Ik ben ondertussen nog rustig door de >6u special met Xander aan het gaan. Hoe die mannen urenlang gewoon gemoedelijk grappig kunnen zijn, heel fijn :)
 
Ik vind vooral Andries geweldig. Die aflevering met de Romeo's was ook één van mijn favorieten. Die uitspraak 'vluchten afluizen van de boekskes' was goud waard.
 
Ik ben ondertussen nog rustig door de >6u special met Xander aan het gaan. Hoe die mannen urenlang gewoon gemoedelijk grappig kunnen zijn, heel fijn :)
Za-li-ge aflevering. Als ge van dinosaurussen houdt is het helemaal geweldig. Xander heeft ook een heel goede chemie met Alex en Andries.
 
Ik vind vooral Andries geweldig. Die aflevering met de Romeo's was ook één van mijn favorieten. Die uitspraak 'vluchten afluizen van de boekskes' was goud waard.
Ik vond dat eerst maar gladjanussen, maar dat is helemaal veranderd door die aflevering. Ik heb mij kapot gelachen.
 
Naast Mosselen/Nerdland/Goed met geld podcast, staat deze ook standaard op in de wagen. Heerlijk toch. Net aan #152 bezig met Raf Walschaerts.
De ene aflevering al wat interessanter dan de andere maar kom! Wij blijven fan :)
 
Ben op aanraden van deze topic naar Xander's Origin Story aan het luisteren en vindt het zalig. Ik moet zeggen dat ik normaal geen super grote fan ben/was van zijn comedy want ik vond de humor soms nogal obvious en gemakkelijk. Maar zal het misschien nog eens een kans moeten geven, is best een aangename en slimme kerel zo blijkt. Zal die 6 uur durende sessies ook eens beluisteren hierna :)
 
En die van Jamilla Baidou (of zoiets) niet? Ik zit nu ongeveer halverwege en ik vind het nog best oké maar dan vooral door de nuance van Andries
Toen had ik het ook lastig, maar nu blijft het onderwerp zich beperken tot 'zagen en klagen'. Het gaat over niks, ironisch genoeg wat ze zelf willen aanklagen. Hoe vaak heeft hij al niet met bijvoorbeeld Boeva over restaurants en eten gesproken etc?

Het gebruik van het Engels er tussenin was natuurlijk ook geen meerwaarde die me deed volhouden.
 
Toen had ik het ook lastig, maar nu blijft het onderwerp zich beperken tot 'zagen en klagen'. Het gaat over niks, ironisch genoeg wat ze zelf willen aanklagen. Hoe vaak heeft hij al niet met bijvoorbeeld Boeva over restaurants en eten gesproken etc?

Het gebruik van het Engels er tussenin was natuurlijk ook geen meerwaarde die me deed volhouden.
Ik heb hem gisteren uitgeluisterd en ik begrijp je inderdaad. Ik vond het eigenlijk een vrij irritant duo, Alex en die Sarah. Ze hadden het gevoel dat ze elkaar versterkten maar ik vond het eerder het tegenovergestelde.


Moest er een podcast bestaan in hetzelfde format met enkel Andries, ik zou nog durven overschakelen 🙈
 
Andries - "heerser aan de zijlijn" .. Andries draagt deze podcast en zorgt voor de leuke insteken en vooral nuance.
 
Ik ben er na een half uur ook mee gestopt.
Voor dezelfde redenen die Agony aan geeft.
En dat Engels snobisme zinnengebruik is echt irritant.
 
Ga er zelf niet aan beginnen
Behalve dat die grappig is op Twitter heeft die toch niets speciaal te melden?
Zelfde met Said Bataray: leuke mens wss, maar niet voldoende om een WTTAA mee te vullen
 
Idd. Ik vind ze wel grappig op sociale media en lijkt me wel een toffe madam, maar het was een te magere insteek om 2u30 aan op te hangen.

Toch liever een gast die een vat vol verhalen heeft of die komt vertellen over een onderwerp waar de meeste mensen niet veel over weten.
 
Misschien interessant, welke gasten zouden jullie heel graag eens willen zien passeren?

Ik zou een enorme fan zijn van een passage van Jan Hautekiet. Qua verhalen kan dat sowieso tellen en hij heeft een zalige stem om naar te luisteren. Of een tweede komst van Philippe Geubels, dat was ook een zalige aflevering! :D
 
Interessante vraag idd

een verlanglijstje uit het blote hoofd en in willekeurige volgorde, behalve dan mijn nummer 1
1. Hugo Matthijssen (held der helden, wat mij betreft)
2. Winok Seresia aka Kapitein Winokkio
3. Arnout Van den Bossche, onderschat comedian die op zijn eigen manier aan de weg timmerde
4. Jean Blaute, belpop gigant
5. Jan Hautekiet lijkt me ook interessant
6. Marc Didden

en mochten we internationaal maar toch Nederlandstalig willen gaan:
Paul Verhoeven
Matthijs van Nieuwkerk
 
Colin van Amenra
Paul Verhaeghe
Jan Delvaux
Herman Brusselmans (maar dan de echte en niet het typetje = zoals hij al eens te gast was bij 'alleen elvis blijft bestaan')
 
Terug
Bovenaan