Bjorn
Well-known member
Gewoon binnen gaan dan, schijnt wel een precedent voor te zijn.Daar heb ik nog het meest schrik voor straks, dat we zelf tegen een discutabele rode kaart aanlopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon binnen gaan dan, schijnt wel een precedent voor te zijn.Daar heb ik nog het meest schrik voor straks, dat we zelf tegen een discutabele rode kaart aanlopen.
Of een onterechte penalty tegen krijgen, zelf geen penalty krijgen of een goal van de Belgen die onterecht wordt afgekeurd. Het kan op veel manieren.Daar heb ik nog het meest schrik voor straks, dat we zelf tegen een discutabele rode kaart aanlopen.
of een overduidelijke penalty die we niet gaan krijgen...Daar heb ik nog het meest schrik voor straks, dat we zelf tegen een discutabele rode kaart aanlopen.
You're joking, right? ask senegal in afrika cup finale...Gewoon binnen gaan dan, schijnt wel een precedent voor te zijn.
wat als Trump niet had gebeld met Infantino.You're joking, right? ask senegal in afrika cup finale...
vind de teneur in dit topic wel schrijnend hoor.... wat als dit , wat als dat... , want ik voel dit, ik voel dat.

De Bruyne speelt ook wel een draak van een WK en Vanaken kan nie mee.Vind uw middenveld wel wat aanvallend, misschien Tielemans er nog uit voor Debast ofzo.
Ik zag ons ook vrij makkelijk winnen tegen godbetert Egypte en Iran.You're joking, right? ask senegal in afrika cup finale...
vind de teneur in dit topic wel schrijnend hoor.... wat als dit , wat als dat... , want ik voel dit, ik voel dat.
jonges toch, tis tegen godbetert USA zeg, en iedereen bereid zich precies voor op verlies en arbitraire blunders.
Ik zie ons daar al bij al, vrij makkelijk van winnen hoor.
Voilà, discussie gesloten. Als Bill White, notoir wannabe-Trump, het zegt, zal het wel kloppen zeker?Bill White heeft zonet ook bevestigt dat Trump zich daar nooit zou mee moeien.
Verschil is wel dat de VS zich niet gaan ingraven.Ik zag ons ook vrij makkelijk winnen tegen godbetert Egypte en Iran.
Ah, maar kijk, nu zijn we er. Bill white zegt ook dat Trump dat nooit zou doen en we weten allemaal, wat Bill White zegt, dat is altijd zeer samenhangend en gebouwd op feiten eerder dan emoties.Staat nog niet vast dat hij er iets mee te maken heeft. Bill White heeft zonet ook bevestigt dat Trump zich daar nooit zou mee moeien.
Bron
Ik zou hem net laten starten na zijn vroege vervanging tegen Senegal. Een geprikkelde Doku zou wel eens kunnen ontploffen..
Doku mag van mij op de bank beginnen in de hoop dat hij dan kan invallen met wat peper in zijn gat.
ewel ben blij.
Kan ik ook gaan slapen
Losers
En na een halfuur alweer "blij" zijn en uw bed inkruipen zeker...Oh shit als Bill White het al gezegd heeft...
Mijn drang om deze nacht winnen bereikt nu ongeveer hetzelfde niveau als tegen Frankrijk in 2018.
We moeten deze match nu echt winnen. Afmaken die handel.

Wat heeft dat er nu mee te maken?En na een halfuur alweer "blij" zijn en uw bed inkruipen zeker...![]()
Ik denk ook wel dat Pochettino het weet dat wij het moeilijk hebben tegen verdedigende blokken en ik verwacht dat ze zo gaan spelen.Verschil is wel dat de VS zich niet gaan ingraven.
We hebben het al een 12 jaar lastig tegen verdedigende ploegen omdat we eigenlijk te traag zijn qua balcirculatie om een goed blok te ontwrichten. Maar tegen aanvallende ploegen doen we het vaker wel goed.
Soit Raskin lijkt me wel een certitude en daar kan ik me wel in vinden. Senegal heeft bewezen dat tegen aanvallende ploegen je een 6 moet opstellen dus ik zie Rudi dat ook wel doen vannacht.
Doku mag van mij op de bank beginnen in de hoop dat hij dan kan invallen met wat peper in zijn gat. Wie op zijn plaats komt maakt me weinig uit. Er is geen enkele bij die echt uitsteekt boven de rest imo.
Benieuwd ook wie er in de spits gaat komen. Geen idee of Lukaku een hele match aankan en indien niet zie ik hem liever een dik half uur komen beuken op het einde dan te starten. Maar CDK heeft ondertussen wel al bewezen dat hij geen spits is en dat de rest van deze ploeg precies niet goed snapt hoe je met een valse 9 moet spelen. Pardo dan maar? Ik gok wel dat er gaten gaan vallen bij de Amerikanen dus met zijn snelheid kan dat wel iets worden.
Ja sorry, ik snap gewoon de mensen niet die halwerwege de vorige wedstrijd zijn gaan slapen, "blij zijn", "losers" zeggen, .. om dan de eerstvolgende wedstrijd ineens weer "fan nummer 1" te zijn...Wat heeft dat er nu mee te maken?
Ik ben helemaal niet fan nummer 1.Ja sorry, ik snap gewoon de mensen niet die halwerwege de vorige wedstrijd zijn gaan slapen, "blij zijn", "losers" zeggen, .. om dan de eerstvolgende wedstrijd ineens weer "fan nummer 1" te zijn...
Maar bon, zal wel aan mij liggen.
). 
Gij kunt zo een debiele reacties posten. Niet normaal.Das nu toch ook weer niet nodig?
Alsof daar nu geen top scheidsrechters kunnen bestaan?
sorry, maar zelf de Amerikanen beschimpen van corruptie en dan met zo'n zin eindigen....
Laat ons vooral zelf een wereldmatch spelen.
Er zijn trouwens al 2 van de 3 gastlanden naar huis. Het is nu niet dat die zo "beschermd" worden hé.