Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Vrouwlief rijdt niet graag. Volgende week vrijdag moet ik een trouw fotograferen van een goeie maat van me en mijn vrouw komt achteraf na haar werk met de auto naar het avondfeest. Maar dat ziet ze niet zitten, want ze is er nog niet met de auto geweest en het is tijdens de spits. Dus gaan we voor haar een taxi moeten bestellen, want de locatie is ver weg van een treinstation en de trein wil ze sowieso niet doen want onbetrouwbare dienstregeling. En dan is ze lastig omdat ik niet begrijp waarom ze niet gewoon de auto neemt en mag ik nu de taxi gaan regelen.
 
Vrouwlief rijdt niet graag. Volgende week vrijdag moet ik een trouw fotograferen van een goeie maat van me en mijn vrouw komt achteraf na haar werk met de auto naar het avondfeest. Maar dat ziet ze niet zitten, want ze is er nog niet met de auto geweest en het is tijdens de spits. Dus gaan we voor haar een taxi moeten bestellen, want de locatie is ver weg van een treinstation en de trein wil ze sowieso niet doen want onbetrouwbare dienstregeling. En dan is ze lastig omdat ik niet begrijp waarom ze niet gewoon de auto neemt en mag ik nu de taxi gaan regelen.
Is het ver rijden? Eventueel kan je al eens op voorhand samen naar daar rijden, zodat ze de baan al wat beter kent?
 
Heb er ook zo een, als ze ergens met de wagen naar toe moet wat ze niet kent of reeds geweest is, kan ik de dag er voor de route al eens rijden!

Ik heb , beroepshalve, half Europa afgereden, in den tijd ZONDER GPS enkel met kaart en stratenboek (kweetet da’s de prehistorie) en wij geraakten ook op de bestemming en ik heb het gevoel rapper vroeger dan nu.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan