Dogo Argentino
Well-known member
Ik verkoop labo instrumenten, heb mijn pakket hier onlangs gedeeld mocht je interesse hebben.
Wat doe je zelf btw?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verkoop labo instrumenten, heb mijn pakket hier onlangs gedeeld mocht je interesse hebben.
Wat doe je zelf btw?
Ze is wel een beetje workaholic hoor, maar de job is soms te veel van het goede. Op de paar rustige dagen die ze gehad heeft, klaagde ze dan dat het te rustig was.Uw gezondheid en leven opzeggen voor 3000 bruto, sjeezus.
Allez ik heb dat zelf ook ooit gedaan; weet ondertussen wel beter.![]()
Nieuw jaar, nieuwe opslag. Toch tevreden over de stijging. Wat meer gevraagd als voorgesteld en het toch (ongeveer) gekregen. Als de VAA nu eens zou willen stoppen met stijgen zou het helemaal fantastisch zijn!1. PERSONALIA
Leeftijd: 32
Opleiding: Bachelor Toegepaste Informatica (traject software ontwikkeling)
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 10
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Wettelijk samenwonend
Aantal kinderen ten laste: 2
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): PC200
Huidige functie: Senior BI consultant
Anciënniteit: 7 jaar
Officiële aantal uren tewerkstelling: 40
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 40
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): €4150 -> €4565
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): €2850 -> zal net boven de €3k zijn schat ik
Nettovergoedingen: 50€ internet/pc + €16 per gewerkte dag (dus €320 bij 20 dagen)
13e maand (volledig/gedeeltelijk): Volledig
BedrijfsGSM/laptop: Nee
Maaltijdcheques: Nee
Ecocheques: €250
Groepsverzekering (deel werkgever%): Ja (geen idee)
Hospitalisatieverzekering: Ja DKV
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): Thuiswerkpremie van 300€
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Brussel
Afstand woon/werk in km's: 30
Afstand woon/werk in tijd: 45-60min
Eigen auto nodig voor het werk: Nee
Verplaatsingsvergoedingen: Treinabbonement + parkingabonnement
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): Ja via interne categorieën, BMW 3 touring. Tankkaart voor Total België. 258€ VAA
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 12
Vakantiedagen (andere extra): /
Vrijheid om verlof te nemen: Ja, in overeenstemming met klant natuurlijk
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: dagwerk
Glijdende werkuren: Ja
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Valt mee, bij nieuwe klant redelijk wat verantwoordelijkheid gekregen dus toch wat meer dan vroeger
Hoe vaak overuren te presteren: zelden
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Ja
Telewerk (buiten corona-periode): Ja, afhankelijk van klant
Verantwoordelijkheid over personeel: Ja (BI analyst maar heb coördinerende rol binnen het project)
Nice pakket voor dieje leeftijdNieuw jaar, nieuwe opslag. Toch tevreden over de stijging. Wat meer gevraagd als voorgesteld en het toch (ongeveer) gekregen. Als de VAA nu eens zou willen stoppen met stijgen zou het helemaal fantastisch zijn!

does not computeJe kan perfect CAD op eigen houtje meester maken door heel veel zelf daar bezig mee te zijn.
En grootste bonus is dat je jezelf niet in een burnout werkt.
Ik denk dat dat een mooie, gebalanceerde samenvatting is. Misschien kunnen we de discussie verder zetten in het Big 4 topic en hier terugkeren naar brutolonen e.d.?![]()

De eerste twee wel, de laatste niet. De verwachting is bijgesteld naar eind 2022.De ambtenarenlonen zijn nu met 2% gestegen in februari (omwille van overschrijding spilindex december 21), zullen nog eens stijgen met 2% in april (index februari 22 overschreden) en zullen nog eens stijgen met 2% in juni (index april 22 overschreden)
klopt dit?
"In december 2021 werd de spilindex voor de overheidswedden en sociale uitkeringen laatst bereikt. Als gevolg daarvan zullen de sociale uitkeringen in januari 2022 en de wedden van het overheidspersoneel in februari 2022 met 2% aangepast worden aan de gestegen levensduurte. Overeenkomstig onze maandvooruitzichten voor de gezondheidsindex zou de spilindex (momenteel 113,76) bereikt worden door de afgevlakte gezondheidsindex (zoals gedefinieerd in de wet van 23.04.2015 tot verbetering van de werkgelegenheid, Belgisch Staatsblad van 27.04.2015) in februari 2022. Als gevolg daarvan zouden de sociale uitkeringen in maart 2022 en de wedden van het overheidspersoneel in april 2022 met 2% aangepast worden aan de gestegen levensduurte. De volgende spilindex (116,04) zou bereikt worden in oktober 2022. Als gevolg daarvan zouden de sociale uitkeringen in november 2022 en de wedden van het overheidspersoneel in december 2022 opnieuw met 2% aangepast worden aan de gestegen levensduurte. De daaropvolgende spilindex (118,36) zou niet overschreden worden in 2023."De ambtenarenlonen zijn nu met 2% gestegen in februari (omwille van overschrijding spilindex december 21), zullen nog eens stijgen met 2% in april (index februari 22 overschreden) en zullen nog eens stijgen met 2% in juni (index april 22 overschreden)
klopt dit?
3500 euro als starter? meh.. plebIk heb vandaag een aanbod gekregen, 3500 euro bruto als startende business analist met master diploma en zonder ervaring, contractueel bij de federale overheid. Ik twijfel of dit wel een goed aanbod is. Iemand die me advies kan geven?
Ik krijg geen wagen natuurlijk, maar wel maaltijd en eco cheques, 13de maand, vakantiegeld en vergoeding voor het openbaar vervoer. Een wagen zou wel handig zijn voor de verplaatsing van thuis naar het station want momenteel moet ik dit doen met de bus. Ik weet van collega's die in consulting werken dat ze makkelijk 1800 tot 1900 netto verdienen + wagen van het type, 1 series, a klasse, a3, ... .
Een zeer correct financieel aanbod voor iemand met geen ervaring. Toch straf van de overheid. Als een wagen belangrijk voor je is en je niet zonder wagen naar het werk kan verplaatsen, zou ik wel iets anders zoeken.Ik heb vandaag een aanbod gekregen, 3500 euro bruto als startende business analist met master diploma en zonder ervaring, contractueel bij de federale overheid. Ik twijfel of dit wel een goed aanbod is. Iemand die me advies kan geven?
Ik krijg geen wagen natuurlijk, maar wel maaltijd en eco cheques, 13de maand, vakantiegeld en vergoeding voor het openbaar vervoer. Een wagen zou wel handig zijn voor de verplaatsing van thuis naar het station want momenteel moet ik dit doen met de bus. Ik weet van collega's die in consulting werken dat ze makkelijk 1800 tot 1900 netto verdienen + wagen van het type, 1 series, a klasse, a3, ... .
Ik heb vandaag een aanbod gekregen, 3500 euro bruto als startende business analist met master diploma en zonder ervaring, contractueel bij de federale overheid. Ik twijfel of dit wel een goed aanbod is. Iemand die me advies kan geven?