Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Zij: "Ja, en ik heb daar die doek gelegd. Ik wou nu echt eens zien hoe lang dat duurde, maar gij ziet dat niet. Die doek heeft daar ZEVEN dagen gelegen en nóg ziet gij dat niet! :sop:"

Ik: "Lag daar een doek?"
rtj68q.gif

Toxisch gedrag. Run.

(Iemand moet het zeggen).

:support::oi22:
 
Gisteren nog naar mijn voeten gekregen voor iets gelijkaardigs. Mijn vrouw had op de trap naar zolder (waar o.a. de slaapkamer van onze dochter is en ook mijn "bureau"/mancave een iewat vuile doek gelegd die mee naar beneden moest voor de vuile was. Ze wou zien hoelang het duurde eer ik het doorhad dat daar een vuile doek lag.

Zij: "Ja, en ik heb daar die doek gelegd. Ik wou nu echt eens zien hoe lang dat duurde, maar gij ziet dat niet. Die doek heeft daar ZEVEN dagen gelegen en nóg ziet gij dat niet! :sop:"

Ik: "Lag daar een doek?"
rtj68q.gif
Goed dat je dat verhaal uit de doeken doet. Moet enorm opluchten.
 
Klopt, en voor je het goed en wel beseft is het doek gevallen over de relatie.
Nu je het zegt, ik wou de handdoek gooien, maar ik vond ze niet. :headshake:

Dat is nog zoiets. Je weet een bepaald voorwerp dat je van tijd tot tijd gebruikt perfect liggen. Dan wordt er """opgeruimd""" en kan je het weer niet vinden.

"Ha ja; dat hoort daar niet. Ik heb het op een "logische" plaats gelegd."
 
Gisteren nog naar mijn voeten gekregen voor iets gelijkaardigs. Mijn vrouw had op de trap naar zolder (waar o.a. de slaapkamer van onze dochter is en ook mijn "bureau"/mancave een iewat vuile doek gelegd die mee naar beneden moest voor de vuile was. Ze wou zien hoelang het duurde eer ik het doorhad dat daar een vuile doek lag.

Zij: "Ja, en ik heb daar die doek gelegd. Ik wou nu echt eens zien hoe lang dat duurde, maar gij ziet dat niet. Die doek heeft daar ZEVEN dagen gelegen en nóg ziet gij dat niet! :sop:"

Ik: "Lag daar een doek?"
rtj68q.gif
Dit is standaard man. Ik heb dit soort zaken wekelijks voor. ''Heb je dat niet zien liggen?''
Euh, no. :laugh:

Grootste verschil is hier emotionaliteit vs rationaliteit.
Ik ben extreem rationeel, mijn vrouw is dat niet. Altijd leuk bij meningsverschillen haha.
 
Mijn vriend is al heel de namiddag aan het treuren over de val van Wout van Aert. Hij zit er hier echt aangeslagen bij aan de keukentafel. Het is precies alsof hij liefdesverdriet heeft. Praat over niets anders, topavond!
ja voor hetzelfde heeft hij al al zijn transfers gebruikt op de sporza wielermanager, dan zit hij daar met zijnen topper van €9mil
een béétje inlevingsvermogen mag soms ook wel in de relatie.
 
ja voor hetzelfde heeft hij al al zijn transfers gebruikt op de sporza wielermanager, dan zit hij daar met zijnen topper van €9mil
een béétje inlevingsvermogen mag soms ook wel in de relatie.
Dit, er moet niemand Parijs-Roubaix 2016 ter sprake brengen. Avond of dag is omzeep dan. En dat zal nog lang zo blijven.

En terecht. Daar is niks abnormaals of overdreven aan.
 
Dit, er moet niemand Parijs-Roubaix 2016 ter sprake brengen. Avond of dag is omzeep dan. En dat zal nog lang zo blijven.

En terecht. Daar is niks abnormaals of overdreven aan.
Lap, ik krijg nu al trauma's aan Roger "in mijnen tijd waren het nog echte coureurs" De Vlaeminck die volgende week weer de gazetten gaat volzeiken 🤮

Allemaal door Sep gvd
 
Lap, ik krijg nu al trauma's aan Roger "in mijnen tijd waren het nog echte coureurs" De Vlaeminck die volgende week weer de gazetten gaat volzeiken 🤮

Allemaal door Sep gvd

Ge weet toch dat Roger De Vlaeminck een ploeg van een boer achter zijn fiets hing om het peloton te pesten en zo onbewust het veldrijden heeft uitgevonden?
 
Deze nacht was het de beurt aan mijn vrouw om de baby eten te geven. Niets aan de hand, ze komt weer de kamer in en leg ze in bed.
Plots verlichten 2 flitsen heel de kamer. Die trok dus een foto van de kleine, recht voor haar gezicht, met flits. En ze raakt al zo moeilijk in slaap.
Krijg ik een gsm onder mijn neus geduwd, "Kijk, ze lacht"

Hier stoorde ik me toch even aan die manie om van elke scheet een foto te maken.
 
Voor koers gerelateerde ergernissen zijn er andere topics. Tenzij jouw partner Roger De Vlaeminck heet, gelieve het on topic te houden.
 
Deze nacht was het de beurt aan mijn vrouw om de baby eten te geven. Niets aan de hand, ze komt weer de kamer in en leg ze in bed.
Plots verlichten 2 flitsen heel de kamer. Die trok dus een foto van de kleine, recht voor haar gezicht, met flits. En ze raakt al zo moeilijk in slaap.
Krijg ik een gsm onder mijn neus geduwd, "Kijk, ze lacht"

Hier stoorde ik me toch even aan die manie om van elke scheet een foto te maken.
Toegegeven, ik ben ook een beetje zo als het op de kinderen aankomt.

Maar 'k zal erop letten. Screenhotje van uw post gemaakt zodat ik het niet vergeet!
 
  • Leuk
Waarderingen: JDB

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan