de gsm en rara wat er 's morgens als eerste aandacht krijgt.
.
.