Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 11 23,4%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 16 34,0%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 12 25,5%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 9 19,1%

• Totaal aantal stemmers
    47
Het doet mij alleen nog meer twijfelen om toch om 2u op te staan om te kijken. Maar dat gaat zo'n zeer doen...

Ugh ik zit met het zelfde dilemma, eigenlijk wil ik niet meer deelnemen aan dit vreselijke circus maar langs de andere mochten de Duivels deze westrijd winnen zou dat zo'n heerlijk gevoel geven. En bijkomstig ga ik ook geen mens zijn 's morgens.

Een owngoal voor Mr. Balogun zou mooi zijn :biglaugh:

De samenvatting van Brazilië-Noorwegen nog eens gezien. Die goals van Haaland, zalig, die echte spitsen weten al dat ze scoren nog voor de bal erin gaat. Prachtig om zien in slowmotion. Het is toch iets speciaals die absolute toppers.

Dan zou hij geen vreemde vrouw gekozen hebben.

De toon wordt hier precies grimmig... al verloren nog voor gespeeld te hebben precies.
Ik laat het voor wat het is hier .... gaat de flauwe kant uit.
Ik ga stilaan voor USA supporteren na al jullie hate speech..
Ik denk dat gij mij al 3 bans hebt opgeleverd hier..

Juist 4 dagen Werchter overleefd na de match tegen Senegal. Dit er nog bij is 5 nachten op rij.. we gaan er toch voor :)

Hier toch vooral schrik voor de arbitrage. Weet nog niet of ik ga kijken, want het zou wel eens een heel enerverende en frustrerende nacht kunnen worden..

Hier toch vooral schrik voor de arbitrage. Weet nog niet of ik ga kijken, want het zou wel eens een heel enerverende en frustrerende nacht kunnen worden..
Ik had voor vandaag eigenlijk meer schrik voor de arbitrage dan nu. Voorheen had ik ook wat schrik dat de arbitrage meer richting VS ging leunen, zeker met dat Trump ook aanwezig zal zijn.

Maar ik denk dat, hoe corrupt FIFA ook is, zowel FIFA als de scheidsrechter weten dat heel de wereld die match met argusogen zal volgen. En dan enige vorm van mogelijke partijdigheid meteen veel publieke verontwaardiging zal veroorzaken.

En hoewel FIFA het niet veel zal interesseren, merken als Adidas blijven liever ver weg van zo’n zaken.

Misschien kan iemand nog snel wat T-shirts laten maken met een rode kaart en het opschrift 'Ceci n'est pas un carton rouge'? Lijkt mij toch een uitstekend moment om nog eens te refereren naar Magritte. 😁

Misschien kan iemand nog snel wat T-shirts laten maken met een rode kaart en het opschrift 'Ceci n'est pas un carton rouge'? Lijkt mij toch een uitstekend moment om nog eens te refereren naar Magritte. 😁

HMkgChkWcAAa4kV

De reacties van Henry en Zlatan spreekt toch ook boekdelen. Hoe zo twee grootheden van de sport zich zo verlagen en in bochten wringen om de keuze te verdedigen. Mochten ze niet door Fox maar een Europese zender werken zou de reactie heel anders zijn vermoed ik.

De reacties van Henry en Zlatan spreekt toch ook boekdelen. Hoe zo twee grootheden van de sport zich zo verlagen en in bochten wringen om de keuze te verdedigen. Mochten ze niet door Fox maar een Europese zender werken zou de reactie heel anders zijn vermoed ik.

Voetbal is al jarenlang een spelletje waar de beer voor heel veel geld danst, echter doet m'n nu precies de moeite niet meer om het te verstoppen.

Ik vraag me überhaupt af wat Balogun er zelf van denkt. Ongeacht z'n politieke voorkeur zit bij iedere Amerikaanse topsporter het Collin Kaepernick scenario wel in het achterhoofd.

~~~nO oNe CaReS~~~

Terug
Bovenaan