Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Mijn vrouw vindt het huis er vuil bij liggen -> stofzuigen.
Ik vind het huis er niet vuil bij liggen -> stofzuigen.

En dat elke dag. Soms trek ik eens het stopcontact van de Dyson uit zonder dat ze het weet, zodat die meteen plat valt als het mijn beurt is om te stofzuigen. Ik durf nogal, hé! 😥

Ook gewoon als mijn vrouw eens zoiets heeft van "we doen deze avond niks meer buiten wat TV kijken", dan zal dat ook zo gebeuren en ben ik daar blij mee.
Als ik denk van "vandaag doe ik niks meer", maar mijn vrouw heeft wel nog klusjes op de planning staan, dan mag ik het "niks doen" vergeten.
Waarom werken zo'n zaken altijd maar van 1 kant :cry:
Uw vrouw heet toevallig niet Carine? :unsure:
 
We gaan stilaan verhuizen en op zoek gaan naar een nieuwe woning. Vorige verhuis ben ik een paar keer mijn geduld verloren omdat ze niet voor deed.

Nu tijdens de huizenjacht botsen we toch ook al eens op wat we willen. Ga nog spannend worden
 
Wij zijn nogal verschillend in hoe we met mensen omgaan. Mijn vrouw heeft een vreemde collega waarvan ze al eens grappend heeft gezegd dat ze lesbisch is maar het zelf nog niet weet, en die wil altijd met haar een praatje slaan. Het ging vandaag op het werk over desserts, en hoe die collega een goed recept had.

Stuurt ze daarstraks een bericht dat ze aan aan het bakken is en wel even wat dessert komt brengen. Ik zou na een weekend praktisch alleen te zitten omdat mijn vrouw moet werken eens een kalme avond willen, maar zij durft dan geen neen te zeggen.

Dus nu zit hier een awkward geval tegen mijn vrouw haar leven te vertellen, en ze lijkt niet echt naar huis te willen.
 
Wij zijn nogal verschillend in hoe we met mensen omgaan. Mijn vrouw heeft een vreemde collega waarvan ze al eens grappend heeft gezegd dat ze lesbisch is maar het zelf nog niet weet, en die wil altijd met haar een praatje slaan. Het ging vandaag op het werk over desserts, en hoe die collega een goed recept had.

Stuurt ze daarstraks een bericht dat ze aan aan het bakken is en wel even wat dessert komt brengen. Ik zou na een weekend praktisch alleen te zitten omdat mijn vrouw moet werken eens een kalme avond willen, maar zij durft dan geen neen te zeggen.

Dus nu zit hier een awkward geval tegen mijn vrouw haar leven te vertellen, en ze lijkt niet echt naar huis te willen.
Vraag dat ze 3 weken blijft logeren ineens, daar heb je nu toch al ervaring mee.
 
Dat was dan tenminste nog familie.

Heb ik je al eens verteld van die vluchtelinge die hier een half jaar heeft gewoond?

Neen


f022b402e6b2f8d022e4d1d21cf4f933.gif
 
Wij zijn nogal verschillend in hoe we met mensen omgaan. Mijn vrouw heeft een vreemde collega waarvan ze al eens grappend heeft gezegd dat ze lesbisch is maar het zelf nog niet weet, en die wil altijd met haar een praatje slaan. Het ging vandaag op het werk over desserts, en hoe die collega een goed recept had.

Stuurt ze daarstraks een bericht dat ze aan aan het bakken is en wel even wat dessert komt brengen. Ik zou na een weekend praktisch alleen te zitten omdat mijn vrouw moet werken eens een kalme avond willen, maar zij durft dan geen neen te zeggen.

Dus nu zit hier een awkward geval tegen mijn vrouw haar leven te vertellen, en ze lijkt niet echt naar huis te willen.
Als er geen Spaans woord bestaat voor oprotkoffie, moet je er eentje verzinnen.

Was het dessert lekker?
 
Als er geen Spaans woord bestaat voor oprotkoffie, moet je er eentje verzinnen.

Was het dessert lekker?
Was het dessert lekker?
De juiste vraag is of die madam lekker is, en of ze echt lesbisch is, of toch een beetje bi :oi22::hurrr:
 
Allez, omdat je het met een IT-crowd meme vraagt. Mijn vrouw leerde op haar vorig werk een meisje kennen uit El Salvador, die hier als vluchtelinge was terecht gekomen omdat ze vluchtte van het bendegeweld. Voor een of andere reden zat haar broer met vriendin in Maaseik ofzo, en zij hier rond Brussel. Als 20-jarige was die hier dus volwassenenonderwijs aan het volgen (diploma niet erkend hier), en daartussen als poetsvrouw of in de horeca aan de slag. Mijn vrouw is daar dan mee bevriend geraakt. Zij woonde in een soort halve bouwval, een kapsalon heringericht als appartement, dat ze huurde voor € 500 per maand. De grote dubbele glazen deur naar de gang was vervangen door twee houten platen, en dat was dan een "muur" van haar woonkamer/keuken, dus in de winter zette ze de thermostaat op 16 graden om geen zotte stookkosten te hebben.

Dan werd dat gebouw verkocht en wou de nieuwe eigenaar er zelf in gaan wonen en het opknappen, dus moest zij eruit. Voor haar pover budget kon ze niets in de buurt vinden. Wij waren toen nog kinderloos, en we hadden 2 kamers die we niet gebruikten, dus zij kon wel tijdelijk in een daarvan komen wonen. Uiteindelijk verhuurden we dat dan aan haar voor 300/maand, waarin kost en inwoon zat. Ging wel goed in het begin, maar uiteindelijk woonden we met een 20-jarige in ons huis. Dus dat gaf wat ergernissen. Mijn vrouw werd toen ook zwanger, en in combinatie met de hormonen is het toen wel eens vlammende ruzie geweest. Uiteindelijk is ze dan terug samen geraakt met haar ex en verhuisd, en is de vriendschap nogal bekoeld. Op zich wel goede timing gezien we ze ook wel buiten wilde voor we met drie waren.
Was het dessert lekker?
De juiste vraag is of die madam lekker is, en of ze echt lesbisch is, of toch een beetje bi :oi22::hurrr:
Niet lekker en of ze lesbisch is geen idee, maar wel clingy tot op het punt dat het creepy wordt. Ze heeft dus gisteren haar jeugd uit de doeken gedaan, over hoe ze opgegroeid is in een weeshuis in Roemenië, eens verkracht is geweest als kind en meer van die wtf-zaken. Ze wil ook wel eens met mijn vrouw op vakantie naar Mexico, en wil haar een iPhone kopen want ze vindt die android-smartphone maar niets. :wtf:

Als die verhalen waar zijn snap ik dat ze vreemd is in de omgang maar bij mij gaan alvast verschillende sirenes loeien.
 
Laatst bewerkt:
De ramen overal laten openstaan zodat het kan verluchten. Allemaal goed en wel, maar in mag duizend keer zeggen dat er winderig weer op komst is, en die ramen gaan toch open. Dan zit je beneden in de zetel en hoor je opeens boven een deur dichtslaan waarvan je hoopt dat ze nog in de hengsels zit.
Deze namiddag dan een soort bui der buien gehad. En een uur daarvoor zeg ik nog: moet eens zien wat er op buienradar afkomt. Maar ik dus beneden, en blijkbaar boven de ramen open, en de nieuwe parket in de slaapkamer die op het zuiden gericht is stond dus onder water. Direct met handdoeken en dweilen aan de slag gegaan maar nogal wat planken hebben zich gezet. Benieuwd of we het gaan kunnen redden. Parket is nog geen jaar oud en vorige maand is er nog behangen en geverfd in die kamer.
Maar tis wel goed verlucht boven…
 
De ramen overal laten openstaan zodat het kan verluchten. Allemaal goed en wel, maar in mag duizend keer zeggen dat er winderig weer op komst is, en die ramen gaan toch open. Dan zit je beneden in de zetel en hoor je opeens boven een deur dichtslaan waarvan je hoopt dat ze nog in de hengsels zit.
Deze namiddag dan een soort bui der buien gehad. En een uur daarvoor zeg ik nog: moet eens zien wat er op buienradar afkomt. Maar ik dus beneden, en blijkbaar boven de ramen open, en de nieuwe parket in de slaapkamer die op het zuiden gericht is stond dus onder water. Direct met handdoeken en dweilen aan de slag gegaan maar nogal wat planken hebben zich gezet. Benieuwd of we het gaan kunnen redden. Parket is nog geen jaar oud en vorige maand is er nog behangen en geverfd in die kamer.
Maar tis wel goed verlucht boven…
Tmoet zijn van niet he, gezien uw parket al vochtschade heeft :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: Pan

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan