Zijn moeder is Limburgs, hij is deels met dat accent opgegroeid. Ik stoor me er niet aan dat hij dat soms eens gebruikt.Alex wel weer onverdraaglijk bij momenten , met bv zijn onnozel Limburgs accent.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn moeder is Limburgs, hij is deels met dat accent opgegroeid. Ik stoor me er niet aan dat hij dat soms eens gebruikt.Alex wel weer onverdraaglijk bij momenten , met bv zijn onnozel Limburgs accent.
Toch vooral voor de gasten waar je voor luistert he.Ik stoor me er ook niet aan. Als ik me aan Alex zijn accent of grapjes of commentaar zou storen, zou ik gewoon niet meer naar WTTAA luisteren.
Wat was die?Alex zijn redenering over Barbie![]()
Ik kan me toch ook niet van de indruk ontdoen dat wanneer hij zo'n podcast heeft hij toch eerst eens op fora alle commentaar verzamelt die hij dan als zijn eigen 'mening' verkondigt.Alex zijn redenering over Barbie![]()
Was inderdaad een beetje mierenneukerij in dit geval. Verder wel een fijne mosselfok aflevering al mis ik wel Fokke die 'bij mij op 11' zegtAlex zijn redenering over Barbie![]()
Film nog altijd niet gezien. Vooral door de regisseuse. Maar Alex kwam heel verward over in zijn uitleg.Alex zijn redenering over Barbie![]()

Say what now?Vooral door de regisseuse

Update!Alex zijn redenering over Barbie![]()

En het is verboden woorden te gebruiken die niet bestaan?Say what now?
En 'regisseuse' bestaat niet, een vrouwelijke regisseur blijft een regisseur![]()
Gij olio.Ja, das mijn fout.Waarom zitten we eigenlijk een mosselen 0130 te bespreken in wttaa thread?

Omdat Agnew van iedere podcast waarin hij in zit zijn one man show wil van maken?Waarom zitten we eigenlijk een mosselen 0130 te bespreken in wttaa thread?