Wat zijn jouw favoriete stand-up comedians?

Los hiervan vind ik dat Comedy Special een "categorie" mag zijn op zichzelf. In deze ellendige tijden kan De Wereld gerust wat meer een lach gebruiken

Zijn al threads over:

Die twee originele threads kunnen echt wel samen worden gesmeten.

Goud da'k gisteren pas voor de eerste keer heb gehoord:

Maar de laatste tijd is het hier vooral het Cumtown trio
De absolute definitie van 14jarige puber humor. Gepolijst tot de meest perfecte drol.

Laatst bewerkt:
ik vind persoonlijk die man in mijn avatar nog de beste stand up comedian van allemaal.
vooral ook omdat het eigenlijk niet van hem verwacht wordt. maar hij doet het wel :D

verder... chris rock vind ik ook wel leuk, en een aanstekelijke lach.

Laatst bewerkt:
ik vind persoonlijk die man in mijn avatar nog de beste stand up comedian van allemaal.
vooral ook omdat het eigenlijk niet van hem verwacht wordt. maar hij doet het wel :D

verder... chris rock vind ik ook wel leuk, en een aanstekelijke lach.

Je verwart stand up comedian met circus clown.

Dara O'Briain is mijn favoriete. Dit jaar ook live gezien. Kerel gaat al lang mee natuurlijk

Gabriel Iglesias vond ik vroeger ook wel goed, maar is al even geleden dat ik er nog shows van gezien heb.

Jeff Arcuri zie ik regelmatig snippets van: die kerel is wreed goed in crowd work.

Jimmy Carr toch echt wel ee favoriet hier. Ga hem eind dit jaar live zien in Rotterdam.

Om eens out of the box te gaan, niet alles van hem is supergrappig maar zijn Bookshelf on Gumtree verhaal is keigrappig en deze ook imo :

EDIT : weet niet waarom hij steeds op dat punt begint maar je moe van in't begin van de video kijken.

Terug
Bovenaan