Xander toch maar een heel bizarre top 10.
Zeker voor iemand die zoveel films heeft gezien vorig jaar.

Denk da Lieven Van Gils zelfs een leukere top 10 heeft staan. ;)

Ja, ik weet het, leuk is iets relatief en heeft met smaak te maken.
Maar als hij dé film man van de VRT wil worden zal Xander wel wat meer voor bepaalde zaken moeten openstaan.
 
Amai, Xander is misschien mijn favoriete komiek en zijn HHVB was terug goed maar zijn top 10 is toch echt bagger.

600 films gezien en in zijn top 3 stond Marvel ?
Aftersun na 30 minuten uit gezet ?

En dan de grootste kemel... "Robert Downey Jr had de oscar moeten krijgen voor Iron Man"

Ten eerste, goed geacteerd maar beter dan een gemiddelde hollywoodacteur ?
Ten tweede, er kan maar één iemand per jaar de beste acteur zijn en dat was in 2008 :


Ik denk dat de Robert er wel in kan komen dat hij de oscar niet gewonnen heeft hoor :biglaugh:
Zelfs Paul Dano had hem kunnen winnen.



Als de reactie op letterlijk elke film door 4 filmliefhebbers is "die film had een uur korter gemoeten" dan is dat ook maar triest.
 
grensoverschrijdend gedrag is geen grap
Oei oei, Aster, en vooral Lize Feryn op bezoek deze week.

De vrouw die zich op 1 of andere manier in de Bart De Pauw docu wist te lullen, terwijl ze er eigenlijk echt niets te zoeken had.
 
Oei oei, Aster, en vooral Lize Feryn op bezoek deze week.

De vrouw die zich op 1 of andere manier in de Bart De Pauw docu wist te lullen, terwijl ze er eigenlijk echt niets te zoeken had.
Ik vrees ook dat ik deze minder zal vinden maar zoals altijd zal ik het wel een kans geven
 
Moest wel lachen met Alex die zijn 'beklag' deed over die keer dat hij 300 euro moest betalen voor een broek van Diesel. Beetje later vraagt Andries wat een broek bij hen kost... "...320€." :tongue:

Heb verder weinig of niets met de gasten van deze week maar vind het toch een aangenaam gesprek om volgen.
 
Moest wel lachen met Alex die zijn 'beklag' deed over die keer dat hij 300 euro moest betalen voor een broek van Diesel. Beetje later vraagt Andries wat een broek bij hen kost... "...320€." :tongue:

Heb verder weinig of niets met de gasten van deze week maar vind het toch een aangenaam gesprek om volgen.
De productiekost van de Diesel jeans broek zal niet te vergelijken zijn met de kwaliteit van Aster en Lize..

De 2 gasten vallen super goed mee. Vooral Alex probeert wel opnieuw de grappigste te zijn en helaas lachen die 2 met alles super enthousiast mee. Momenteel al 45 min geluisterd zonder af te haken. :)
 
De productiekost van de Diesel jeans broek zal niet te vergelijken zijn met de kwaliteit van Aster en Lize..

De 2 gasten vallen super goed mee. Vooral Alex probeert wel opnieuw de grappigste te zijn en helaas lachen die 2 met alles super enthousiast mee. Momenteel al 45 min geluisterd zonder af te haken. :)
Alex was nog 10x irritanter dan hij doorgaans al is deze keer. Andries was ook zichtbaar geërgerd op een bepaald moment :D
 
Fokke zijn Killers of the flower moon opinie is ook wel wat weird maar die kerel kan zo ranten dat ge het hem vergeeft
Haha, dat deel nu ook eens gehoord. Ik vond zijn rant over De Niro nog wel grappig eigenlijk en niet irritant zoals Alex zijn rant.

Over De Niro ben ik het niet helemaal eens, maar die lengte daar was ik het wel mee akkoord (als in: een mini-serie had ook gekund).

Alex was nog 10x irritanter dan hij doorgaans al is deze keer. Andries was ook zichtbaar geërgerd op een bepaald moment :D
Ja, dat laatste gebeurt precies steeds vaker :tongue:
 
Ik heb Aster & Lize een kans gegeven, maar ben niet verder geraakt dan 30minuten... "Het is niet unisex, het is genderless." Wat een gekwaak.
 
Geen fan van Aster en Lize maar buiten een paar cringy dingen viel het al bij al wel mee. Grootste irritatie was Alex. Over het algemeen kan ik het wel verdragen maar nu, man man. Denk helft van de tijd aan het woord, veel verhalen "ik, ik, ik", heeeel veel grappig proberen zijn (geluidjes, stemmetjes, ..). Nog meer dan anders, viel echt op.
 
Als gast moet dit toch ongelooflijk irritant zijn als de host steeds afkomt met van die persoonlijke verhalen en anekdotes? Enfin, het kan en mag zeker eens, maar bij Alex is het constant. Zijn er geen soortgelijke podcasts waar dit minder het geval is? Ik luister vooral in de auto en voor het slapengaan.
 
Als gast moet dit toch ongelooflijk irritant zijn als de host steeds afkomt met van die persoonlijke verhalen en anekdotes? Enfin, het kan en mag zeker eens, maar bij Alex is het constant. Zijn er geen soortgelijke podcasts waar dit minder het geval is? Ik luister vooral in de auto en voor het slapengaan.
Hij zegt nochtans dat dit de Alex is van 10 jaar geleden en dat hij in al die jaren heel veel veranderd is
 
Terug
Bovenaan