Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 11 23,4%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 16 34,0%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 12 25,5%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 9 19,1%

• Totaal aantal stemmers
    47
Ik zou als België zijnde 3u voor de match twijfel zaaien of ze uberhaupt aan de aftrap gaan komen. Laat de boel dan maar eens lekker exploderen, met de spelers afgezonderd en wetende dat ze uiteraard wel starten.

Waar kan ik die FIFA hunne zever lezen?
Nergens, er is nog steeds geen officieel statement waarom de opschorting gebeurd is en ook geen officiële reden voor de onontvankelijk verklaring. De Belgische Bond heeft zonet nog een statement verstuurd dat ze gewoon nul de knotsen info krijgen van de FIFA.

Deze hele match gaat nog meer stress geven dan die knotsgekke 30 laatste minuten tegen Senegal + penalty. Dit is een match die absoluut niet verloren mag worden. Vergeet de rest van het toernooi, vergeet de wereldbeker, het gaat enkel om deze match.

Maak die Amerikanen gewoon met de grond gelijk. Dat het gezever van die Amerikanen die 0,0 om voetbal geven en nog minder ervan snappen eindelijk kan stoppen.

DOORGAAN! KAPOTMAKEN!
st,small,507x507-pad,600x600,f8f8f8.jpg

Ik zou als België zijnde 3u voor de match twijfel zaaien of ze uberhaupt aan de aftrap gaan komen. Laat de boel dan maar eens lekker exploderen, met de spelers afgezonderd en wetende dat ze uiteraard wel starten.
Dat zei ik ook al op het werk.
Gewoon laten weten dat ge niet gaat spelen door deze omgekochte boel en daagt dan gewoon wel op en win van de USA.

Liefst met een t-shirt onder uw voetbalbloesje met een ludieke tekst richting Trump/FIFA die ge laat zien als ge scoort.

Zou toch epic zijn.

Als team USA een beetje gezond verstand heeft, stellen ze hem gewoon niet op. 't gaat hun veel sympathie opleveren en is ook wel een statement tegen de corruptie. En stel dat ze toch zouden winnen, is het tenminste niet gestolen.

Als team USA een beetje gezond verstand heeft, stellen ze hem gewoon niet op. 't gaat hun veel sympathie opleveren en is ook wel een statement tegen de corruptie.
Idd. Maar dan moet die coach wel enorme ballen hebben. En wss al plannen beginnen maken om te verhuizen, weg uit de USofA.

Als team USA een beetje gezond verstand heeft, stellen ze hem gewoon niet op. 't gaat hun veel sympathie opleveren en is ook wel een statement tegen de corruptie. En stel dat ze toch zouden winnen, is het tenminste niet gestolen.
kom, kom, die coach zei direct dat het de juiste beslissing was om die rode kaart uit te stellen

Ik hoop dat ze bij de bond toch bij het TAS aankloppen, maar in de tussentijd moeten ze gewoon vannacht de VS totaal van de kaart vegen. Er is wel een momentum ontstaan nu.

Nergens, er is nog steeds geen officieel statement waarom de opschorting gebeurd is en ook geen officiële reden voor de onontvankelijk verklaring. De Belgische Bond heeft zonet nog een statement verstuurd dat ze gewoon nul de knotsen info krijgen van de FIFA.
Men heeft zelfs nog niks van de FIFA ontvangen als verklaring waarom de effectieve schorsing werd opgeheven

De klacht van België was blijkbaar ook geen klacht, maar een vraag naar die reden.

Terug
Bovenaan