Zal het ook eens opwerpen hier. Als ik met nog maar iets afkom ivm auto's, is het toetoetoet flapperende oren en krijg je een mailtje uit griekenland of bulgarij dat het niet kan. Meestal krijg je een half antwoord op een vraag die je niet stelde.
Toen ik voor de eerste keer een bedrijfsauto had, vroeg ik aan country HR (wat ironisch geen belg is en niet in belgie gelocaliseerd) welke code op de SDworx brief het VAA was van de auto en of ik een indicatie kon krijgen wat me dat ging kosten (I had no clue). Lijkt me nu geen zo'n rare vraag. 2 weken de mail zien rond gaan van belgie (country HR) naar barcelona (HR services) naar bulgarije (tax and compensation) naar griekenland (car tax of zoiets, no idea welke mannen daar zitten). Met als antwoord "we don't provide tax advice". -_-
Blijkt er op de site van SDWorx een simulator te zijn waar je gewoon CO2 en zo invult en je krijgt je simulatie. We werken dus met SDworx samen, maar onze HR, mega competent
ja, daar gaan we ver mee raken. De nieuwe car policy is er net, Diesel mag niet meer. Maar hybride, oei oei, niet gemakkelijk. En elektrisch expliciet verboden....