Ook niet vergeten wat het opzet van die aflevering was: "Praten over de film/persoon Oppenheimer". Dat het plots een Rusland aflevering ging worden, konden Alex en Andries ook niet weten. Die werken (uiteraard) niet met een scenario ofzo dus als de gast een bepaalde richting opgaat, kunnen A&A enkel maar volgen. En inhoudelijk tegengas bieden aan een expert ter zake zonder dat je je zelfs nog maar hebt ingelezen over het onderwerp...

Dus vind het ook maar zwakjes om de hosts daar op af te rekenen.
 
De eerste laag van Jeroen is wat pretentieuze auteur maar eens ge daar door zijt is het wel een heel boeiend gesprek. Een duidelijk gesprek over de materie van Wil maar ook over het schrijfproces zonder dat het te technisch wordt. Goeie aflevering
 
De eerste laag van Jeroen is wat pretentieuze auteur maar eens ge daar door zijt is het wel een heel boeiend gesprek. Een duidelijk gesprek over de materie van Wil maar ook over het schrijfproces zonder dat het te technisch wordt. Goeie aflevering
Ik volg hem toch een aantal jaar op FB waar die regelmatig zijn gedacht zegt en vind dat die pretentie heel goed meevalt. Hij lijkt zo, maar hij is ook heel openhartig en is helemaal niet arrogant. Lijkt me soms wel wat ijl in het hoofd en hij weet blijkbaar ook niet wat al die ringen en kettingen en hangertjes willen betekenen, maar dat heeft eerder iets ontwapenends.
 
Ik volg hem toch een aantal jaar op FB waar die regelmatig zijn gedacht zegt en vind dat die pretentie heel goed meevalt. Hij lijkt zo, maar hij is ook heel openhartig en is helemaal niet arrogant. Lijkt me soms wel wat ijl in het hoofd en hij weet blijkbaar ook niet wat al die ringen en kettingen en hangertjes willen betekenen, maar dat heeft eerder iets ontwapenends.
Ja arrogant vond ik hem nu ook niet, de pretentie was ook gewoon meer iets wat op het eerste zicht lijkt maar al snel niet zo blijkt te zijn. Morgen is Wil gaan halen denk ik
 
Nog 40 min te gaan maar ik vind het aangenaam luisteren, ik erger mij zelfs niet aan zijn dialect.

Kan me wel inbeelden dat hij arrogant kan overkomen. Ik volg hem al langer en ben niet altijd akkoord maar ik apprecieer zijn manier van zijn wel.

Donderdag ook de film zien trouwens.
 
Benieuwd of hij daar nog gaat kunnen 'verrassen' als je zijn shows al gezien hebt en regelmatig naar zijn podcast luistert.
Want zijn vader zal dan wel ter sprake komen en diens muzieksmaak of gevoel voor humor...

Maar zeker één van de betere programma's op TV
 
Benieuwd of hij daar nog gaat kunnen 'verrassen' als je zijn shows al gezien hebt en regelmatig naar zijn podcast luistert.
Want zijn vader zal dan wel ter sprake komen en diens muzieksmaak of gevoel voor humor...

Maar zeker één van de betere programma's op TV
Pronostiekje van gekozen fragmenten? 😁
 
Pronostiekje van gekozen fragmenten? 😁
Hmmm... eens denken. Misschien een fragment uit die docu over Metallica? Een fragment van Bill Burr? Iets over fantasy/sci-fi ook nog waarschijnlijk (Star Wars?) Iets Brits moet er uiteraard ook bij dat linkt aan zijn vader, weet nog niet goed wat... Ook nog een fragment uit een film met JCVD of Bruce Lee?
 
Hmmm... eens denken. Misschien een fragment uit die docu over Metallica? Een fragment van Bill Burr? Iets over fantasy/sci-fi ook nog waarschijnlijk (Star Wars?) Iets Brits moet er uiteraard ook bij dat linkt aan zijn vader, weet nog niet goed wat... Ook nog een fragment uit een film met JCVD of Bruce Lee?
Joe Rogan podcast, boksen.. alvast benieuwd.
 
Terug
Bovenaan