Vaak al aangenaam verrast geweest door gasten die totaal anders uit de hoek komen als men zou verwachten. Soms ook gehad dat het in elkaar kakt (aflevering met Linde "vermanend links vingertje" Merckpoel bvb). Nu naar de aflevering met Kurt van Eeghem aan het luisteren.
 
Ik weiger naar die aflevering te luisteren, hoe grappig ze ook moge zijn; God I hate those guys

on topic: heerlijke aflevering met Kurt Van Eeghem deze week 🙇‍♂️

Dit heb ik dus met Jamilla Baidou. Alleen al de intonatie van haar stem. Als ik daar twee uur naar moet luisteren.
 
Jammer ook dat ze net die Vlaamse YouTuber kiezen. Heb het nog niet beluisterd dus kan nog niet oordelen, maar een Acid, Unagize, Syroop, Kacper (voor zijn overlijden) zou ik veel straffer vinden. Jamilla is redelijk toxisch, zelfs CeMi zou een betere gast zijn.
 
Jammer ook dat ze net die Vlaamse YouTuber kiezen. Heb het nog niet beluisterd dus kan nog niet oordelen, maar een Acid, Unagize, Syroop, Kacper (voor zijn overlijden) zou ik veel straffer vinden. Jamilla is redelijk toxisch, zelfs CeMi zou een betere gast zijn.

Na een half uur CeMi krijg ik een migraine aanval denk ik, met hun overdreven gedoe heel de tijd.
 
Laat die Youtubers maar gewoon op hun eigen kanaal...

De meest recente met Kurt Van Eeghem net besluisterd en ook wel de moeite. Zo'n gast waar je op voorhand niet echt weet wat je er moet van verwachten of welke kant het zal uitgaan, maar aangenaam verrast.
 
Het valt vaak wel op hoe groot Alex zijn ego is. Andries kan ook vaak boeiender vertellen. Voor de rest een van mijn favoriete podcasts, kijk elke week uit naar maandag.


Idem.

Wat mij het meeste stoort is hoe Agnew om de haverklap een heel domme mop maakt, en er vervolgens zelf strike bij ligt.

Lacht zowat ALTIJD met zijn eigen moppen.

Goed ja, blijft leuk om naar te luisteren als de gasten leuk zijn.
 
Enige wat ik storend vind is het aantal keer dat men het woord “funny” gebruikt per aflevering.
Iemand heeft mij daar ooit op gewezen en sindsdien valt mij dat superhard op.

Steeds het woord funny in een verder perfect nederlandstalige zin.
 
Enige wat ik storend vind is het aantal keer dat men het woord “funny” gebruikt per aflevering.
Iemand heeft mij daar ooit op gewezen en sindsdien valt mij dat superhard op.

Steeds het woord funny in een verder perfect nederlandstalige zin.
Hij heeft dan ook een Engelse vader he. Ben zeker dat je dat nog nog niet wist :unsure: :ROFLMAO:
 
Funny, ofzo, basically, cool, ...

Waar ik mij het meest aan stoor is dat hij mensen niet laat uitspreken. In de nieuwste aflevering met Stijn stellen ze een vraag en als die man één zin zei moest hij er al weer zijne haak in slaan om grappig tz doen.
 
Eigenlijk ook maar een vreemde samenstelling van een toch vrij speciale keuze van woorden: klaar, blij en lijk
unsure.gif
 
Ik weiger naar die aflevering te luisteren, hoe grappig ze ook moge zijn; God I hate those guys

on topic: heerlijke aflevering met Kurt Van Eeghem deze week 🙇‍♂️
Door die podcast echt wel respect gekregen. Ze zijn meer rock&roll dan vele anderen.
 
Deze week ook een goede aflevering. Heel interessant die Vlaamse canon. Ook heerlijk om te horen welke bierkes ze aan het binnenkappen zijn.
 
Terug
Bovenaan