Ga er zelf niet aan beginnen
Behalve dat die grappig is op Twitter heeft die toch niets speciaal te melden?
Zelfde met Said Bataray: leuke mens wss, maar niet voldoende om een WTTAA mee te vullen

Niet iedere podcast moet meer dan 2 uur duren. Geen schande om af te ronden na een uur. Was het in het begin niet zo rond het 1,5u?
 
Niet iedere podcast moet meer dan 2 uur duren. Geen schande om af te ronden na een uur. Was het in het begin niet zo rond het 1,5u?
Het gaat me niet om de lengte van de podcast, wel over wie erin zit
Een mens moet keuzes maken met de weinige tijd die er hem rest :unsure:
 
Wim Helsen en Otto-Jan Ham stonden lang op mijn lijstje, maar zijn ondertussen gelukkig al geweest.

- Guy Mortier !!!
- Mark Uytterhoeven !!!
- Jean Blaute
- Jonas Geirnaert en/of Jelle De Beule
- Luk Alloo
- Herman Brusselmans
- Hugo Matthysen idd
- Jef Neve
- Luc Appermont :p
- ...

Ook nog wat experten die interessante dingen kunnen vertellen (Peter Adriaenssens, Dirk De Wachter, Christine Van Broeckhoven, Alain Remue, ...)

Er zijn ook nog veel acteurs (Koen De Bouw, Kevin Janssens, ...) en artiesten die ongetwijfeld veel leuke verhalen te vertellen hebben. Zij komen nu eenmaal ook op veel plaatsen en met veel mensen in contact. Bij de artiesten zijn er ongetwijfeld ook nog heel wat Vlaamse artiesten die veel te vertellen hebben omdat ze ook nog wel wat nevenactiviteiten hebben/hadden (Bart Peeters, Jan Leyers, Tom Barman, Bent Van Looy... ).

Nu heb ik wel haast geen enkele vrouw genoemd 😶
 
Wim Helsen en Otto-Jan Ham stonden lang op mijn lijstje, maar zijn ondertussen gelukkig al geweest.

- Guy Mortier !!!
- Mark Uytterhoeven !!!
- Jean Blaute
- Jonas Geirnaert en/of Jelle De Beule
- Luk Alloo
- Herman Brusselmans
- Hugo Matthysen idd
- Jef Neve
- Luc Appermont :p
- ...
Ja, Mark Uytterhoeven, hoe kon ik die vergeten
Nu heb ik wel haast geen enkele vrouw genoemd 😶

Nu je het zegt, ik ook niet
Geef mij dan maar: Isolde Lasoen, Sofie Engelen, Lara Chedraoui (Intergalactic Lovers), Sarah Malin-Gozin (Clan-Tabula Rasa), Roos Van Acker, Charlotte Adigéry, Sarah Mouhamou (ketnet)
En als het internationaal mag zijn: Carice Van Houten
 
Ja, Mark Uytterhoeven, hoe kon ik die vergeten


Nu je het zegt, ik ook niet
Geef mij dan maar: Isolde Lasoen, Sofie Engelen, Lara Chedraoui (Intergalactic Lovers), Sarah Malin-Gozin (Clan-Tabula Rasa), Roos Van Acker, Charlotte Adigéry, Sarah Mouhamou (ketnet)
En als het internationaal mag zijn: Carice Van Houten
Dikke ² voor Isolde Lasoen. Daar dacht ik eigenlijk aan tijdens de aflevering met Otto-Jan Ham.

Er zijn idd nog genoeg vrouwelijke (radio-)presentatrices, artiesten, actrices en sportvrouwen die ook veel te vertellen hebben. Hij gaat ooit Wendy Van Wanten nog wel eens uitnodigen :p
 
Ben ik het of kreeg die daar veel praise voor quotes die ze gewoon van het internet had gepikt :unsure: ?

Alex die zei : Da vond ik wel goe gevonden van u hoe ging da weer.
en ik dacht: euh, da is gelak al duuzend jaar op internet.

Vb : if you can't handle me at my worst, you probably have healthy boundries fzo.

Een van de mindere.
 
Dit was nog eens een fijne aflevering. Andries en Alex deden onder corona (een beetje gedwongen) vaker besprekingen over films en documentaires. Andries vind ik meestal wel interessanter.
 
Dit was nog eens een fijne aflevering. Andries en Alex deden onder corona (een beetje gedwongen) vaker besprekingen over films en documentaires. Andries vind ik meestal wel interessanter.
Andries maakt het programma een pak interessanter door hetgene, en de manier waarop, hij zaken aanbrengt. Maar hij maakt ook Agnew beter precies. Anders zou het meer een one man show zijn natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Dit was nog eens een fijne aflevering. Andries en Alex deden onder corona (een beetje gedwongen) vaker besprekingen over films en documentaires. Andries vind ik meestal wel interessanter.

Ik zit aan aflevering 115 momenteel, dus midden in hun Corona afleveringen waar ze vanalles bespreken. Ik vind het zo zalig om nieuwe dingen te ontdekken en hen er over bezig te horen. Ik krijg veel zin om die dingen dan ook eens te bekijken (wat uiteraard hun bedoeling is denk ik).

Maar mijn lijstje te bekijken/beluistern/te spelen dingen blijft gvd maar groeien. Ik denk dat ik misschien een andere podcast moet beginnen beluisteren tot ik wat bijgebeend ben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Ik zit aan aflevering 115 momenteel, dus midden in hun Corona afleveringen waar ze vanalles bespreken. Ik vind het zo zalig om nieuwe dingen te ontdekken en hen er over bezig te horen. Ik krijg veel zin om die dingen dan ook eens te bekijken (wat uiteraard hun bedoeling is denk ik).

Maar mijn lijstje te bekijken/beluistern/te spelen dingen blijft gvd maar groeien. Ik denk dat ik misschien een andere podcast moet beginnen beluisteren tot ik wat bijgebeend ben.

Agnew kijkt wel naar absolute bagger. Met al zijn lame films uit de jaren 80.

Andries wel veel leuke docu's aangeraden!
 
Ik ben die nu met Franky Desmet-Vandamme aan het luisteren. Wat een kerel. Echt heel grappig.

Laatst ook die met Leen Dendievel geluisterd. Ze kwam echt wel goed over. Toffe madame.
 
Terug
Bovenaan