iamhollywood
Well-known member
Gsm aan tafel is hier een no go, is een duidelijke regel.Meest irritante eigenschap van mijn partner is dat ze echt overal haar gsm meeneemt. Toilet, avondeten, tijdens het kijken van een film, als we samen gamen of een bordspel spelen, tijdens een wandeling, overal die gsm. Als ze gaat slapen is het laatste dat ze doet filmpjes kijken op de gsm en rara wat er 's morgens als eerste aandacht krijgt.
Langs de ene kant, als het dat maar is, langs de andere kant: mijn stiefzoon van bijna twaalf begint nu wel te vragen waarom hij zijn gsm of tablet niet mag meenemen naar tafel of zijn slaapkamer.
Mijn grootste ergernis is zoals waarschijnlijk iedere vrouw, zijn grote boodschap. Hoelang kan je op de wc zitten :/. En dat is ook door de gsm, ik hoor altijd vanuit de kleinste kamer youtube filmpjes met reviews over wagens, bbqs, boardgames en pc games weerklinken. Iedere keer als we ergens op tijd moeten zijn lapt hij het om last minute te zeggen ‘ik ga precies best eerst nog eens naar toilet’. Vorige week was het drama. We hebben vrij slechte wifiverbinding op onze slaapkamer en gezien we in verlof waren had ik de wifipod uit zijn bureau (ruimte naast de wc) naar de slaapkamer verhuisd. Ik hoor een gebrul en gevloek vanuit de kleinste kamer dat er geen wifi is. Hij is nog nooit zo vlot van de wc geweest
. Vervolgens nog meer gevloek dat de wifipod ‘spoorloos’ was. Volgende keer dat we ergens echt niet te laat kunnen aankomen weet ik wat mij te doen staan
.

.
Niet langer aanwezig dan nodig.