Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 11 23,4%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 16 34,0%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 12 25,5%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 9 19,1%

• Totaal aantal stemmers
    47
Na 5min scoort die Balogun.
Daarna pakken we rood na rood.
Maar op het veld blijven mannen!
We spelen mee in het circus, laten we er direct een prachtvoorstelling van maken.

On a sidenote
Toen ronaldo in de laatste kwalificatie match rood kreeg, en dus eerste DRIE WK matchen ging moeten missen, werd dit ook al es teruggedraaid hoor.
Toen zonder Trump en zonder alle commotie...
Dus nieuw is het niet.

En tis ook niet dat Fifa nu opeens de score verandert he.

Nogmaals just one damn player.. of a mediocre team...
Just beat them already.
80 procent van het forum had die speler nog nooit van gehoord, tot die rode kaart debacle.
Grappig. Dit is iderdaad de narrivative van een FoxNews bijv.
So if the argument is that FIFA has never used this disciplinary flexibility to help a star player avoid missing a major World Cup match, that is simply not true.
Of course, the Balogun case is not identical to Ronaldo’s. Ronaldo’s red card came in qualifying, and Balogun’s came during the World Cup itself.
Maar zelfs zij stellen:
The optics are messy. No one is denying that. But messy doesn't mean illegal or unprecedented.
Natuurlijk, als het gefoel in jouw voordeel is 🤑

Ik blijf erbij: probleem is niet deze beslissing. Maar wat als er twijfelahtige beslissingen zouden gebeuren tijdens de match zelf. Type Prendergast. Hoe kan je dan geloven dat dit een "toevallige / neutrale" beslissing zou zijn, met al die druk?

Wij gaan gewoon verliezen 1-0 of 2-0.
Ik vrees het ook wel een beetje.
Zou een statement van formaat zijn mochten ze toch winnen.
Maar we mogen niet vergeten dat ze nog niets gepresteerd hebben dit WK.
Met alle geluk van de wereld over Senegal gewipt.

De VS is zeker niet te onderschatten en hebben hun beste generatie ooit.

Het is gewoon heel vervelend dat Trump er met zijn vette worstenvingers in zitten morrelen heeft. Nu gaat een verlies altijd heel zuur smaken.
Als we tegen een wervelend team USA ten onder zouden gaan volgens de regels van het fifaboekje had ik er mij veel gemakkelijker kunnen bij neerleggen.

Ik hoop zo hard dat we de bal kundig blijven rondtikken, op hunne helft, en dat ze amper 10% balbezit hebben, iets in die orde, niet scoren, en als ze moegelopen zijn, pas dan, 10 minuten voor tijd 2 beauties inlepelen.

Dat is mijne natten droom nu is ze, ipv die American dream...

We zijn bijna 24u verder en er is nog steeds geen OFFICIEEL standpunt/motivering van de FIFA waarom die speler nu toch mag deelnemen. :crazy:
Ook is er nog altijd geen scheidsrechtersrapport.
Het blijft oorverdovend stil.
Alhoewel, de kosten van de procedure (voor het starten/afhandelen van het beroep van onze bond) die kan men blijkbaar wel snel doorschuiven.

Komaan jongens.
5 minuten later uit de catacomben komen, laat team USA daar maar 5min onwennig staan draaien op het gras.
Met een zwarte rouwband om de arm spelen.
Enz... .
Hopen dat de scheidsrechter(s) aan onze kant staan en het allemaal met een grijns toelaten.

We zijn bijna 24u verder en er is nog steeds geen OFFICIEEL standpunt/motivering van de FIFA waarom die speler nu toch mag deelnemen. :crazy:
Alhoewel, de kosten van de procedure (voor het starten/afhandelen van het beroep van onze bond) die kan men blijkbaar wel snel doorschuiven.

Komaan jongens.
5 minuten later uit de catacomben komen, laat team USA daar maar 5min onwennig staan draaien op het gras.
Enz... .
Hopen dat de scheidsrechter(s) aan onze kant staan en het allemaal met een grijns toelaten.
Ik zou gewoon weigeren om voor de wedstrijd een hand te geven. De scheidsrechters tot daar en daarna keert heel de ploeg zich maar om. Zeker niet bevorderlijk voor de fairplay, maar wie spreekt er nog over fairplay in de huidige omstandigheden?

Als al de Europese ploegen zich nu zouden terugtrekken en het afbollen, dan vliegt het daar als een boomerang in hun gezicht van die corrupte smeerlappen
"They were afraid to play against our great team, our greatest team ever! They knew they would loose, so we cannot blame them. USA wins the World Cup as it should do. America is great again! Something that would never have happened under the Sleepy Biden administration! Thank you for your attention to this matter!"

FIXED! :hurrr:

:wink:

Wat mij nog het meest irriteert is het feit dat Balogun voor de USA uitkomt omdat zijn moeder in New York zat toen ze van hem beviel. Die was op citytrip toen ze 7 maand in verwachting was en werd om medische redenen afgeraden terug te vliegen naar Londen. De reden dat Balogun dus Amerikaan is, is omdat hij op Amerikaans grondgebied is geboren. Such is the law.

En laat die wet nu net iets zijn dat Trump zelf probeerde te schrappen en een paar dagen geleden nog een tantrum over zat te gooien op Truth Social.

Maar he...nu hij belangrijk is voor Team USA is het een van de goeie voor de opportunistische racist.
Trump is enkel een racist als het hem uitkomt

Het verbaast mij eigenlijk dat de koning morgen niet tot algemene feestdag heeft verheven..Zo kan iedereen mee supporteren en morgen De Grote Overwinning voor een eerste maal vieren.

Komaan jongens.
Enz... .
You read my mind

Er moet gewoon een steekje of pun komen, moet gewoon, of ik kijk gene voetbal nimeer

Dus de beslissing komt van een onafhankelijk comité en Trump en Infantino hebben er zelf niets mee te maken. Wij als Belgen moeten maar gewoon de regels aanvaarden.
Dat dat comité nog nooit eerder een soortgelijke situatie heeft beoordeeld, laat staan teruggedraaid moeten we er maar bijnemen.
Dus comité opgericht voor deze ene zaak, slide met regels de vuilbak in, uitspraak doen, comité opdoeken, slide terugzetten en act like nothing happened. Ze volgen toch maar gewoon de regels?

Terug
Bovenaan