Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
allé alléé, en dan noemt ge de uitspraak ten voordele van de USA nu, als flauw?Het laatste wat ge nu moet doen is niet spelen. Ge moet wel spelen, en als ge verliest kunt ge nog klacht indienen.
Dus de spelregels tijdens het spel veranderen is geen probleem? Je nick zegt genoeg...allé alléé, en dan noemt ge de uitspraak ten voordele van de USA nu, als flauw?
Kijk, de rode kaart was zowiezo onterecht. Dat zoiets al talloze keren is voorgevallen op een WK, ben ik ook mee akkoord.
Maar eens moet die lans gebroken worden. voor alles is een eerste keer.
stel dat België wint vanacht, en lukaku krijgt onterecht rood; dan gaan wij toch ook alles op alles zetten als die ongedaan kan worden gemaakt?
Dus ja, het is iets nieuw. dat wel. maar vanaf nu zou dat ook gewoon zo mogen toch? In de belgische competitie is het toch ook zo, dat een rode kaart geen schorsing oplevert voor volgende match, als achteraf beslist wordt dat dit onterecht was?
Awel dat lijkt me nu eens een perfecte vervanger! En duidelijk iemand met een sterk moreel compas. Wie is die jongeman en hoe krijgen we hem verkozen??
Ik snap ook totaal niet dat sommige mensen nu zeggen dat Balogun geen rood verdiende.Ik vond dat niet niet onterecht rood, weet niet vanwaar dat komt. Trapt toch duidelijk op het onderbeen van de speler.
Wat is jullie plan? Opblijven, wekker zetten, skippen?
Om 11 uur bed in, 3 uur slapen en dan op staan denk ik.
Idd, mits wat pech, of net iets harder inkomen had die andere speler z'n enkel kunnen breken.Ik snap ook totaal niet dat sommige mensen nu zeggen dat Balogun geen rood verdiende.
Brengt gewoon de integriteit van de speler serieus in gevaar met die actie. Onbewust of niet...
Dju, alle respect voor Henry ook de vuilbak in. Hij heeft het 'the right call' genoemd. Staat natuurlijk wel op de loonlijst van Trump want werkt voor Fox, maar dan nog.
Jah .. dan weten we genoeg.degene die zich over de zaak moet buigen nu is een .... Qatareese arbiter![]()
Als je dit verdedigt, mis je gewoon compleet het punt.allé alléé, en dan noemt ge de uitspraak ten voordele van de USA nu, als flauw?
Kijk, de rode kaart was zowiezo onterecht. Dat zoiets al talloze keren is voorgevallen op een WK, ben ik ook mee akkoord.
Maar eens moet die lans gebroken worden. voor alles is een eerste keer.
stel dat België wint vanacht, en lukaku krijgt onterecht rood; dan gaan wij toch ook alles op alles zetten als die ongedaan kan worden gemaakt?
Dus ja, het is iets nieuw. dat wel. maar vanaf nu zou dat ook gewoon zo mogen toch? In de belgische competitie is het toch ook zo, dat een rode kaart geen schorsing oplevert voor volgende match, als achteraf beslist wordt dat dit onterecht was?
Alle gekheid op een stokje: ik wil gewoon dat België wint hoor, met die Balogun of niet. maar wat mij betreft: laat hem maar spelen.
Denk niet dat het in de buurt van 2014 VS-Belgie kijkcijfers zal komen. Toch veel minder hype en een vervelend uur.Wordt 1 van de best bekeken sporting events like ever
Voila, zoiets dus!Ik hoop dat we droog 0-4 winnen. En bij de vierde goal van lukaku hij gewoon zijn t-shirt uitdoet en dan daarop "Balowho?" opstaat
laat ons daar toch niet zo bang van zijn.Ik snap ook totaal niet dat sommige mensen nu zeggen dat Balogun geen rood verdiende.
Brengt gewoon de integriteit van de speler serieus in gevaar met die actie. Onbewust of niet...