Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 24 30,4%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 24 30,4%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 19 24,1%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 17 21,5%

• Totaal aantal stemmers
    79
Ook al was die fout die leidde tot de rode kaart niet opzettelijk, normaal gezien draai je geen rode kaart terug achteraf. De beslissing is genomen tijdens de wedstrijd en in principe kom je daar niet op terug. Als je de lijn doortrekt zouden we dan elke rode kaart moeten reviewen na de match … Trouwens te toevallig dat Trump er direct nadien over zit te tweeten, het kan bijna niet anders of hij heeft met Infantino gebeld, ligt er zo dik op.
Kleingeestig mannetje die Trump en al zeker triest dat de FIFA zich laat leiden door politieke belangen.

Vrij zeker dat het zo was ja.

Terug naar de (vermoedelijke ) opstellingen nu.

Raskin lijkt een zekerheid te gaan worden op Vanaken , lees ik quasi overal.
Ook Doku eindelijk naar de bank (thank God), maar voor wie dan? Ik hoop op Moreira, maar denk dat Garcia hem als joker houd.

Aan de andere kant is het wat minder. Met al een match tussen Engeland - Noorwegen moeten we hopen dat de winnaar daarvan de finale gaat bereiken.
Ziet er op dat vlak toch al veel beter uit dan 24 uur geleden? Toen had het ook nog Mexico - Brazilië kunnen zijn, nu zijn we al zeker van een Europese winnaar uit dat duel.

Das nu toch ook weer niet nodig?
Alsof daar nu geen top scheidsrechters kunnen bestaan?

sorry, maar zelf de Amerikanen beschimpen van corruptie en dan met zo'n zin eindigen....
Laat ons vooral zelf een wereldmatch spelen.
Er zijn trouwens al 2 van de 3 gastlanden naar huis. Het is nu niet dat die zo "beschermd" worden hé.

Alsof het een verrassing zou zijn dat scheidsrechters omgekocht zijn of op zijn minst bepaalde richtlijnen hebben gekregen om de USA zeker niet te benadelen? En sorry, dan is de kans groter met een onbeduidende scheidsrechter uit Jordanië of Gabon dan met een Europese topscheidsrechter.

Pas op, ik ben

Alsof het een verrassing zou zijn dat scheidsrechters omgekocht zijn of op zijn minst bepaalde richtlijnen hebben gekregen om de USA zeker niet te benadelen? En sorry, dan is de kans groter met een onbeduidende scheidsrechter uit Jordanië of Gabon dan met een Europese topscheidsrechter.
Ja jonges, omkopen dat is al van de jaren stillekes hoor.
WK 2002 met zuid korea die toen alles mocht,
Maradonna's hand of God...

Blatter en Infantino komen uit "rijke europese landen", alsof die zo vrij van zonden zijn :rofl:

Blatter en Infantino komen uit "rijke europese landen", alsof die zo vrij van zonden zijn :rofl:
Ja, want Blatter en Infantino zijn topscheidsrechters...?

Allé, snap uw post niet echt goed hoor, het is idd net Infantino die zo corrupt is als de pest. Dus wat is uw punt?

wat een argumentatie..
alles om je idool maar niet te moeten bekritiseren. :s

Ja, want Blatter en Infantino zijn topscheidsrechters...?

Allé, snap uw post niet echt goed hoor, het is idd net Infantino die zo corrupt is als de pest. Dus wat is uw punt?
Dat bedoel ik dus juist. Dat je niet mensen moet categoriseren van "ah die komen uit arme landen, die zijn makkelijker om te kopen".
Nee . Money rules everywhere. Blatter en Infantino zijn inderdaad beschamende mensen, net zoals Michel Platini. Uit toplanden komen die. maar zijn meerdere malen in opspraak gekomen wat omkoping betreft.
wat een argumentatie..
alles om je idool maar niet te moeten bekritiseren. :s
Staat nog niet vast dat hij er iets mee te maken heeft. Bill White heeft zonet ook bevestigt dat Trump zich daar nooit zou mee moeien.
Bron

Maar goed, kan het nu terug over het voetbal gaan? Welke verrassingen verwachten jullie nog in de opstelling?

Laatst bewerkt:

Point being?

Feit is gewoon dat het in Afrika etc nog veel prominenter en opzichtiger is. De farce van een Africa Cup dit jaar...

Soit, wat maakt het uit.

Dat bedoel ik dus juist. Dat je niet mensen moet categoriseren van "ah die komen uit arme landen, die zijn makkelijker om te kopen".
Nee . Money rules everywhere. Blatter en Infantino zijn inderdaad beschamende mensen, net zoals Michel Platini. Uit toplanden komen die. maar zijn meerdere malen in opspraak gekomen wat omkoping betreft.
Ga jij nu echt de heilige boon gaan uithangen? Uitgerekend gij? :sarcastic:

Bij Napoleon kan je ondertussen al gokken op onderstaande zaken :

Balogun krijgt een rode kaart maar de VAR annuleert de kaart x6
Balogun scoort een ongeldig doelpunt, maar het doelpunt wordt toch goedgekeurd x8
Balogun scoort en toont een hartje naar Donald Trump in de tribune X4
USA kwalificeert zich en Trump & Infantino knuffelen elkaar na het laatste fluitsignaal x2.25

:rofl:

Terug
Bovenaan