De eerste helft valt thans heel goed mee... Al valt de Sam wel regelmatig weg omdat hij amper te verstaan is in de micro.
Gek dat Andries geen enkele keer heeft gevraagd om dichter bij de micro te komen.
Oké aflevering verder, niets speciaals.
 
Gek dat Andries geen enkele keer heeft gevraagd om dichter bij de micro te komen.
Oké aflevering verder, niets speciaals.
vond het wel een goede aflevering, leuk om te luisteren, zat een goed tempo in en het stuk over reizen en opvoeding van hun kinderen vond ik wel interessant... al veel slechtere gehoord dan dit, al was dat stuk met Sam die wegviel wel irritant inderdaad.
 
Gek dat Andries geen enkele keer heeft gevraagd om dichter bij de micro te komen.
Oké aflevering verder, niets speciaals.
Inderdaad wat raar, bij andere afleveringen hebben ze gasten daar wel al eens op gewezen. Zou dat ook niet iets zijn wat Marijke in de gaten moet houden? Of wat doet die daar eigenlijk buiten foto's nemen :unsure:
 
De laatste (Rudeboy van Urban Dance Squad) heb ik me toch zwaar moeten doorsleuren.

Kerel had (voor mij) niets interessants te vertellen en z'n constante switchen tussen Nederlands en Engels was enorm irritant.
 
Weer een topaflevering deze week. Die van vorige week heb ik af gezet, was idd niet vol te houden.

Voor wie de aflevering al heeft beluisterd, nog even deze oorworm hier droppen:
 
Net aflevering met Rik Verheye beluisterd. Naar het einde toe is daar precies een heel stuk uitgeknipt? Als ze het over Nonkels & Jamie hadden? Iemand enig idee wat daar is gebeurd?
 
Net aflevering met Rik Verheye beluisterd. Naar het einde toe is daar precies een heel stuk uitgeknipt? Als ze het over Nonkels & Jamie hadden? Iemand enig idee wat daar is gebeurd?
Rik nam sowieso geen blad voor de mond en was soms op het randje om mensen voor de bus te gooien. Dus misschien daar toch iets te specifiek verteld?

Voor de rest is dat gesprek wel voorbij gevlogen.
 
Net aflevering met Rik Verheye beluisterd. Naar het einde toe is daar precies een heel stuk uitgeknipt? Als ze het over Nonkels & Jamie hadden? Iemand enig idee wat daar is gebeurd?
Was dat niet het stuk waarbij ze akkoord gingen die info te laten tot na de podcast?

Rik nu ontdekt door het programma nonkels en kan hem wel pruimen eigenlijk, goeie manier van babbelen en zonder zever.
 
Terug
Bovenaan