Nrt

Well-known member
Korte beschrijving: ...
Link: https://alexagnew.be/wttaa/
Taal: Nederlands

header-web.png


Zijn er hier nog fans van de geweldige podcast van Alex Agnew en Andries Beckers? Iedere week ontvangen ze een of meerdere gasten om over verschillende onderwerpen te praten. Vaak gaat het ook over comedy, film, series, muziek, de maatschappij,... Er is zelfs een spin-off met CFTU waar de focus meer op muziek ligt en dan vooral metal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
(heb je openingspost in de template gegoten, feel free om de ontbrekende informatie aan te vullen!)
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Luister deze altijd tijdens het lopen.
Best wel een leuke n interessante podcast. Ben vooral blij dat Andries steeds vaker zich laten horen tijdens de podcasts.
 
Ik ook, ik hou er vooral van om meer, iets persoonlijkere dingen, te weten te komen over bekende en iets minder bekende mensen. Mijn favorieten tot nu toe waren die van Erik Van Looy en Xander De Rycke. Zet u op een of andere manier ook wel terug even met de voeten op de grond, in de zin dat die mensen ook hard hebben moeten werken om te geraken waar ze nu zijn, etc.
 
Eén van mijn favo podcasts! Gewoon telkens een toffe ongeforceerde babbel waar je nog leuke dingen te weten komt.
 
Zit nu 2 uur ver (doe het in stukskes want is me toch echt wel te lang om in ene keer uit te zien) maar is nu toch al top podcast hoor.
 
Ik ook, ik hou er vooral van om meer, iets persoonlijkere dingen, te weten te komen over bekende en iets minder bekende mensen. Mijn favorieten tot nu toe waren die van Erik Van Looy en Xander De Rycke. Zet u op een of andere manier ook wel terug even met de voeten op de grond, in de zin dat die mensen ook hard hebben moeten werken om te geraken waar ze nu zijn, etc.
Als ge u kriek wilt lachen, moet ge de Xander De Rycke 'origin story' podcast luisteren. Eigenlijk is het eerder een soort helaasheid der dingen, maar de manier waarop Xander vertelt over zijn toch tragische/marginale jeugd, is schitterend.
Voor de rest volledig met u eens. Ook bij mensen die minder bekend zijn, is de podcast toch interessant.
En zoals hierboven al aangegeven... De Romeo's :p
 
De podcasts met Xander zijn altijd leuk om te luisteren. Heel mooie chemie tussen die drie. Alleen jammer dat Xander op Twitter nog wel eens bitsig uit de hoek kan komen, maar hier maakt hij telkens een goede beurt.

Ook de laatste podcast met enkel Alex en Andries luistert weer heel goed weg. Ge merkt dat dat echt dikke vrienden zijn. Elkaar wat kloten, enthousiasme over dezelfde passies, humor,...

Nu ben ik begonnen aan de podcast met Saïd Bataray. Hij is een IT'er, maar is ook erg actief op Twitter met rake statements. Toch stelt mij één ding teleur: op een bepaald moment begint Bataray over Erdogan en naar mijn mening is hij veel te positief over hem. Daarnaast geeft vooral Alex ook weinig tegengas over dit onderwerp. Het kan zijn dat ik gewoon niet hou van dictators die zo maar mensen in de gevangenis gooit.
 
Ging het bij Erdogan niet over:
1) Hij doet verkeerde zaken
2) Hij is de juiste man die ze in die regio nodig hebben
3) Als Turkse leider heeft hij een identiteit gemaakt voor alle Turken
4) Westerse berichtgeving is Westers en veroordelen alles, zonder dieper te graven wat de redenen zijn.

Hij is inderdaad meer positief over Erdogan, maar kan ook wel zien dat er vele pijnpunten zijn met de man en de politiek die hij voort.
Ik vond Batary wel genuanceerder over het ondwerp praten dan de media die hier dan roept : lol dictator Erdogan bad hurrrr
 
Als ge u kriek wilt lachen, moet ge de Xander De Rycke 'origin story' podcast luisteren. Eigenlijk is het eerder een soort helaasheid der dingen, maar de manier waarop Xander vertelt over zijn toch tragische/marginale jeugd, is schitterend.
Voor de rest volledig met u eens. Ook bij mensen die minder bekend zijn, is de podcast toch interessant.
En zoals hierboven al aangegeven... De Romeo's :p
Ik ga eerst zijn boek lezen. Dat zou ook over zijn jeugd gaan.
 
Zijn boek is alleszins een aanrader. Leest heel vlot. Vreselijke jeugd, knap hoe hij zich daaruit gewerkt heeft
 
Hier ook een fan de podcast en ook al aangenaam verrast geweest. Soms denk ik bij een bepaalde gast "oh nee, hier heb ik geen zin in". Dan toch beginnen luisteren en dan blijkt dat net een heel boeiende podcast te zijn.

Meestal beluister ik de podcast in mijn bed om mee in slaap te vallen. De dag nadien luister ik dan verder van waar ik gebleven was :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Terug
Bovenaan