Ik zou graag eens een overzicht hebben van hun favoriete restaurants met bijhorende specialiteit.
Daar hebben ze het al vaak over gehad, naar luister altijd in de wagen dus kan het niet noteren. En achteraf vergeet ik het opnieuw op te zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik zou graag eens een overzicht hebben van hun favoriete restaurants met bijhorende specialiteit.
Daar hebben ze het al vaak over gehad, naar luister altijd in de wagen dus kan het niet noteren. En achteraf vergeet ik het opnieuw op te zoeken.
Misschien eens als een commentje gooien op Youtube? Andries leest die wel heb ik zo de indruk. Of ze er iets mee doen is iets anders.
 
Ik zou graag eens een overzicht hebben van hun favoriete restaurants met bijhorende specialiteit.
Daar hebben ze het al vaak over gehad, naar luister altijd in de wagen dus kan het niet noteren. En achteraf vergeet ik het opnieuw op te zoeken.
Voor de ribbekes was het “jan de volksschilder” in keerbergen.
 
Ik zou graag eens een overzicht hebben van hun favoriete restaurants met bijhorende specialiteit.
Daar hebben ze het al vaak over gehad, naar luister altijd in de wagen dus kan het niet noteren. En achteraf vergeet ik het opnieuw op te zoeken.
Als we dan toch bezig zijn:

In de Patattezak bij Pee Klak voor Spaghetti te Strombeek. Kan ook zijn da het uit de William Boeva aflevering kwam. Daar zat ook wa in.
 
Ik zou graag eens een overzicht hebben van hun favoriete restaurants met bijhorende specialiteit.
Daar hebben ze het al vaak over gehad, naar luister altijd in de wagen dus kan het niet noteren. En achteraf vergeet ik het opnieuw op te zoeken.
Dan moet je zeker luisteren naar die met William Boeva. Ik heb in Tripadvisor misschien al 10 adressen door die podcast(s). William is zo ene die een uur rijdt omdat hij hoorde dat ze ergens ne goeie spaghetti serveren. Ne mens naar mijn hart :p

Die met Curd vond ik hemels. Wa ne kerel is da zeg! Wat die allemaal meegemaakt heeft. Die over de Vlaamsche Canon was ook heel goed. Interessante dingen gehoord.

Deze week vond ik het iets minder. Bij momenten vond ik dat Patje iets te veel de klaagzang deed. Hij leek wat verzuurd dat hij niet elk jaar op TML en andere festivals staat.
 
Ik heb laatst wel een fokcast geluisterd met verschillende mensen die ook een filmpodcast hebben. Wel eens leuk, maar die kerel is wel fucking druk.
 
Eindelijk Otto-Jan! Begrijpelijk dat het vooral over de docu ging (wat absoluut ook de moeite was) en een beetje over 'Over de oceaan'. Maar die kerel moet toch ook nog goeie verhalen hebben over zijn StuBru tijd en over De Ideale Wereld... de tijd is tekort.
 
Eindelijk Otto-Jan! Begrijpelijk dat het vooral over de docu ging (wat absoluut ook de moeite was) en een beetje over 'Over de oceaan'. Maar die kerel moet toch ook nog goeie verhalen hebben over zijn StuBru tijd en over De Ideale Wereld... de tijd is tekort.
Ging idd iets te lang over de (overigens uitstekende) docu.
 
De Fokcast is vaak vooral erg fun voor filmfans. Afleveringen rond Connery en Joel Schumacher en zo.
Heb te vaak 'maakt je zin eens af Fokke' als ik luister. Dus hangt grotendeels af van de gasten en het onderwerp.

Bij WTTAA maken de gasten en bijgevolg het onderwerp me niet uit. Boeit altijd
 
Ging idd iets te lang over de (overigens uitstekende) docu.

Docu was inderdaad goed. Conclusie voor mij is dat die kerel best meeviel. OJ was niet de juiste persoon om die rol van tourmanager op zich te nemen, laat staat bassist te spelen. Teveel fan, te braaf, te nerveus..
 
Terug
Bovenaan