Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 11 23,4%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 16 34,0%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 12 25,5%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 9 19,1%

• Totaal aantal stemmers
    47
Het laatste wat ge nu moet doen is niet spelen. Ge moet wel spelen, en als ge verliest kunt ge nog klacht indienen.
allé alléé, en dan noemt ge de uitspraak ten voordele van de USA nu, als flauw?

Kijk, de rode kaart was zowiezo onterecht. Dat zoiets al talloze keren is voorgevallen op een WK, ben ik ook mee akkoord.
Maar eens moet die lans gebroken worden. voor alles is een eerste keer.
stel dat België wint vanacht, en lukaku krijgt onterecht rood; dan gaan wij toch ook alles op alles zetten als die ongedaan kan worden gemaakt?

Dus ja, het is iets nieuw. dat wel. maar vanaf nu zou dat ook gewoon zo mogen toch? In de belgische competitie is het toch ook zo, dat een rode kaart geen schorsing oplevert voor volgende match, als achteraf beslist wordt dat dit onterecht was?

Alle gekheid op een stokje: ik wil gewoon dat België wint hoor, met die Balogun of niet. maar wat mij betreft: laat hem maar spelen.

Afmaken, vernederen, jankend naar huis sturen! Liefst met de spits op het veld en Trump en Infantino in de tribune.

Kijk, de rode kaart was zowiezo onterecht. Dat zoiets al talloze keren is voorgevallen op een WK, ben ik ook mee akkoord.
stel dat België wint vanacht, en lukaku krijgt onterecht rood; dan gaan wij toch ook alles op alles zetten als die ongedaan kan worden gemaakt?

Dus ja, het is iets nieuw. dat wel. maar vanaf nu zou dat ook gewoon zo mogen toch? In de belgische competitie is het toch ook zo, dat een rode kaart geen schorsing oplevert voor volgende match, als achteraf beslist wordt dat dit onterecht was?
Dus de spelregels tijdens het spel veranderen is geen probleem? Je nick zegt genoeg...

Ik vond dat niet niet onterecht rood, weet niet vanwaar dat komt. Trapt toch duidelijk op het onderbeen van de speler.
Ik snap ook totaal niet dat sommige mensen nu zeggen dat Balogun geen rood verdiende.

Brengt gewoon de integriteit van de speler serieus in gevaar met die actie. Onbewust of niet...

Wat is jullie plan? Opblijven, wekker zetten, skippen?
Om 11 uur bed in, 3 uur slapen en dan op staan denk ik.

Ik ga naar Portugal-Spanje kijken en erna in de zetel wat proberen slapen.
Wekker zetten om 1u45, en na de Belgen kruip ik in m'n bed.

Ik had morgen al verlof staan omdat ik in de namiddag op controle moet naar de oogarts, dus ik ga mooi tot rond de middag kunnen uitslapen.

Ik snap ook totaal niet dat sommige mensen nu zeggen dat Balogun geen rood verdiende.

Brengt gewoon de integriteit van de speler serieus in gevaar met die actie. Onbewust of niet...
Idd, mits wat pech, of net iets harder inkomen had die andere speler z'n enkel kunnen breken.

Dju, alle respect voor Henry ook de vuilbak in. Hij heeft het 'the right call' genoemd. Staat natuurlijk wel op de loonlijst van Trump want werkt voor Fox, maar dan nog.

Het is wel een stukje genuanceerder dan dat.

Eerst en vooral vond hij het geen terechte rode kaart destijds. Die mening deel ik (had ik hier toen ook gezegd), want vond dat nog minder erg dan de fout van Messi en die van de Iranees op Trossard. Zij kregen geen kaard (zelfs geen geel). Als je de fout op normale snelheid ziet, dan is het helemaal niet intentioneel. Maar goed, dat is nog een discussie apart.

Hetgeen wat Henry duidelijk zegt: 'Why so late?'
En dat is ook het hele punt, tegelijk met het feit dat de rode kaart zélf helemaal niet ingetrokken is.

Als men meteen de dag erna actie had ondernomen, had er bijna geen haan naar gekraaid (of veel minder).
Maar nu gebeurt dit 'plots' 24u voor de wedstrijd en na, daar heeft het toch alle schijn van ondertussen, inmenging van hogerop.

Alle gekheid op een stokje: ik wil gewoon dat België wint hoor, met die Balogun of niet. maar wat mij betreft: laat hem maar spelen.
Als je dit verdedigt, mis je gewoon compleet het punt.

Feit dat de Fifa nu zo lang zonder officiele reactie of statement blijft duidt ook aan dat ze niet meer weten van welk hout pijlen maken. Benieuwd of ze hun eigen, naar voorbeeld van Trump, nog dieper in het moeras zullen rijden.

Ik hoop dat we droog 0-4 winnen. En bij de vierde goal van lukaku hij gewoon zijn t-shirt uitdoet en dan daarop "Balowho?" opstaat
Voila, zoiets dus!
Er is nu veel heisa om, en dat snap ik ergens wel, maar we moeten toch echt niet van de USA bang zijn, als we zelf op volle sterkte zijn eten we die gewoon op..
En die bolagun heeft de afgelopen jaren bij middlesbrough, reims en monaco gespeeld. das nu toch ook geen wereld top hé.... :lol: laat ons daar toch niet zo bang van zijn.

Is typerend voor alle Amerikaanse (sociale) media mbt sport de laatste jaren. Er wordt een narratief gecreëerd en die wordt herhaald en herhaald en herhaald tot ze het zelf gaan geloven. Het begint met "Huh, waarom is dit een rode kaart?", dat wordt dan na een tijd "Dit had toch zeker geel moeten zijn?", en nu hoor je alle Amerikanen op sociale media roepen "Iedereen zegt dat dit geen rood had moeten zijn".

Iedereen die ooit voetbal gekeken heeft, weet dat je rood krijgt als je je studs op iemand zijn enkel plant.

Terug
Bovenaan