Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 17 26,6%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 22 34,4%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 16 25,0%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 13 20,3%

• Totaal aantal stemmers
    64
Gewoon binnen gaan dan, schijnt wel een precedent voor te zijn.
You're joking, right? ask senegal in afrika cup finale...

vind de teneur in dit topic wel schrijnend hoor.... wat als dit , wat als dat... , want ik voel dit, ik voel dat.

jonges toch, tis tegen godbetert USA zeg, en iedereen bereid zich precies voor op verlies en arbitraire blunders.
Ik zie ons daar al bij al, vrij makkelijk van winnen hoor.

Kan wel eens een zeer nerveuze match worden langs beide kanten (en de scheidsrechterskant, ik zou dat nu zeker gene cadeau vinden om zo een beladen match te mogen fluiten), terwijl dit voor het nieuws van gisteren gewoon een goede, leuke affiche was. Dat vind ik nog het meest jammere van de zaak, gaat nu gewoon heel de match blijven overschaduwen.

You're joking, right? ask senegal in afrika cup finale...

vind de teneur in dit topic wel schrijnend hoor.... wat als dit , wat als dat... , want ik voel dit, ik voel dat.

jonges toch, tis tegen godbetert USA zeg, en iedereen bereid zich precies voor op verlies en arbitraire blunders.
Ik zie ons daar al bij al, vrij makkelijk van winnen hoor.
Ik zag ons ook vrij makkelijk winnen tegen godbetert Egypte en Iran.

Ik zag ons ook vrij makkelijk winnen tegen godbetert Egypte en Iran.
Verschil is wel dat de VS zich niet gaan ingraven.
We hebben het al een 12 jaar lastig tegen verdedigende ploegen omdat we eigenlijk te traag zijn qua balcirculatie om een goed blok te ontwrichten. Maar tegen aanvallende ploegen doen we het vaker wel goed.

Soit Raskin lijkt me wel een certitude en daar kan ik me wel in vinden. Senegal heeft bewezen dat tegen aanvallende ploegen je een 6 moet opstellen dus ik zie Rudi dat ook wel doen vannacht.
Doku mag van mij op de bank beginnen in de hoop dat hij dan kan invallen met wat peper in zijn gat. Wie op zijn plaats komt maakt me weinig uit. Er is geen enkele bij die echt uitsteekt boven de rest imo.
Benieuwd ook wie er in de spits gaat komen. Geen idee of Lukaku een hele match aankan en indien niet zie ik hem liever een dik half uur komen beuken op het einde dan te starten. Maar CDK heeft ondertussen wel al bewezen dat hij geen spits is en dat de rest van deze ploeg precies niet goed snapt hoe je met een valse 9 moet spelen. Pardo dan maar? Ik gok wel dat er gaten gaan vallen bij de Amerikanen dus met zijn snelheid kan dat wel iets worden.

Oh shit als Bill White het al gezegd heeft...

Mijn drang om deze nacht winnen bereikt nu ongeveer hetzelfde niveau als tegen Frankrijk in 2018.

We moeten deze match nu echt winnen. Afmaken die handel.

Staat nog niet vast dat hij er iets mee te maken heeft. Bill White heeft zonet ook bevestigt dat Trump zich daar nooit zou mee moeien.
Bron
Ah, maar kijk, nu zijn we er. Bill white zegt ook dat Trump dat nooit zou doen en we weten allemaal, wat Bill White zegt, dat is altijd zeer samenhangend en gebouwd op feiten eerder dan emoties.

Beetje zoals zijn directe inspraak in de Belgische Politiek als Amerikaans ambassadeur wanneer het over besnijdenissen ging. Of zijn eis op te treden tegen Conner Rousseau en te dreigen met een inreisverbod omdat de man wat dingen had gezegd die hem niet geheel aanstonden.

Baken van vertrouwen, rechtvaardigheid en objectiviteit.

pfew.

.
Doku mag van mij op de bank beginnen in de hoop dat hij dan kan invallen met wat peper in zijn gat.
Ik zou hem net laten starten na zijn vroege vervanging tegen Senegal. Een geprikkelde Doku zou wel eens kunnen ontploffen.

Ik hoop trouwens dat dat hele Balugun geval de hele kern gewoon heeft geprikkeld.

Verschil is wel dat de VS zich niet gaan ingraven.
We hebben het al een 12 jaar lastig tegen verdedigende ploegen omdat we eigenlijk te traag zijn qua balcirculatie om een goed blok te ontwrichten. Maar tegen aanvallende ploegen doen we het vaker wel goed.

Soit Raskin lijkt me wel een certitude en daar kan ik me wel in vinden. Senegal heeft bewezen dat tegen aanvallende ploegen je een 6 moet opstellen dus ik zie Rudi dat ook wel doen vannacht.
Doku mag van mij op de bank beginnen in de hoop dat hij dan kan invallen met wat peper in zijn gat. Wie op zijn plaats komt maakt me weinig uit. Er is geen enkele bij die echt uitsteekt boven de rest imo.
Benieuwd ook wie er in de spits gaat komen. Geen idee of Lukaku een hele match aankan en indien niet zie ik hem liever een dik half uur komen beuken op het einde dan te starten. Maar CDK heeft ondertussen wel al bewezen dat hij geen spits is en dat de rest van deze ploeg precies niet goed snapt hoe je met een valse 9 moet spelen. Pardo dan maar? Ik gok wel dat er gaten gaan vallen bij de Amerikanen dus met zijn snelheid kan dat wel iets worden.
Ik denk ook wel dat Pochettino het weet dat wij het moeilijk hebben tegen verdedigende blokken en ik verwacht dat ze zo gaan spelen.

Wat heeft dat er nu mee te maken?
Ja sorry, ik snap gewoon de mensen niet die halwerwege de vorige wedstrijd zijn gaan slapen, "blij zijn", "losers" zeggen, .. om dan de eerstvolgende wedstrijd ineens weer "fan nummer 1" te zijn...
Maar bon, zal wel aan mij liggen.

Ja sorry, ik snap gewoon de mensen niet die halwerwege de vorige wedstrijd zijn gaan slapen, "blij zijn", "losers" zeggen, .. om dan de eerstvolgende wedstrijd ineens weer "fan nummer 1" te zijn...
Maar bon, zal wel aan mij liggen.
Ik ben helemaal niet fan nummer 1.

Ik was blij dat ik kon gaan slapen (niet omdat ze gingen verliezen) zodat ik de volgende dag fris was voor een trouw (en gelukkig want ik heb mijn energie nodig gehad :p).

En dan nog, bij sport beleven (zowel kijken als zelf doen) hoort toch ontgoocheling? Als ik zelf een slechte match speel kan ik ook kwaad zijn op mezelf tijdens en na de match ... maar de dag erna draai ik die knop gewoon terug om en gaan we er terug voor.

Dit blijft ook een online forum waar het gewoon fijn is om wat frustraties te uiten, als ik live op groot scherm of bij vrienden kijk dan is dat al een volledig andere setting.

Soit, heeft weinig zin om hierover te discussiëren, maar ik was in mijn gat gebeten van je reactie :p

Das nu toch ook weer niet nodig?
Alsof daar nu geen top scheidsrechters kunnen bestaan?

sorry, maar zelf de Amerikanen beschimpen van corruptie en dan met zo'n zin eindigen....
Laat ons vooral zelf een wereldmatch spelen.
Er zijn trouwens al 2 van de 3 gastlanden naar huis. Het is nu niet dat die zo "beschermd" worden hé.
Gij kunt zo een debiele reacties posten. Niet normaal.

De rode kaart die uitgesteld KAN worden. Tot wanneer precies? Wanneer kan je die 'inzetten'?

Ideaal voor Trump (en Fox) en FIFA: Regels aanpassen, controverse veroorzaken = gegarandeerd een kijkcijferkanon en ditto reclame-inkomsten.
En weeral kijkt de wereld ernaar terwijl die doorgedraaide gek gewoon verder doet.

Gaan we de deelname van de VS aan diverse kampioenschappen aanpassen, zolang Trump daar aan de macht blijft?
Een beetje in navolging van Rusland. Die overtreden de regels (doping en natuurlijk ook de oorlog) en mogen deelnemen onder neutrale vlag.
Doen we hetzelfde met de VS? Zij veranderen de regels en mogen daarom voor mijn part samen met de Russen (lol) onder neutrale vlag deelnemen.

Hopelijk vernedert onze ploeg de VS en maakt gans het team voor het oog van de camera EN de wereld een duidelijk statement (gebaar of eenderwat). En dan maar hopen dat Infantino in de tribune zit zodat ze zich ook tot hem kunnen richten. Wat gaat de FIFA doen? Ons team een rode kaart geven? Die kaart telt niet meer sinds gisteren of kan op z'n minst uitgesteld worden, so no worries.

Wat als we winnen? 200% tarrifs aan ons broek?

Trump kan wel eens gelijk krijgen: De VS wordt wereldkampioen.
Wanneer elk team weigert te spelen tegen de VS zou dat zomaar eens kunnen (wishful thinking).

Terug
Bovenaan