Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 24 30,4%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 24 30,4%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 19 24,1%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 17 21,5%

• Totaal aantal stemmers
    79
Ik ben helemaal niet fan nummer 1.

Ik was blij dat ik kon gaan slapen (niet omdat ze gingen verliezen) zodat ik de volgende dag fris was voor een trouw (en gelukkig want ik heb mijn energie nodig gehad :p).

En dan nog, bij sport beleven (zowel kijken als zelf doen) hoort toch ontgoocheling? Als ik zelf een slechte match speel kan ik ook kwaad zijn op mezelf tijdens en na de match ... maar de dag erna draai ik die knop gewoon terug om en gaan we er terug voor.

Dit blijft ook een online forum waar het gewoon fijn is om wat frustraties te uiten, als ik live op groot scherm of bij vrienden kijk dan is dat al een volledig andere setting.

Soit, heeft weinig zin om hierover te discussiëren, maar ik was in mijn gat gebeten van je reactie :p
Dan heb ik niets gezegd, sorry :p
Doet me gewoon denken aan mijn broer. Ging de laatste match op groot scherm zien, maar vertrok ook na de 2-0 naar huis met berichten als "prutsers", "Ben blij dat ik niet meer naar die losers moet zien dit WK", enzovoort.
Gisteren stuurt hij "Jammer dat ze de match vannacht niet op groot scherm uitgeven. Kom je vannacht niet hier bij mij thuis meekijken? We gaan de Amerikanen afmaken!"
Dan heb ik ook zoiets van "wtf dude... nee?"

Die Balogun heeft hier natuurlijk zelf niets mee te maken
meer zelf: ik vind hem nu mee slachtoffer van wat boven zijn hoofd wordt bedisseld
Zou niet graag in zijn plaats zijn
Inderdaad.
Het enige wat team USA kan doen om het sportief te houden: Balogun op de bank zetten en niet laten spelen. Dat is ook een statement naar de FIFA en hun president.

Hetzelfde idee heb ik trouwens over de arbiter van deze match: Die moet toch met de poepers zitten. Een fout (of zelfs een kaart!) tegen de USA fluiten is de president op zijn dak. Een (onterechte?) fout of kaart tegen de Belgen fluiten dan heeft die de rest van de wereld op zijn dak.

Ik hoor van kennissen in de US dat ze daar ook willen dat ze Balogan benchen. Degene die dit toejuichen zijn echt dun gezaaid.

Wel grappig dat ik hier een maand voor het WK nog de corruptie binnen de FIFA aankaartte maar daar deels (terecht) de tegenkanting kreeg dat we voorzichtig moesten zijn met zulke uitspraken zonder harde bewijzen.

Ik hoop dat het nu in ieder geval bewezen is. :tongue:

--

:laugh: :laugh: kunnen die mensen die niets van voetbal kennen niet gewoon hun mond houden, tjonge zeg

Courtois

Castagne - Ngoy - Mechele - De Cuyper

Raskin - Tielemans - De Bruyne

CDK - Pardo - Trossard

We doen eens zot, zet CDK maar eens op de flank. Laat hem daar maar in de hoeken duiken en de acties proberen maken. Positiewissels mogelijk tussen CDK, De Bruyne en Trossard. En laat die Pardo maar constant de diepte in lopen.

Lukaku, Doku en Lukebakio/Moreira als invallers. Vanaken eventueel. Onana als we nog wat power nodig hebben op het einde.
En Meunier natuurlijk als 6e man in de eventuele verlengingen! Om 6 slechte passes te geven, maar uiteindelijk toch ook per ongeluk de beslissende assist.

Ik wil niet moeilijk doen, maar uiteindelijk moeten we het gewoon ondergaan. RBFA mag zoveel statements releasen als ze willen.
Dat denk ik niet deze keer, de bond pakt het zeer goed aan lijkt me om de scope te vergroten. Niet enkel Belgie wordt hier benadeeld, maar dit raakt het hart van deze sport (en fair play in het algemeen).

Ik denk dat ze er buiten België eigenlijk niet zo zeer van wakker liggen hoor.
Hier lijkt het nu alsof de bom internationaal gebarsten is, maar in het buitenland is dat morgen gewoon vergeten vrees ik.

Mentaal gezien denk ik dat het voor België nu eigenlijk beter is dat Balogun wél speelt.
Moesten ze hem straks ineens toch niet opstellen ligt de druk weer veel hoger bij ons.

Nu spelen we voor veel meer dan voetbal alleen.

Terug
Bovenaan