brandon
Well-known member
Dan heb ik niets gezegd, sorryIk ben helemaal niet fan nummer 1.
Ik was blij dat ik kon gaan slapen (niet omdat ze gingen verliezen) zodat ik de volgende dag fris was voor een trouw (en gelukkig want ik heb mijn energie nodig gehad).
En dan nog, bij sport beleven (zowel kijken als zelf doen) hoort toch ontgoocheling? Als ik zelf een slechte match speel kan ik ook kwaad zijn op mezelf tijdens en na de match ... maar de dag erna draai ik die knop gewoon terug om en gaan we er terug voor.
Dit blijft ook een online forum waar het gewoon fijn is om wat frustraties te uiten, als ik live op groot scherm of bij vrienden kijk dan is dat al een volledig andere setting.
Soit, heeft weinig zin om hierover te discussiëren, maar ik was in mijn gat gebeten van je reactie![]()

Doet me gewoon denken aan mijn broer. Ging de laatste match op groot scherm zien, maar vertrok ook na de 2-0 naar huis met berichten als "prutsers", "Ben blij dat ik niet meer naar die losers moet zien dit WK", enzovoort.
Gisteren stuurt hij "Jammer dat ze de match vannacht niet op groot scherm uitgeven. Kom je vannacht niet hier bij mij thuis meekijken? We gaan de Amerikanen afmaken!"
Dan heb ik ook zoiets van "wtf dude... nee?"