Die Tijs Vanneste blijft toch een enorm speciaal figuur :tongue: Leuk speciaal, dat wel. Lijkt ook zo'n mens die 48u ipv 24u in een dag heeft.

Hmmm... eens denken. Misschien een fragment uit die docu over Metallica? Een fragment van Bill Burr? Iets over fantasy/sci-fi ook nog waarschijnlijk (Star Wars?) Iets Brits moet er uiteraard ook bij dat linkt aan zijn vader, weet nog niet goed wat... Ook nog een fragment uit een film met JCVD of Bruce Lee?
De aflevering gisteren eens gezien. Mijn pronostiek zat er toch volledig naast :tongue:

Eddy Murphy ipv Bill Burr. Geen Star Wars, maar Superman. NIN ipv Metallica. En een fragment over Muhammed Ali ipv over JCVD of Bruce Lee :tongue:
 
Ik hoop eigenlijk dat ze nog eens wat meer experts uitnodigen om over iets maatschappelijks te hebben ipv. over de persoon zelf. Bijvoorbeeld nu iemand met wat kennis van zaken rond Israel/Palestina.
 
Ik hoop eigenlijk dat ze nog eens wat meer experts uitnodigen om over iets maatschappelijks te hebben ipv. over de persoon zelf. Bijvoorbeeld nu iemand met wat kennis van zaken rond Israel/Palestina.
Neen want dan loopt het opnieuw fout aangezien ze bang zijn om critische vragen te stellen aan hun gasten.
 
Tijs Vaneste toch ook ne geweldige mens.

Vanechelpoel vond ik vreselijk, waardoor ik daar toch een gans ander beeld van had, tot hij mooie tv programma's begon te maken.
 
Tijs Vaneste toch ook ne geweldige mens.

Vanechelpoel vond ik vreselijk, waardoor ik daar toch een gans ander beeld van had, tot hij mooie tv programma's begon te maken.
Vanechelpoel is iets dat totaal aan mij voorbij gegaan is. Ik had daar nog nooit van gehoord.
En na het opgezocht te hebben vond ik dat inderdaad precies niet zo erg :ROFLMAO:
 
Bwa, dat was toch wel lachen. Leuk deuntje en een grappig clipke. Ik vond dat wel fijn.

Prima gast ook die Tijs.
 
Merho goeie gast. Wel kort precies, gevoel dat er meer te bespreken kon worden. Maar zal wel door de live formule zijn.

Alex helaas weer veel te hard last van grapdwang gevolgd met een luide lach van hemzelf. Ik zou graag eens een WTTAA hebben met alleen maar Andries als experiment.

Ik blijf enkel nog luisteren als de gast mij boeit. Terwijl ik vroeger alles beluisterde.
 
Merho goeie gast. Wel kort precies, gevoel dat er meer te bespreken kon worden. Maar zal wel door de live formule zijn.

Alex helaas weer veel te hard last van grapdwang gevolgd met een luide lach van hemzelf. Ik zou graag eens een WTTAA hebben met alleen maar Andries als experiment.

Ik blijf enkel nog luisteren als de gast mij boeit. Terwijl ik vroeger alles beluisterde.

Of moppen van Andries herhalen... maar dan in het Engels!! en met een grappige stem!!
 
Ik ben nu pas die WTTAA aan het luisteren met Hakim Chatar. Jezus, vervelende aflevering met inderdaad constant die grapjes, dat Engels en dat lachske. Ook niet heel interessant, want het gaat over bijna alleen maar sneakers.

Die met jeugdhuis de Lintfabriek dan wel weer top.
 
Terug
Bovenaan