Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Hier laat hij altijd zijn zakdoek in z’n broekzak zitten. En dan moet ik dus altijd eerst in die zakken voelen om daar een vuile zakdoek uit te vissen. Ook al een paar keer niet gedaan en de zakdoek gewoon laten zitten en zo mee wassen, maar hij maakt daar dus niks van de volgende keer dat ie die broek aandoet er er nog een semi-vuile zakdoek inzit 🤷🏻‍♀️
Ik vind dat juist kei handig als die in de broekzak blijven zitten. Dan heb ik altij een zakdoek bij en moet ik niet speciaal een nieuwe pakken :unsure:
Ook al veel klachten over gehad van mijn vriendin. Maar zij steekt dan ook broeken in de was die volgens mij nog niet in de was moesten.
 
Mijn madam die nooit de stickertjes ergens van aftrekt. Je kent dat wel, zo'n zelfklevend stickertje met daarop barcode en productinfo. De zeldzame keren dat het er wel aftrekt (want natuurlijk te hevig, je moet dat rustig doen), scheurt dat dan halverwege af en blijft het restant er zo aanhangen.

Huis staat hier zo vol shit. Zot word ik daar van.
 
Mijn madam die nooit de stickertjes ergens van aftrekt. Je kent dat wel, zo'n zelfklevend stickertje met daarop barcode en productinfo. De zeldzame keren dat het er wel aftrekt (want natuurlijk te hevig, je moet dat rustig doen), scheurt dat dan halverwege af en blijft het restant er zo aanhangen.

Huis staat hier zo vol shit. Zot word ik daar van.
Deze gaat volgens mij in de "Uit de context getrokken quotes" thread terecht komen :unsure:
 
We zijn tijdens de winter verhuisd naar een veel duurdere woning net naast het strand, want Mevrouw wou aan het strand wonen.

Nu is het de eerste warme, zonnige dag met 20+ temperaturen en wat wil mevrouw doen? Naar een strand rijden 50km verder want daar is het eigenlijk toch wel wat mooier... :wallbash:

iets met gras en groen.
 
We zijn tijdens de winter verhuisd naar een veel duurdere woning net naast het strand, want Mevrouw wou aan het strand wonen.

Nu is het de eerste warme, zonnige dag met 20+ temperaturen en wat wil mevrouw doen? Naar een strand rijden 50km verder want daar is het eigenlijk toch wel wat mooier... :wallbash:
Het zand is altijd geler bij de buren.
 
Mijn vrouw vindt het huis er vuil bij liggen -> stofzuigen.
Ik vind het huis er niet vuil bij liggen -> stofzuigen.

En dat elke dag. Soms trek ik eens het stopcontact van de Dyson uit zonder dat ze het weet, zodat die meteen plat valt als het mijn beurt is om te stofzuigen. Ik durf nogal, hé! 😥

Ook gewoon als mijn vrouw eens zoiets heeft van "we doen deze avond niks meer buiten wat TV kijken", dan zal dat ook zo gebeuren en ben ik daar blij mee.
Als ik denk van "vandaag doe ik niks meer", maar mijn vrouw heeft wel nog klusjes op de planning staan, dan mag ik het "niks doen" vergeten.
Waarom werken zo'n zaken altijd maar van 1 kant :cry:
 
Waarom werken zo'n zaken altijd maar van 1 kant :cry:
1200x629.jpg
 
Mijn vrouw vindt het huis er vuil bij liggen -> stofzuigen.
Ik vind het huis er niet vuil bij liggen -> stofzuigen.

En dat elke dag. Soms trek ik eens het stopcontact van de Dyson uit zonder dat ze het weet, zodat die meteen plat valt als het mijn beurt is om te stofzuigen. Ik durf nogal, hé! 😥

Ook gewoon als mijn vrouw eens zoiets heeft van "we doen deze avond niks meer buiten wat TV kijken", dan zal dat ook zo gebeuren en ben ik daar blij mee.
Als ik denk van "vandaag doe ik niks meer", maar mijn vrouw heeft wel nog klusjes op de planning staan, dan mag ik het "niks doen" vergeten.
Waarom werken zo'n zaken altijd maar van 1 kant :cry:
Dan haal ik de quote boven van de 2 wijze Egyptenaren toen we daar op reis waren en mijn vrouw mij de zwemvliezen liet halen. "She is not the Boss! Give her back to her father!"
 
Mijn vrouw vindt het huis er vuil bij liggen -> stofzuigen.
Ik vind het huis er niet vuil bij liggen -> stofzuigen.

En dat elke dag. Soms trek ik eens het stopcontact van de Dyson uit zonder dat ze het weet, zodat die meteen plat valt als het mijn beurt is om te stofzuigen. Ik durf nogal, hé! 😥

Ook gewoon als mijn vrouw eens zoiets heeft van "we doen deze avond niks meer buiten wat TV kijken", dan zal dat ook zo gebeuren en ben ik daar blij mee.
Als ik denk van "vandaag doe ik niks meer", maar mijn vrouw heeft wel nog klusjes op de planning staan, dan mag ik het "niks doen" vergeten.
Waarom werken zo'n zaken altijd maar van 1 kant :cry:
Het komt helemaal goed man. Je kan het.

 
Dan haal ik de quote boven van de 2 wijze Egyptenaren toen we daar op reis waren en mijn vrouw mij de zwemvliezen liet halen. "She is not the Boss! Give her back to her father!"
Maat heeft dat geprobeerd, maar hij wou ze niet terugnemen, mompelde iets van "garantie periode verlopen" en "ouder model, krijg dat niet meer verkocht".
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan