Nochtans wel een heel leuke aflevering. Ik herken mij ook niet echt in de dingen waaraan anderen zich hebben gestoord, zo anders dan andere afleveringen was het niet.
Goeie verhalen ook zowel van Aster als Lize. Kort ook wat op YouTube gekeken, Lize haar mond zag er wel wat raar uit, precies allergische reactie op een bijensteek.
Als gast moet dit toch ongelooflijk irritant zijn als de host steeds afkomt met van die persoonlijke verhalen en anekdotes? Enfin, het kan en mag zeker eens, maar bij Alex is het constant. Zijn er geen soortgelijke podcasts waar dit minder het geval is? Ik luister vooral in de auto en voor het slapengaan.
Souidi Sessions kan wel tof zijn, iets meer interview achtig, en veel meer de gasten aan het woord. Het Inzicht van De Morgen ook, maar dat is veel serieuzer.
 
Beetje hypocriet dat hij in het begin een klaagzang afsteekt op gehandicapten in de media en op het einde van de aflevering uit de lucht komt gevallen over doofstommen in het publiek/media.
 
Als gast moet dit toch ongelooflijk irritant zijn als de host steeds afkomt met van die persoonlijke verhalen en anekdotes? Enfin, het kan en mag zeker eens, maar bij Alex is het constant. Zijn er geen soortgelijke podcasts waar dit minder het geval is? Ik luister vooral in de auto en voor het slapengaan.
Natuurlijk, als gast heb je dat 1x voor e. Wij als luisteraars horen diezelfde anekdotes meermaals wat mss ergerlijk kan zijn. (alhoewel het mij persoonlijk meestal niet echt stoort).


Over de MosselFokPoll. Ik vind dat elk jaar interessante en verschrikkelijke afleveringen tegelijk.
Interessant en leuk om nieuwe dingen te ontdekken.
Maar 90% van de zaken die ze benoemen heb ik nog niet gezien, groot deel zelfs nog nooit van gehoord.
Ze praten er dikwijls ook op een bepaalde manier over dat ik dat dan ook wil zien uiteraard.
Maar ik heb al zo een immense backlog aan films en series die in wil zien dat ik niet weet of ik ooit ga bijgebeend geraken.




Ik ben me nu door Aster en Lize aan het worstelen..

45 minuten over kledij, wat me al niet interesseert, en in een stijl die me totaal niets zegt. (jeans, bandshirts en hoodies ftw!)

Voor de 2e keer in de bijna 300 afleveringen dat ik twijfelde om het af te zetten, maar er toch doorgeworsteld. (1e en voorlopig enige aflevering die ik niet uitgeluisterd heb was #35 Dvtch Norris).


Leuk koppel, Karen en Kamiel
Maar bij zo'n aflevering waar ze basically een Instagram account bespreken haak ik toch snel af

Ik vrees dat deze terug een al-dan-niet afzetten aflevering zal worden.
 
Laatst bewerkt:
Alex die Andries geen volle minuut laat uitspreken over zijn vakantie in Nederland :laugh:
Inderdaad, en als Andries dan commentaar wou geven over Tenerife (wat Alex redelijk irritant uitspreekt als Tenerifé... doe toch eens normaal) dan gaat hij wat farce doen :rofl:

't is dat ik geen andere podcast gedownload had want anders had ik het afgezet, ging eigenlijk nergens over dat 2e deel van deze aflevering.
 
Andries heeft Alex nog serieus moeten bijsturen in het begin van hun podcasts. Telkens als hij vooruit spoelde hoorde hij Alex babbelen. Vind Andries 10 professioneler dan Alex, ook met de 'oep z'n bakkes' podcast merk je toch dat hij de man van de media is en Alex puur een komiek. Ook het intellectueel vermogen van Alex moet toch serieus onderdoen voor dat van Andries.
 
Andries heeft Alex nog serieus moeten bijsturen in het begin van hun podcasts. Telkens als hij vooruit spoelde hoorde hij Alex babbelen. Vind Andries 10 professioneler dan Alex, ook met de 'oep z'n bakkes' podcast merk je toch dat hij de man van de media is en Alex puur een komiek. Ook het intellectueel vermogen van Alex moet toch serieus onderdoen voor dat van Andries.
En daar vind ik weinig mis mee. Het is een goed duo en het zou nog beter zijn wanneer Alex zijn gasten iets meer laat uitspreken.
Het blijft veruit m'n favoriete podcast wanneer de gast oké is.

Intellectueel vermogen dat moet onderdoen vind ik wel een beetje kleinerend voor Alex. Ze hebben beiden hun sterktes. Andries staat gewoon heel sterk waardoor Alex er iets minder uit komt.
 
En daar vind ik weinig mis mee. Het is een goed duo en het zou nog beter zijn wanneer Alex zijn gasten iets meer laat uitspreken.
Het blijft veruit m'n favoriete podcast wanneer de gast oké is.

Intellectueel vermogen dat moet onderdoen vind ik wel een beetje kleinerend voor Alex. Ze hebben beiden hun sterktes. Andries staat gewoon heel sterk waardoor Alex er iets minder uit komt.
Beetje biased van mij misschien omdat ik Alex gewoon niet zo leuk vind. Podcast is wel idd veruit de leukste van Vlaanderen.
 
Beetje biased van mij misschien omdat ik Alex gewoon niet zo leuk vind. Podcast is wel idd veruit de leukste van Vlaanderen.
Heb hen ook wel altijd kunnen pruimen maar ze beginnen precies toch serieus door hun gasten te geraken. Zit echt niet te wachten op weer maar eens een komiek van het zevenste knoopsgat of random volk uit Antwerpen die ze graag wat willen promoten..
 
Heb hen ook wel altijd kunnen pruimen maar ze beginnen precies toch serieus door hun gasten te geraken. Zit echt niet te wachten op weer maar eens een komiek van het zevenste knoopsgat of random volk uit Antwerpen die ze graag wat willen promoten..
Hun format laat ook niet iedereen toe he. Jeroen Meus of Sergio Herman vind ik zeer interessant maar die zie ik daar geen 2uur zitten.

Welke gasten hebben we nog niet gehad die we nog graag zouden zien?

Tom waes zou ik nog wel eens willen zien.
 
Hun format laat ook niet iedereen toe he. Jeroen Meus of Sergio Herman vind ik zeer interessant maar die zie ik daar geen 2uur zitten.

Welke gasten hebben we nog niet gehad die we nog graag zouden zien?

Tom waes zou ik nog wel eens willen zien.
Tom Waes was één van de allereerste gasten, als ik me goed herinner. (Kan natuurlijk altijd nog eens terugkomen, zoals enkele anderen)

Waarom zou een Jeroen Meus of Sergio Herman niet in dit format passen? Die hebben allebei al zoveel verschillende dingen gedaan en zijn al op zoveel plaatsen geweest. Die mannen zitten ongetwijfeld boordevol verhalen, los van het koken zelfs.

Los daarvan, zijn er nochtans al een paar gasten langsgeweest die het wél over grotendeels over koken/eten hebben gehad (die BBQ kerels bv. of die gast met zijn 'pepers' helemaal in het begin)
 
Terug
Bovenaan