Yulquen
Active member
De boeken van januari:
Lee Child (with Andrew Child) - The Sentinel (Jack Reacher #25)
Dit zou nog zijn geschreven is samenwerking met de twee broers, terwijl de volgenden enkel door Andrew werden geschreven. Maar zoals een eerder commentaar op dit forum opmerkte, er begint sleet op te komen. Better Off Dead is het beste van het trio, alhoewel alle drie nog heel vlot lezen, zijn het ook geen boeken doe ik niet kon wegleggen.
Stephen Fry - Heroes: Mortals and Monsters, Quests and Adventures (Great Mythology #2)
Fry kan toch wel goed schrijven. De meeste verhalen kende ik al van een vroeger uitgegeven werk, maar dit blijft toch uitstekend leesvertier.
Lee Child (with Andrew Child) - Better Off Dead (Jack Reacher #26)
Lee Child (with Andrew Child) - No Plan B (Jack Reacher #27)
Lee Child (with Andrew Child) - The Sentinel (Jack Reacher #25)
Dit zou nog zijn geschreven is samenwerking met de twee broers, terwijl de volgenden enkel door Andrew werden geschreven. Maar zoals een eerder commentaar op dit forum opmerkte, er begint sleet op te komen. Better Off Dead is het beste van het trio, alhoewel alle drie nog heel vlot lezen, zijn het ook geen boeken doe ik niet kon wegleggen.
Stephen Fry - Heroes: Mortals and Monsters, Quests and Adventures (Great Mythology #2)
Fry kan toch wel goed schrijven. De meeste verhalen kende ik al van een vroeger uitgegeven werk, maar dit blijft toch uitstekend leesvertier.
Lee Child (with Andrew Child) - Better Off Dead (Jack Reacher #26)
Lee Child (with Andrew Child) - No Plan B (Jack Reacher #27)

. Ik luister mijn boeken meestal op 1.5x of 2x speed en lees de tekst vaak mee. 2x voelde bij hem aan als de gewone standaard snelheid.