Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Die van mij kan slecht dingen afmaken, slecht dingen plannen, en slecht dingen wegsmijten.

Dus als ik de garage uitruim dan kan die gelijk een zeemeeuw naar binnen vliegen en dingen uit het vuilnis beginnen rapen die ze nog naar de kringloop, naar het leger des heils, of op 2dehands.be wilt brengen. Dat blijft dan nog super lang ergens in de garage rondslingeren die ik juist ben aan het uitruimen (want ja, zij zal het niet doen).

Mijn man was (is nog soms nog steeds) zo maar dan vooral met nieuwe dingen of soms ja oud maar net niet oud of slecht genoeg en wat ik dan doe is die troep weggooien.
Iets wat er al meer dan 2 max 3 jaar doelloos ligt gooi ik weg en 99% kans dat hij het niet eens doorheeft en heeft hij het toch door dan zoek ik gewoon vloekend mee naar iets wat ik zelf heb weggegooid en doe ik alsof ik het nog maar pas ergens heb zien liggen.
Who cares.

Mijn man was (is nog soms nog steeds) zo maar dan vooral met nieuwe dingen of soms ja oud maar net niet oud of slecht genoeg en wat ik dan doe is die troep weggooien.
Iets wat er al meer dan 2 max 3 jaar doelloos ligt gooi ik weg en 99% kans dat hij het niet eens doorheeft en heeft hij het toch door dan zoek ik gewoon vloekend mee naar iets wat ik zelf heb weggegooid en doe ik alsof ik het nog maar pas ergens heb zien liggen.
Who cares.
Ik doe dat ook hoor, in het begin overliep ik nog met haar wat ik allemaal wou weggooien nu steek ik het gewoon in zakken en rij ik ermee naar het stort. Heel zelden komt dat dan eens naar boven en dan kan ze ook wel eens astrant zijn maar gelijk ge zelf ook zegt heeft ze het bijna nooit door.

Voor haar is weggooien gewoon een extreem luie/oncreatieve manier om om te gaan met spullen die ge niet meer nodig hebt en kunt ge altijd wel iemand daar nog een plezier mee doen, en tot op zekere hoogte is dat ook wel zo maar als ge over alles zo gaat redeneren dan wordt dat hier op den duur echt een brocante, maar dan een met halfvolle zakken gips, een TL-lamp, een kapstok, random stukken hout, een overschot van een plint en 3 tegels.

Maar het is evenzeer ook al gebeurd dat we dingen nog verkocht hebben op 2dehands waarvan ik nooit had gedacht dat er daar iemand een verplaatsing voor ging doen, of zijn mensen gerief hier gratis komen ophalen waar ik anders mee naar het stort zou zijn gereden (en die ons achteraf ook een cadeau hebben opgestuurd voor de geboorte van onze dochter met een uitnodiging voor een verblijf op hun transformatieve retraite op een geheime locatie in de ardennen), dat moet ook wel gezegd worden.

Ben ik (weer) de enige die niet weet wat een seuzeke wilt zeggen? 🤓
Word jij echt 'schattie' genoemd? Das zowat het lelijkste woord, zelfs nog lelijker dan 'bollie' .
Wie noemt er zijn of haar partner nu 'bollie' for the sake of love.😭
Schattie, cva nog maar chippies? Op basis van de woordkeuze lijkt het me strafbaar om er een relatie mee te hebben als meerderjarige.

Dit vraagt om uitleg ... :unsure:
ik had een radiator over na verbouwingen en ik had die gratis op 2dehands gezet, en er is een super vriendelijke vent vanuit wallonië afgekomen om die op te halen. Ik hou wel van ne gezellige babbel en hij dus ook.

Zijn vrouw deed iets met kleur. Ik zei 'ah wij hebben ook juist iemand van Colora over de vloer gehad die ons is komen helpen met kleuren uitkiezen' maar zij bedoelde dat ze de kleur van uw persoon kan bepalen genre 'gij zijt geel' en dat betekent dan dat ge u moet omringen met iemand die blauw is en dat ge best broccoli kunt eten om uw chakra te aligneren met uw sterrenbeeld ofzo.

En ze hadden een plekje in de Ardennen, ge kon het niet terugvinden op google maps en ze willen het niet aan het grote publiek uithangen maar daar organiseren ze dan retraites waarvan ge volgens hun als ander mens terugkomt. Super geitenwollen sokken (en ook mogelijks een sekte) maar ik heb die mensen dan een geboortekaart opgestuurd en zij hebben ons dan vervolgens een lamp opgestuurd voor in de kinderkamer.

Als iemand een lamp moet hebben.

ik had een radiator over na verbouwingen en ik had die gratis op 2dehands gezet, en er is een super vriendelijke vent vanuit wallonië afgekomen om die op te halen. Ik hou wel van ne gezellige babbel en hij dus ook.

Zijn vrouw deed iets met kleur. Ik zei 'ah wij hebben ook juist iemand van Colora over de vloer gehad die ons is komen helpen met kleuren uitkiezen' maar zij bedoelde dat ze de kleur van uw persoon kan bepalen genre 'gij zijt geel' en dat betekent dan dat ge u moet omringen met iemand die blauw is en dat ge best broccoli kunt eten om uw chakra te aligneren met uw sterrenbeeld ofzo.

En ze hadden een plekje in de Ardennen, ge kon het niet terugvinden op google maps en ze willen het niet aan het grote publiek uithangen maar daar organiseren ze dan retraites waarvan ge volgens hun als ander mens terugkomt. Super geitenwollen sokken (en ook mogelijks een sekte) maar ik heb die mensen dan een geboortekaart opgestuurd en zij hebben ons dan vervolgens een lamp opgestuurd voor in de kinderkamer.

Gratis op 2de hands zetten. Misschien komt hij ze wel halen...

Geen lamp, maar mijn vriend is exact hetzelfde met "nee ge mag de verstopping niet oplossen want ik ga de hele lavabo zelf heraanleggen en ga mij daar nu 4 uur mee bezig houden en daarna nooit meer" en "nee ge moogt geen grote kartonnen doos wegsmijten want zo'n groot stuk karton kan ik gebruiken om onder mijn soldeermat te leggen" of "nee de kapotte printer niet naar het containerpark brengen, ik wil de elektronica die daarin zit uithalen en in één van mijn zeven dozen elektronica waar ik nooit naar omkijk steken."

Dus misschien kunnen we uw vriendin en mijn vriend gewoon koppelen.

Who cares.
Bollie?

Dus misschien kunnen we uw vriendin en mijn vriend gewoon koppelen.
Ge bedoelt partnerruilen met @derp? Ging @ThomasMore daar geen event rond posten in het sociale zoekertjes topic?

Het ligt hier dus ook nog vol met "brol" die mijn ex verzamelde. Inclusief krulwilgtakken die al 5 jaar in het tuinhuis liggen want ze ging daar ooit eens een lamp mee maken. Natuurlijk bewaart ge zo'n takken 5 jaar als ge in uwen hof een krulwilg van 15 meter hebt staan hé. Idem grote stukken karton, plantenpotjes, mandjes die alleen passen in Ikeakasten die allang op het stort liggen, ... Doet mij eraan denken dat ik eens grote kuis moet houden.

Nog een voorbeeld: we hebben een lekkende kraan in de gang, ik wil niet weten hoeveel m3 water er daar al uit gevloeid is, ik wou gewoon naar de ikea gaan om zo'n kastje te gaan halen en die ouwe spoelbak en kraan te vervangen, er waren op dat moment ook werkmannen in huis die gewoon in een uurke da spel vervangen hebben maar dat mocht dan niet want da 'past niet in het karakter van het huis'.

Ik zeg zo ok prima regelt gij het dan (echt met hele lange tanden hoor, want na 8j is het stevig opboksen tegen de verwachtingen - waarschijnlijk ook niet super behulpzaam voor de situatie). Dan gaat ze zo ene avond op allerlei sanitair websites en op 2dehands afschuimen naar een mega specifieke schelpvormige spoelbak uit de jaren 30 o.i.d, maar alles wat ze vindt is te duur/te slecht onderhouden/past niet, of ze weet niet welke kraan er dan op zou moeten -> ze kan niet beslissen -> blijft maanden aanslepen.
Wat als je daar een vaste datum op plakt, zorgt dat niet voor actie?

Genre: "Lieve schat, er was een promotie en ik heb dan maar online die kraan besteld.

Maar ik kan ze nog altijd annuleren voor 30 oktober, dus als je tegen dan zelf iets gevonden hebt kunnen we nog altijd jouw goesting installeren."

- Vindt ze iets? Opgelost.
- Vindt ze niets? Ook opgelost, zonder dat ze kan klagen dat er geen rekening gehouden werd met haar.

^@JanusDR 👍👌

Mijn man heeft me toen ik hoogzwanger was 2x bolle buikje genoemd, er is nooit een 3x geweest. Ik leek op een aangespoelde walvis en die gap kwam efkes met bolle buikje en nog andere zeemzoete, kleffe blaaah.
Ik heb daar niets mee.
Bij ons is het schat, lieve schat en als er shit zit aan te komen dan is het MYLLANAH.

Hier is een grote kelder, wat uiteraard handig is zoveel bergruimte. Het nadeel is dus ook dat ik alle rommel altijd maar gewoon in die kelder had gezet. Mijn huis moet nu verkocht worden en zo een kelder van een hoarder is niet zo aantrekkelijk voor potentiële kopers dus heb ik vorig weekend een container van 30 kuub gevuld :unsure:

Of hubby, pure horror dat woord. Doet me eerder denken aan kwabbie.

Hahaha.
Mijn man is 'beer(tje)' omdat hij beren toffe dieren vindt (ik ook) en hij is ook gewoon een teddybeer. Maar ik probeer dit wel gewoon voor thuis te houden. Ik noem hem ook wel schat of gewoon de afkorting van zijn naam.

@derp

Ik wist niet dat Loop earplugs ook al lampen maakten.

IMG_1790.jpeg

IMG_1788.jpeg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan